Skip to content

AIG Ελλάδος: “Η αξιοπιστία είναι τα θεμέλια και η σκεπή του σπιτιού μας”

Γιορτάζοντας φέτος τα 100 χρόνια παρουσίας της στην ασφαλιστική αγορά, η AIG παρουσίασε την Πέμπτη 28 Μαρτίου τη νέα στρατηγική της στην Ελλάδα, σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε για τα στελέχη και τους συνεργάτες της.

H εκδήλωση έλαβε χώρα στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στην αίθουσα Φάρος, παρουσία του κ. Thomas Lillelund, CEO της AIG Europe, του κ. Roberto Nard, CFO της AIG Europe και των κ.κ. Marco Dalle Vacche, Cluster Head, MED και Leo Castrichino, Head of Operations.

Ο κ. Thomas Lillelund, CEO της AIG Europe

Παίρνοντας το λόγο ο Giuseppe Zorgno, επικεφαλής της AIG Ελλάδος εδώ και μια δεκαετία περίπου, δήλωσε ότι το 2018 ήταν μια καλή χρονιά για την AIG Ελλάδος. Πέτυχε τους στόχους της, ποιοτικούς και ποσοτικούς και ως προς την αύξηση και ως προς την κερδοφορία και με ένα σταθερά υγιές χαρτοφυλάκιο, παραμένει στην πρώτη δεκάδα παραγωγής των εταιρειών Γενικών Ασφαλίσεων.

Επί του παρόντος «δουλεύει» ένα τριετές πλάνο μετάβασης στη νέα εποχή, το οποίο στηρίζεται σε πέντε πυλώνες.

Ο πρώτος είναι η Κερδοφορία, για την επίτευξη της οποίας πρέπει, όπως είπε, να συντείνουν δύο προϋποθέσεις: η μία είναι το ποιοτικό και άρα, μακροχρόνια αποδοτικό χαρτοφυλάκιο και η άλλη, η σωστή μέτρηση των κινδύνων με βάση τα σύγχρονα εργαλεία. Στόχος είναι οι παροχές με προστιθέμενη αξία, οι δίκαιες αποζημιώσεις και η συνετή διαχείριση των εσόδων. Είναι πολύ σημαντικό η πολιτική ανταμοιβής των συνεργατών, να σχετίζεται άμεσα με την ποιότητα των εισερχομένων αιτήσεων, όπως διευκρίνισε.

O δεύτερος πυλώνας είναι το Customer Edge (σ.σ. πελατοκεντρικότητα). Αυτό εξαρτάται από τους Συνεργάτες, ο ρόλος των οποίων δεν είναι απλά να κλείσουν μια πώληση και να πετύχουν το στόχο, αλλά η σωστή ενημέρωση και αντικειμενική καθοδήγηση των πελατών. Αυτό ακούγεται εύκολο, αλλά δεν είναι, έχει μεγάλο βάθος αν θέλει να είναι κανείς σωστός, είπε χαρακτηριστικά ο Giuseppe Zorgno. H AIG προσπαθεί με διάφορους τρόπους να είναι εξωστρεφής, ανοιχτή στην επικοινωνία και πάντα στο πλευρό των συνεργατών της – με εκπαιδεύσεις, με κοινές συναντήσεις με τον πελάτη, στατιστικές αναλύσεις, ενημερώσεις, ακόμη και λεξικά όρων και τεχνικά σημειώματα που να επεξηγούν όπου χρειάζεται τη λειτουργία των προϊόντων.

Διοικητικά Στελέχη της AIG Europe

Ο τρίτος πυλώνας είναι το Operation Efficiency, ή αλλιώς, η λειτουργικότητα της εταιρείας. Η βελτίωση της λειτουργικής δομής σύμφωνα με τα ψηφιακά πρότυπα είναι ένα μεγάλο πρότζεκτ που κοστίζει πολλά εκατομμύρια και εμπλέκει πολλά τμήματα της εταιρείας και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Σύμφωνα με τον επικεφαλής, οι αλλαγές αυτές θα δώσουν μια νέα πνοή στην AIG, καινούργιες δυνατότητες και σύγχρονο πρόσωπο, προσφέροντας ταχύτητα και ακρίβεια στις συναλλαγές, αλλά και την απαραίτητη αυτονομία που απαιτεί το σύγχρονο ασφαλιστικό περιβάλλον.

Τέταρτος άξονας είναι το Leading with People. Στους ισολογισμούς γράφονται μόνο οι αριθμοί, ίσως θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να αναγράφεται και η αξία των ανθρώπων, δήλωσε χαρακτηριστικά ο Country Manager της AIG. «Το μεγάλο μας όπλο είναι οι άνθρωποί μας, αυτοί που μας επιτρέπουν να καταγράφουμε μικρές – μεγάλες νίκες κάθε μέρα. Είμαστε πολύ περήφανοι για τους ανθρώπους μας και είναι υποχρέωσή μας να τους το ανταποδίδουμε με κάθε τρόπο και σύμφωνα με τις δυνατότητες που υπάρχουν κάθε στιγμή», τόνισε.

Ο κ. Δημήτρης Παπαλεξόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΙΤΑΝ.

Πέμπτος άξονας είναι το Governance, η αξιοπιστία, όπως το έθεσε. «Η αξιοπιστία είναι τα θεμέλια και η σκεπή του σπιτιού μας», είπε. Οι κανόνες θα πρέπει να είναι σύμμαχοί μας, αλλιώς θα γίνουν εχθροί μας, τόνισε και αυτό είναι πολύ επικίνδυνο. Ο Giuseppe Zorgno κατέληξε λέγοντας:

“Επιτρέψτε μου να το πω, όχι με αλαζονεία αλλά με σιγουριά. Είμαστε μία εταιρεία με σωστή στρατηγική που κατάφερε να αντιμετωπίσει δύσκολα πράγματα, με ρεαλισμό και σοβαρότητα. Σήμερα είμαστε έτοιμοι να αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες που υπάρχουν και δημιουργούνται στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, τα επόμενα χρόνια θα συνεχίσουμε την πορεία μας έχοντας ως οδηγό τους πέντε πυλώνες και μαζί με τους συνεργάτες μας, θα χτίσουμε ένα ενδιαφέρον μέλλον, τιμώντας τη σχέση μας μαζί τους και με τους ασφαλισμένους μας.

Είμαι πάρα πολύ υπερήφανος που εκπροσωπώ μία τόσο σπουδαία εταιρεία που έχει γράψει τόση μεγάλη ιστορία στην Ελλάδα. Είμαι πολύ περήφανος και για την ομάδα μου χωρίς την οποία δεν θα μπορούσε να έχει γίνει αυτό το έργο”.

[box]H American International Group Inc. (AIG) εξυπηρετεί περισσότερους από 88 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως και έχει 62.000 εργαζομένους σε περισσότερες από 130 χώρες. Η AIG Ελλάδος δραστηριοποιείται στις ασφαλίσεις περιουσίας, ατυχημάτων, αυτοκινήτων και αστικής ευθύνης. Ανήκει στην AIG Europe SA που εδρεύει στο Λουξεμβούργο και επιβλέπει 27 υποκαταστήματα στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο (ΕΟΧ) και την Ελβετία. Στην Ελλάδα η ιστορία της ξεκινά από το 1935. Σήμερα απασχολεί περισσότερα από 200 στελέχη σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και καλύπτει τις ανάγκες περισσότερων από 500.000 ιδιωτών και επιχειρήσεων.[/box]

Ο Thomas Lillelund, CEO της AIG Europe αναφέρθηκε στα 100 χρόνια λειτουργίας της AIG και τη σημασία της επετείου για την εταιρεία. Ο κ. Lillelund σχολίασε θετικά το ποιοτικό πελατολόγιο, αλλά και τη συνολική πορεία του ελληνικού παραρτήματος, τονίζοντας την εμπιστοσύνη και την πίστη της AIG Europe στην αγορά της Ελλάδας.

100 χρόνια AIG

Γεγονός που αποδείχτηκε και στη πράξη, μιας και η AIG Europe αποφάσισε πριν από λίγους μήνες να εξαγοράσει το 100% της εταιρείας στην Ελλάδα από τους Exin και Κανελλόπουλος – Αδαμαντιάδης. Οι δύο τελευταίοι ήταν παρόντες στην εκδήλωση και δέχτηκαν θερμές ευχαριστίες για τη συνεισφορά τους όλα αυτά τα χρόνια στην θετική πορεία της εταιρείας.

Παρών στην εκδήλωση ήταν και ο κ. Δημήτρης Παπαλεξόπουλος, CEO της ΤΙΤΑΝ, του πρώτου πελάτη της AIG Ελλάδος, ο οποίος σε μια ενδιαφέρουσα ομιλία, παραλλήλισε τις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει η δική του επιχείρηση με αυτές που αντιμετωπίζει ο ασφαλιστικός κλάδος. Ο κ. Δ. Παπαλεξόπουλος, αναφέρθηκε επίσης στην άριστη συνεργασία των δύο εταιρειών και τις εξελίξεις που αλλάζουν το επιχειρηματικό τοπίο, ιδιαίτερα χάρη στην εξέλιξη της τεχνολογίας.

Η εκδήλωση έκλεισε με χαιρετισμό μέσω βίντεο του Προέδρου και CEO, Brian Duperrreault.

[box]Η παραγωγή της AIG Ελλάδος κινείται πέριξ των 100 εκ. ευρώ και προέρχεται κατά 60% από το δίκτυο Νότιας – Κεντρικής Ελλάδας, κατά 21% μέσω μεγάλων επιχειρηματικών κινδύνων, κατά 11% από το δίκτυο Βορείου Ελλάδος και κατά 8% μέσω λοιπών καναλιών. Σημαντική δραστηριότητα και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα παρέχει το cyber insurance, το οποίο κατέχει διψήφιο ποσοστό στο χαρτοφυλάκιό της, ενώ πλεονέκτημα αποτελεί και η προκαταβολική εκταμίευση έως και 50% της αποζημίωσης, λίγες μόλις μέρες μετά το συμβάν. [/box]

Στη επετειακή ιστοσελίδα  https://www.100.aig/ η AIG γιορτάζει και παρουσιάζει τα 100 χρόνια ιστορίας της. Οι επισκέπτες μπορούν να μάθουν πώς ιδρύθηκε και πώς εξελίχθηκε, τις στιγμές και τους ανθρώπους – ορόσημα στην ιστορία της, τη συμμετοχή της στα μεγάλα ιστορικά γεγονότα του πλανήτη, αλλά και την απίστευτη ιστορία της παρ’ ολίγον καταστροφής της, με το αίσιο τέλος.

Στιγμιότυπο την εκδήλωση της AIG Ελλάδος

(Κεντρική Φωτό: Ο Country Manager της AIG Ελλάδος, κ. Giuseppe Zorgno)

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *