Skip to content

Σε πρωτοφανή άνθηση η παγκόσμια αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης

Kατά 9,88 δισ. δολάρια αναμένεται ότι θα αυξηθεί η παγκόσμια αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης κατά την περίοδο 2022-2026, επιταχυνόμενη με ετήσιο ρυθμό αύξησης της τάξης του 9,23% σε αυτή την τετραετία.

του Χρήστου Γαβαλά 

Τα δεδομένα προέρχονται από το Reportlinker.com και την έκθεσή του με τίτλο «Παγκόσμια Αγορά Ταξιδιωτικών Ασφαλίσεων 2022-2026»

Η αγορά φαίνεται ότι πυροδοτείται πλέον από την συνεχή άνοδο του τουρισμού αλλά και των επαγγελματικών ταξιδιών, των νέων τεχνολογικών εξελίξεων και την συνακόλουθη αυξανόμενη ζήτηση για ταξιδιωτική ασφάλιση. 

Η ανάλυση της εν λόγω αγοράς περιλαμβάνει τον τελικό χρήστη και το γεωγραφικό τοπίο. Στην πρώτη κατηγορία γίνεται ο διαχωρισμός μεταξύ ηλικιωμένων, όσων ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, όσων ταξιδεύουν με την οικογένειά τους και οι υπόλοιποι. Στη δεύτερη κατηγορία, προσδιορίζεται ο προορισμός όπως Βόρεια Αμερική, Ευρώπη, Ασία – Ειρηνικός, Μέση Ανατολή και Αφρική και Νότια Αμερική.

Από τη μελέτη προκύπτει ότι η ασφάλιση για μη συμβατικά έξοδα θα είναι ένας από τους κύριους λόγους που θα επιφέρουν ανάπτυξη της αγοράς ταξιδιωτικής ασφάλισης κατά τα επόμενα χρόνια. Επίσης, η πρόοδος στην τεχνολογία και τα νέα κανάλια διανομής θα οδηγήσουν σε σημαντική ζήτηση στην αγορά.

Αυτή η ισχυρή ανάλυση προμηθευτών έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους πελάτες να βελτιώσουν τη θέση τους στην αγορά και σύμφωνα με αυτό, η έκθεση παρέχει μια λεπτομερή ανάλυση αρκετών κορυφαίων προμηθευτών ταξιδιωτικής ασφάλισης, μεταξύ των οποίων και οι Allianz Group, American Express Co., American International Group Inc., Arch Capital Group Ltd., Aviva Plc, AXA Group, Berkshire Hathaway Specialty Insurance Co., Groupama Assurances Mutuelles, IMG Travel Insurance και Zurich Insurance Co. Ltd.

Επίσης, η μελέτη περιλαμβάνει πληροφορίες για τις επερχόμενες τάσεις και προκλήσεις που θα επηρεάσουν την ανάπτυξη της αγοράς. Αυτό γίνεται για να βοηθήσει τις εταιρείες να αναπτύξουν στρατηγική και να αξιοποιήσουν όλες τις επερχόμενες ευκαιρίες ανάπτυξης. 

Η μελέτη διεξήχθη χρησιμοποιώντας έναν αντικειμενικό συνδυασμό πρωτογενών και δευτερογενών πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων των απόψεων βασικών συμμετεχόντων στον κλάδο. 

Στα 17,6 δισ. δολάρια τα ακαθάριστα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα το 2021

Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι σύμφωνα με την DBRS Morningstar, τα ακαθάριστα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα της παγκόσμιας αγοράς ταξιδιωτικής ασφάλισης ανήλθαν σε 17,6 δισ. δολάρια το 2021, μετά από σημαντική μείωση που είχαν υποστεί το 2020, λόγω πανδημίας. 

Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία -που είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος οργανισμός αξιολόγησης πιστοληπτικής ικανότητας στον κόσμο και ηγέτης της αγοράς στον Καναδά, τις ΗΠΑ και την Ευρώπη σε πολλαπλές κατηγορίες περιουσιακών στοιχείων -εκτιμά ότι τα ακαθάριστα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα του κλάδου θα συνεχίσουν να αυξάνονται κατά τη διάρκεια της δεκαετίας που διανύουμε, φθάνοντας σχεδόν τα 60 δισ. δολάρια μέχρι το 2030.

Πρόκειται για μια τάση που οφείλεται κατά κύριο λόγο στην πολύ σημαντική ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας και την αυξημένη ευαισθητοποίηση που αρχίζουν και επιδεικνύουν οι ταξιδιώτες αναφορικά με την κάλυψή τους, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού τους το ενδεχόμενο να επηρεαστεί το πρόγραμμά τους από καθυστερήσεις ή ακυρώσεις. 

Μάλιστα, η ανάγκη για εύρεση κάλυψης έχει οδηγήσει σε μεγαλύτερη διαθεσιμότητα προϊόντων ταξιδιωτικής ασφάλισης μέσω ψηφιακών καναλιών ενώ και τα κράτη πλέον απαιτούν όλο και περισσότερο την υποχρεωτική ασφάλιση κατά την υποβολή αίτησης για έκδοση visa. 

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *