Skip to content

Allianz Ελλάδος: Ψηλά ο πήχυς για Υγεία, Unit Linked, Εμπορικούς και Βιομηχανικούς Κινδύνους

(Πολύ) ψηλά τον πήχυ για Υγεία, Unit Linked και Εμπορικούς και Βιομηχανικούς Κινδύνους βάζει φέτος η Allianz Eλλάδος. Με ένα +2,3% στο δεκάμηνο αναμένει “ένα πολύ δυνατό κλείσιμο” χρονιάς ενώ ειδικά στους μεγάλους κινδύνους, στοχεύει σε πενταπλασιασμό της ανάπτυξης την επόμενη τριετία. “Φυσικό πεδίο ανάπτυξης” χαρακτηρίζει τα Unit Linked.

Γράφει: Νικόλας Εμμανουήλ

Τώρα που η βαθιά κρίση πέρασε και γίνεται επανεκκίνηση της οικονομίας, δημιουργείται “ασφαλιστέα ύλη” και πολλαπλασιάζονται οι προοπτικές ανάπτυξης τόνισε η CEO της Allianz Ελλάδος, Φιλίππα Μιχάλη από το βήμα του ετήσιου συνεδρίου πωλήσεων της εταιρείας (Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, Τρίτη 26 Νοεμβρίου).

Η CEO της Allianz Ελλάδος, Φιλίππα Μιχάλη

Η εμπιστοσύνη στις μεγάλες μάρκες, η οποία δοκιμάστηκε κατά τη διάρκεια της κρίσης, επιστρέφει, ενώ η αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος βοηθάει με τη σειρά της τον κλάδο.

Ειδικά στον κλάδο Υγείας, όπου η σύμπραξη δημοσίου – ιδιωτικού τομέα είναι δεδομένη, ανοίγεται  ένα νέο κεφάλαιο για τις ασφαλιστικές – για το λόγο αυτό ο συγκεκριμένος κλάδος αποτελεί πλέον προτεραιότητα για την Allianz. 

Άλλωστε, την τελευταία τριετία έχει σημειώσει διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, μετά και τη βελτιστοποίηση, αλλά και διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων.

Μάλιστα, για το 2020 και σε συνεργασία με τη NextCare -εταιρεία του ομίλου- η Allianz ετοιμάζεται να λανσάρει πρωτοποριακές υπηρεσίες στην υγεία, οι οποίες θα απλουστεύσουν τις διαδικασίες και θα “απογειώσουν την εμπειρία του καταναλωτή” είπε χαρακτηριστικά η Φιλίππα Μιχάλη.

Θετικό το πρώτο δεκάμηνο

Σημαντική ανάπτυξη +2,3% σημειώνει η Allianz το πρώτο δεκάμηνο του έτους, μεταξύ άλλων +13,2% στην Υγεία, 14,2% στα Unit Linked και 12,2% στα Ομαδικά. Σημαντική οργανική ανάπτυξη +23,5% σημειώνεται στους εμπορικούς και βιομηχανικούς κινδύνους και οριακή στο αυτοκίνητο, +0,7%.

Η εταιρεία αναμένει πολύ δυνατό κλείσιμο της χρονιάς, μιας και ο Οκτώβριος ήταν +17,2% σε Ζωή και Υγεία και +3,8% στις Γενικές σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Στρατηγική προτεραιότητα είναι ο κλάδος Εμπορικών και Βιομηχανικών Κινδύνων, ο κλάδος Ζωής και τα Unit Linked.

Ο Εμπορικός Διευθυντής της Allianz Ελλάδος, Στέφανος Μαλαχιάς

Η οργανική αύξηση 23,5% στον πρώτο οφείλεται στη διεύρυνση των συνεργασιών με εξειδικευμένους μεσίτες αλλά και στη συνεργασία με την AGCS, κομμάτι του Ομίλου που εξειδικεύεται στους συγκεκριμένους κινδύνους. Στόχος για το 2020 είναι η δυναμική επέκταση στο cyber risk και γενικότερος στόχος ο πενταπλασιασμός μεριδίου, από 2% στο 10% την επόμενη τριετία, μιας και εκτός των άλλων, το ελληνικό περιβάλλον εμφανίζεται πλέον πολύ ευνοϊκό στον τομέα των κατασκευών και μεγάλων έργων.

Αυτοκίνητο

Εδώ δεν θα σημειωθούν ιδιαίτερες παρεμβάσεις μιας και η εταιρεία στηρίζεται στα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα με βάση την ανταποδοτικότητα – το «ακριβό» σέρβις στα συνεργεία των αυτοκινητοβιομηχανιών για παράδειγμα,  όπως και την «αποζημίωση στο τιμολόγιο», σε περίπτωση ολικής απώλειας οχήματος εντός 12 μηνών από την ημερομηνία απόκτησης.

Ζωή και Unit Linked

Tα Unit Linked είναι «φυσικό πεδίο ανάπτυξης και στρατηγικός πυλώνας» για την Allianz, σύμφωνα με τον Εμπορικό Διευθυντή Στέφανο Μαλαχιά, μιας και οι θυγατρικές του Ομίλου Pimco και Allianz Global Investors είναι από τους μεγαλύτερους διαχειριστές κεφαλαίων παγκοσμίως. Το ευνοϊκό ελληνικό περιβάλλον ωθεί στην μέγιστη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων της εταιρείας. Η δημιουργία υποκαταστήματος της Allianz Global Life στην Ελλάδα, θα δώσει τη δυνατότητα για πολλά και διαφορετικά σχέδια τα επόμενα χρόνια ενώ ήδη κυκλοφορεί στην αγορά το νέο επενδυτικό προϊόν “Target for Life”, το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία, θα αποτελέσει «επανάσταση για την ελληνική αγορά», λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του.

Μεταξύ άλλων η Allianz ετοιμάζει εκπαιδευτικά προγράμματα που θα δίνουν πιστοποιητικό αναγνωρισμένο από τον πανευρωπαϊκό φορέα πιστοποιήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπαιδευτικό υλικό ανά κλάδο ασφάλισης και περαιτέρω συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα, ενώ εισέρχεται και σε ένα εκτεταμένο πλάνο ψηφιοποίησης των συναλλαγών με πελάτες και συνεργάτες.

Αξιολόγηση 5 αστέρων

Από τις αρχές του χρόνου η Allianz εγκαινιάζει την ψηφιακή πλατφόρμα αξιολόγησης “5* Project”: Όταν «κλείνει» η αποζημίωση, ο πελάτης θα λαμβάνει ένα SMS με ένα link που θα του επιτρέπει να βαθμολογήσει την εμπειρία του, η οποία στη συνέχεια θα ανεβαίνει στο καινούργιο website της εταιρείας. Κυρίως όμως θα χρησιμοποιείται για εσωτερική βελτίωση των διαδικασιών, αφού η εταιρεία θα επικοινωνεί με τον πελάτη όπου χρειάζεται, για να λαμβάνει την κατάλληλη ανατροφοδότηση.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *