Το δεύτερο σκέλος του Underwriter Report σχετικά με τη διαφήμιση των ασφαλιστικών εταιρειών στο Internet παρουσιάζει τις εταιρείες που έρχονται πρώτες στην αναζήτηση για ασφαλιστικές υπηρεσίες εν γένει (κυρίως Ζωής και Υγείας). Εδώ η Εθνική έχει κατακτήσει την κορυφή. Ακολουθεί η κατάταξη βάσει διαφημιστικής δαπάνης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αναζητήσεις για ασφάλειες υγείας και ζωής, καθώς και οι υπόλοιπες “γενικές αναζητήσεις”, δεν παρουσιάζουν την “κίνηση” που βλέπουμε στην Direct ασφάλιση του αυτοκινήτου. Πρόκειται δηλαδή, για μια υποανάπτυκτη αγορά με μικρό εμπορικό ενδιαφέρον, για την ώρα.
No comment yet, add your voice below!