Skip to content

Τελευταίο τρίμηνο: Πάσες για γκολ λίγο πριν τη λήξη

To τελευταίο τρίμηνο του χρόνου παραδοσιακά φημίζεται ως το πιο παραγωγικό τρίμηνο του έτους. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλά στοιχεία που το καθιστούν τέτοιο. Η προσπάθεια για το κλείσιμο των ετήσιων στόχων, η ταύτιση του κλείσιμου του έτους με ολοκλήρωση διαγωνισμών ή διακρίσεων εταιρειών, η εορταστική ευφορία του Δεκεμβρίου και η τάση αύξησης της κατανάλωσης, είναι κάποιοι από αυτούς τους λόγους.

Το φετινό βέβαια τελευταίο τρίμηνο ίσως να είναι πιο δύσκολο από πολλά άλλα μιας και μια σειρά από φορολογικές επιβαρύνσεις έρχονται να αντλήσουν ένα σημαντικό κομμάτι ρευστότητας από την αγορά.  Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής  πάντα προσπαθεί να βρει τους τρόπους για να κλείσει ψηλά τη χρονιά του πρώτα απ’ όλα για το εισόδημά του αλλά βέβαια και για την ικανοποίηση της επιτυχίας.

Το τελευταίο τρίμηνο είναι πολύ κρίσιμο να κινηθεί ο Διαμεσολαβητής σε κάποιες συγκεκριμένες πηγές εξεύρεσης που μπορεί να του αποδώσουν γρήγορα ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Πρώτη πηγή είναι όλες αυτές οι περιπτώσεις που τον απασχόλησαν το πρώτο εξάμηνο του έτους αλλά δεν ολοκληρώθηκαν επιτυχώς κυρίαρχα λόγω της αναβλητικότητας των υποψήφιων πελατών.

Η επαναπροσέγγισή τους χρησιμοποιώντας όμως ουσιαστικό λόγο μπορεί να αυξήσει τις συναντήσεις του τελευταίου τριμήνου. Τέτοιοι λόγοι μπορεί να είναι πιθανή επικείμενη αλλαγή της ηλικίας του υποψήφιου ασφαλισμένου, άρα αύξηση του κόστους της ασφάλισης, επικείμενη τροποποίηση ή απόσυρση προϊόντων που διαθέτουν οι εταιρείες με τις οποίες ο Διαμεσολαβητής συνεργάζεται, και τέλος για την εκ νέου επικοινωνία μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιοδήποτε νέο προϊόν έχει βγει στην αγορά το οποίο μπορεί να ενδιαφέρει τον υποψήφιο πελάτη.

Δεύτερη αξιόλογη πηγή εξεύρεσης είναι το υπάρχον πελατολόγιο αφού όμως επιλέξουμε από αυτό τους ανθρώπους εκείνους που στο παρελθόν είχαν αναγνωρίσει κάποια ασφαλιστική ανάγκη την οποία όμως παρέπεμψαν στο μέλλον για την επίλυσή της. Πολύ συχνά ο Σύμβουλος μη εχοντας τηρήσει προσεκτικά το αρχείο του δεν έχει εύκαιρες τις επιθυμίες που έχουν εκφράσει στο παρελθόν οι πελάτες του και τις οποίες εκείνη τη στιγμή δεν μπόρεσαν να υλοποιήσουν.

Η επαναπροσέγγιση των πελατών επικαλούμενοι τα δικά τους θέλω μπορεί επίσης να αυξήσει τον όγκο των πιθανών πωλήσεων για το τελευταίο τρίμηνο.

Τέλος, καθώς θα πλησιάζει το δεύτερο μισό του τέταρτου τριμήνου και άρα το κλίμα των εορτών θα είναι πιο κοντά, εορτών που έχουν επίκεντρο τα παιδιά, η εξεύρεση μέσω προώθησης επίκαιρου προϊόντος, όπως για παράδειγμα δημιουργία αποταμιευτικών λογαριασμών-συμβολαίων για παιδιά ή και νοσοκομειακών καλύψεων για παιδιά μπορεί επίσης να αποτελέσει ένα όπλο για δυνατό κλείσιμο του έτους.  Άλλωστε το θετικό κλίμα της περιόδου σε συνδυασμό με τον 14ο μισθό στον ιδιωτικό τομέα βεβαίως, βοηθούν τους γονείς ή ενδεχομένως τους παππούδες ή τους νονούς να προχωρήσουν στην υλοποίηση της ασφάλισης των παιδιών.

Σε αυτή την προσπάθεια του τελευταίου τριμήνου όπως και σε κάθε βραχυπρόθεσμο παραγωγικό σχεδιασμό το μυστικό είναι η καλή προετοιμασία, η οργάνωση και η σταθερότητα στη δραστηριότητα η οποία θα βοηθήσει στην τελική υλοποίηση των στόχων.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *