Skip to content

CHEETAH: Η απάντηση της Groupama Ασφαλιστική στην ψηφιακή επανάσταση

To 2013, η συντριπτική πλειοψηφία των εργασιών retail της Groupama Ασφαλιστική ολοκληρωνόταν με την χρήση φυσικών αιτήσεων. Το 2016, το 96% των ίδιων εργασιών πραγματοποιείται πλέον ηλεκτρονικά.

 Η πλατφόρμα «Cheetah» δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου εσωτερικά και δίνει την δυνατότητα στους Συνεργάτες της Groupama Ασφαλιστική να πραγματοποιούν το μεγαλύτερο μέρος των εργασιών τους online,  οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν, από οποιοδήποτε σημείο και αν βρίσκονται.

stare___fractal_cheetah_by_minimoo64-d4h48kbΤο «Cheetah» δεν κοιμάται ποτέ, παρέχοντας πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο.

Ο Συνεργάτης καταχωρεί ηλεκτρονικά όλα τα στοιχεία της αίτησης και αυτά, μαζί με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, στέλνονται αυτόματα στην εταιρεία η οποία πραγματοποιεί το 1ο και 2ο επίπεδο u/w. και στέλνει προσφορά. Ο Συνεργάτης μπορεί και να κρατά φυσικά αντίγραφο αλλά και να εκτυπώνει προσφορές για όλους τους κλάδους και να τις αποστέλλει στον πελάτη.

Μετά τους ανάλογους ελέγχους & εγκρίσεις από την εταιρεία, έχει τη δυνατότητα εξόφλησης και εκτύπωσης του συμβολαίου και παράδοσης στον πελάτη.

Οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση ή αίτημα εξυπηρετείται μέσω της πλατφόρμας (π.χ. πραγματοποίηση πραγματογνωμοσύνης, αίτημα για εξετάσεις, επισύναψη επιπλέον δικαιολογητικών κ.λ.π.)

Στην ίδια πλατφόρμα ο Συνεργάτης μπορεί κάθε στιγμή να ενημερώνεται για τους κανονισμούς πωλήσεων, για τα bonus (ανάπτυξης χαρτοφυλακίου, νέας παραγωγής, αύξησης εισπραγμένης παραγωγής), να βρίσκει πληροφορίες για τα ταξίδια – σε ποιο στάδιο βρίσκεται κάθε συνεργάτης και % απόκλισης από τον στόχο.

Μπορεί τέλος, να συνδέεται με το site των Συνεργατών, το www.sigouradiplasas.gr

[box]Groupama Ασφαλιστική 2015

  • Κύκλος Εργασιών 138,2 εκατ. ευρώ
  • Καθαρά Κέρδη 10,02 εκατ. ευρώ
  • Δείκτης Φερεγγυότητας 371,6% [/box]

(Quite) Big Data

Το Cheetah κρατά μέσα του αρχείο με όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας: το πελατολόγιο, τα χαρτοφυλάκια και τους Συνεργάτες, την παραγωγή, τα ανεξόφλητα, τα Ληξιάρια.

Μπορεί επίσης να επεξεργάζεται λίστα με όλα τα συμβόλαια αυτοκίνητου που θα ανανεωθούν, με την δυνατότητα μαζικών αλλαγών σε προϊόν και μείωσης του ασφαλισμένου κεφαλαίου.

Επίσης, διατηρεί αρχείο με όλες τις επερχόμενες ακυρώσεις, τις εκκρεμείες αιτήσεις, τις προμήθεις αλλά και τις ζημίες.

Όμως οι δυνατότητες του Cheetah δεν τελειώνουν εδώ.

 Η πλατφόρμα κρατά λεπτομερές ιστορικό πληρωμών: τις πληρωμές που έχουν πραγματοποιηθεί, πληρωμές ηλεκτρονικές, τα ανεξόφλητα  συμβόλαια, και το print to pay: κάθε συνεργάτης έχει συγκεκριμένο χρηματικό πλαφόν, και σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα οφείλει να πληρώσει την εταιρία,  που μπορεί να εκτυπώσει ένα συμβόλαιο για τον πελάτη.

Νέο προϊόν Δευτεροβάθμιας Περίθαλψης

Η ώρα βεβαίως που οι υπολογιστές θα μπορούν να αντικαταστήσουν πλήρως τον ανθρώπινο παράγοντα, δεν έχει έρθει ακόμη και  αμφίβολο είναι αν θα έρθει ποτέ. Σε επίπεδο Upper Management πραγματοποιήθηκε πρόσφατα νέα είσοδος στην εταιρεία:

Ο Κωσταντίνος Σεμερτζόγλου είναι ο νέος Εμπορικός Διευθυντής υπό τον οποίο τις επόμενες ημέρες η Groupama Ασφαλιστική θα λανσάρει νέο προϊόν δευτεροβάθμιας περίθαλψης, με σημαντικά χαμηλότερο κόστος από τον ανταγωνισμό και με εξαιρετικές παροχές σε συμβεβλημένα νοσοκομεία της χώρας. Η εταιρεία αναγνωρίζοντας την αυξημένη ανάγκη του κόσμου για προγράμματα υγείας, προχωρά σταθερά θετικά τα τελευταία χρόνια και προσφέρει πληθώρα λύσεων.

Στον κλάδο αυτοκινήτου το 2015 η Groupama Ασφαλιστική διεύρυνε το χαρτοφυλάκιό της αυξάνοντας μερίδιο αγοράς και στόλο, παρά τον έντονο ανταγωνισμό.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *