Skip to content

Καντώρος: Οι χρόνιες παθήσεις θα βρεθούν στο επίκεντρο της αγοράς

Σε σημαντικές επισημάνσεις για το μέλλον στην ασφάλιση υγείας αλλά και για τα μοντέλα λειτουργίας των εταιρειών, προχώρησε ο διευθύνων σύμβουλος της Interamerican, Γιάννης Καντώρος, ως προσκεκλημένος ομιλητής στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών. 

του Χρήστου Γαβαλά

O CEO της Interamerican Γιάννης Καντώρος

Την ανάγκη να αυξήσει η ασφαλιστική αγορά τη χρήση της τεχνολογίας με τρόπο που να προωθεί την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας επισήμανε ο Γιάννης Καντώρος. Αν η αγορά δώσει έμφαση στην πρόληψη και στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τόνισε, θα καταφέρει να μειώσει αχρείαστα κόστη και στην δευτεροβάθμια. 

Η Interamerican ήδη κάνει σοβαρά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση, υιοθετώντας τεχνολογικές λύσεις όπως εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης ούτως ώστε ο πελάτης να μπορεί, απαντώντας απλά σε μερικές ερωτήσεις, να λάβει κατευθύνσεις -μέσω και της χρήσης αλγορίθμων- για να το πώς θα προχωρήσει το ιατρικό του θέμα.

Εάν κάποιος πελάτης πρέπει να μιλήσει με γιατρό, το σύστημα τον συνδέει με γιατρό και εφόσον στη συνέχεια απαιτηθεί, τότε κανονίζεται και ραντεβού. Στη συνέχεια, και αν αυτό κρίνει ο γιατρός, τότε προχωρούν και οι διαγνωστικές εξετάσεις, τόνισε ο Γιάννης Καντώρος, επισημαίνοντας ότι έτσι, μόνο το τελευταίο κομμάτι αυτής της διαδρομής αφορά επίσκεψη στο νοσοκομείο.

«Τώρα αυτό που κάνουμε όλοι είναι να πηγαίνουμε στον Ευαγγελισμό», πρόσθεσε, εξηγώντας ότι θα χρειαστεί τόλμη ούτως ώστε να αποκομίσουν όλες οι εταιρείες τα οφέλη της καλής χρήσης της τεχνολογίας.

Περιγράφοντας το τοπίο του ασφαλιστικού στη χώρα, έκανε ειδική αναφορά στο δημογραφικό. Η χώρα γερνάει, επανέλαβε, οι άνω των 65 ετών θα κυριαρχήσουν ως ηλικιακή ομάδα τα επόμενα χρόνια, έχοντας ανάγκες τόσο από υπηρεσίες υγείας όσο και συνταξιοδοτικά.

Οι άνθρωποι θα ζουν περισσότερο τα επόμενα χρόνια, φέροντας όμως και χρόνιες ασθένειες μαζί τους. Αυτό αλλάζει το κυρίαρχο προφίλ των περιπτώσεων οι οποίες θα πρέπει να απασχολούν τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Μιλώντας για το σύστημα ασφάλισης και περίθαλψης, το χαρακτήρισε πολυδιασπασμένο, τονίζοντας ότι οι συνέργειες ιδιωτικού και δημόσιου τομέα είναι πολύ λίγες, με αποτέλεσμα να πληρώνουν οι ασφαλισμένοι το ίδιο πράγμα πολλές φορές. «Αυτό το σύστημα δεν έχει μέλλον», υπογράμμισε, σημειώνοντας ότι η κρίση μας έδωσε την ευκαιρία να επανασχεδιάσουμε πράγματα αλλά και ότι οι αλλαγές στα συστήματα ασφάλισης υγείας απαιτούν ευρύτατη κοινωνική αποδοχή καθώς το θέμα είναι πολυπαραγοντικό.

Τελειώνει το παραδοσιακό μοντέλο λειτουργίας των εταιρειών

Όλες οι εταιρείες αλλά και η δική του και οι ασφαλιστικές έχουν μπει σε ένα νέο καθεστώς, αναθεωρώντας το μοντέλο εργασίας στο εσωτερικό τους. Πολύ σύντομα, το παραδοσιακό μοντέλο με την κλασσική ιεραρχία και το ωράριο του 9-5 θα αποτελέσει παρελθόν, είπε, καθώς δεν θα μπορεί να εξυπηρετήσει την ανάγκη των πελατών.

Στην Interamerican έχει ήδη «απλώσει« η παραδοσιακή πυραμίδα ιεραρχίας της εταιρείας  – όλοι όλοι δουλεύουν με πολύ πιο “φυσικό τρόπο” με βάση την ευελιξία και την αλληλοεμπιστοσύνη. Αυτά όμως θα πρέπει να πηγαίνουν μαζί με την επένδυση στη γνώση του εργαζομένου γιατί όπως τόνισε, δίνοντας ελευθερία στους εργαζομένους, θα έρθουν και τα αποτελέσματα όταν επενδύσει κανείς στη γνώση τους. Στο τέλος αυτής της διαδρομής, «οι πελάτες θα πάρουν καλύτερα και φθηνότερα προϊόντα και υπηρεσίες».

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *