Skip to content

EIAS DIPLOMA in INSURANCE – EDI 2017

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), ανταποκρινόμενο στις νέες προκλήσεις της ασφαλιστικής βιομηχανίας και μετά την εντυπωσιακή συμμετοχή και επιτυχία του περυσινού προγράμματος, υλοποιεί και φέτος το ολοκληρωμένο και πλήρως επανασχεδιασμένο πρόγραμμα ασφαλιστικών σπουδών EIAS DIPLOMA in INSURANCE “EDI 2017” Executive Development in Insurance.

ΕΝΑΡΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Το 10μηνο αυτό πρόγραμμα αποτελείται από οκτώ ενότητες, τις οποίες καλύπτουν 32 εξειδικευμένοι εισηγητές, και είναι συνολικής διάρκειας 250 ωρών (230 ώρες απογευματινής διδασκαλίας και 20 ώρες για τις γραπτές εξετάσεις και τις συναντήσεις για την πτυχιακή εργασία).

Το Πρόγραμμα θα ξεκινήσει στις 13 Φεβρουαρίου 2017 και θα ολοκληρωθεί στα μέσα Δεκεμβρίου 2017 (με διακοπή 2,5 μηνών το καλοκαίρι).

Έναρξη προγράμματος: Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Οι Αιτήσεις των υποψηφίων, μαζί με την καταβολή της πρώτης δόσης των διδάκτρων,

θα γίνονται δεκτές μέχρι και τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017.

Θα τηρηθεί αυστηρά η σειρά προτεραιότητας των αιτήσεων εγγραφής λόγω του συγκεκριμένου αριθμού θέσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα.

Στο τέλος του προγράμματος θα απονεμηθεί Πιστοποιητικό Σπουδών επιτυχούς αποφοίτησης, ύστερα από εξεταστική διαδικασία σε πέντε ενότητες και συγγραφή πτυχιακής εργασίας.

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Οι διδάσκοντες στο Πρόγραμμα είναι σύμβουλοι εκπαίδευσης, ανώτατα και ανώτερα στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, καθώς και προσωπικότητες του ασφαλιστικού και οικονομικού χώρου, με υψηλή εξειδίκευση στο διδακτικό αντικείμενο ευθύνης τους. Όλοι είναι πιστοποιημένοι εισηγητές από τον ΟΑΕΔ (με κωδικό ΛΑΕΚ), με υψηλή βαθμολογία στις αξιολογήσεις εκπαιδευτών του Ινστιτούτου βάσει προτύπου διασφάλισης ποιότητας ISO 9001:2008.

Στόχος του προγράμματος:

είναι οι απόφοιτοι να έχουν μια συνολική εποπτική και προχωρημένη γνώση όχι μόνο των τεχνικών ασφαλιστικών κλάδων αλλά και όλων των άλλων λειτουργιών μιας ασφαλιστικής επιχείρησης, όπως σε θέματα χρηματοοικονομικών λειτουργιών, νέων σύγχρονων τεχνολογιών, solvency II, management, διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού, ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών, marketing και πωλήσεις.

Η ουσιαστική κατάρτιση που παρέχεται από το ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα E.D.I. του ΕΙΑΣ είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, καθώς ένας από τους κύριους στόχους του προγράμματος είναι οι απόφοιτοί του να καταστούν βασικά στελέχη μιας επιχείρησης, με στέρεες βάσεις και σύγχρονες γνώσεις, που θα τους δώσουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν και να καταλάβουν ανώτερες θέσεις στη διοίκησή της.

Οι σπουδαστές που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν μεγαλύτερη εξειδίκευση πάνω σε διάφορα τεχνικά ασφαλιστικά θέματα, μπορούν να το πετύχουν συμμετέχοντας και στα βραχυχρόνια σεμινάρια, που πραγματοποιεί το ΕΙΑΣ.

Το πρόγραμμα απευθύνεται:

σε στελέχη και εργαζόμενους σε ασφαλιστικές εταιρίες, αλλά και σε έμπειρους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, που επιθυμούν να συστηματοποιήσουν και να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους, προκειμένου να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές.

Πλεονεκτήματα Προγράμματος:

 Πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης, με υψηλή εξειδίκευση.

 Επαγγελματική αναγνώριση των γνώσεων και των δεξιοτήτων του στελέχους στην ασφαλιστική αγορά.

 Απόκτηση του ετησίου Διπλώματος Σπουδών του ΕΙΑΣ.

 Ανανέωση και εκσυγχρονισμός των επαγγελματικών γνώσεων των στελεχών.

 Ενίσχυση δυνατοτήτων σπουδαστών για επαγγελματική και ενδοεπιχειρησιακή εξέλιξη και αύξηση αποτελεσμάτων της οικονομικής δραστηριότητάς τους.

 Οι γνώσεις που θα αποκτήσουν οι απόφοιτοι θα τους δώσουν τη δυνατότητα να γίνουν πιο αποτελεσματικοί και αποδοτικοί στην καθημερινή τους εργασία, να προτείνουν αξιόπιστες λύσεις σε επιχειρησιακά προβλήματα.

 Το πρόγραμμα πραγματοποιείται μόνο απογευματινές ώρες.

 Καταβολή διδάκτρων σε δόσεις.

 Συμμετοχή των σπουδαστών στα σεμινάρια που πραγματοποιεί το ΕΙΑΣ, κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, με έκπτωση 50%.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

1η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ (45h)

2η ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ (55h)

3η ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ (25h)

4η ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ (35h)

5η MANAGEMENT (20h)

6η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (15h)

7η CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) & ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ (15h)

8η MARKETING & ΠΩΛΗΣΕΙΣ (20h)

Επισυνάπτεται αναλυτικός κατάλογος μαθημάτων.

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ & ΩΡΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, Λ. Συγγρού 106, στον 5ο όροφο, δύο απογεύματα την εβδομάδα (Δευτέρα και Τετάρτη) και ώρες 16:15 -20:30 (πλην ορισμένων εβδομάδων που τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται μόνο ένα απόγευμα). Στο τέλος του προγράμματος θα απονεμηθεί Δίπλωμα Σπουδών επιτυχούς αποφοίτησης, ύστερα από εξεταστική διαδικασία σε πέντε ενότητες και συγγραφή πτυχιακής εργασίας.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ (45h)

 Εισαγωγή στην Ασφάλιση – έννοια, σκοπός, λειτουργία

 Οργάνωση και Λειτουργία ασφαλιστικής αγοράς

 Δομή και Βασικά Χαρακτηριστικά ασφαλιστικής σύμβασης

 Risk Management – αντικείμενο, διαδικασία και μέθοδοι Διαχείρισης Κινδύνου

 Γενικές Αρχές Underwriting & Διαχείρισης Ζημιών

 Σύγχρονες Εφαρμογές Νέων Τεχνολογιών

 Βασικές Αρχές Αντασφάλισης

 Cyber Risks Management

ΕΝΟΤΗΤΑ 2η ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ (55h)

 Ασφαλίσεις Πυρός

 Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων

 Ασφαλίσεις Αστικής Ευθύνης

 Ασφαλίσεις Νομικής Προστασίας

 Ασφαλίσεις Περιβαλλοντικής Ρύπανσης

 Ασφαλίσεις Μεταφορών

 Τεχνικές Ασφαλίσεις

 Ασφαλίσεις Πλοίων & Σκαφών Αναψυχής

ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ (25h)

 Ασφαλίσεις Προστασίας (Θανάτου, Ανικανότητας, Ατυχήματος)

 Ασφαλίσεις Υγείας

 Ασφαλίσεις Σύνταξης

 Ασφαλίσεις Επενδυτικών & Χρηματοοικονομικών Προϊόντων (Α/Κ & U/L)

 Ομαδικές Ασφαλίσεις Ζωής, Υγείας & Σύνταξης

ΕΝΟΤΗΤΑ 4η ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ (35h)

 Λογιστική Ασφαλιστικών Συναλλαγών

 Ανάλυση Βασικών Στοιχείων Ισολογισμού ασφαλιστικών επιχειρήσεων

 Χρηματοοικονομική Εποπτεία – Εισαγωγή στο Solvency II

 Εσωτερικός Έλεγχος ασφαλιστικών επιχειρήσεων

 Μέτρα Πρόληψης και Καταστολής ασφαλιστικής απάτης & για Ξέπλυμα Χρήματος

ΕΝΟΤΗΤΑ 5η MANAGEMENT (20h)

 Ρόλος, Σημασία & Βασικές Λειτουργίες του Management

 Διοίκηση Επιχειρησιακής Aπόδοσης (ΔΕΑ) & Balanced Scorecard

 Ολική Ποιότητα στο Management

 Project Management

 Stress Management & Αντιμετώπιση Κρίσεων

ΕΝΟΤΗΤΑ 6η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (15h)

 Βασικές Αρχές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού

 Οργανωσιακή Συμπεριφορά

 Εργασιακή Ψυχολογία & Συμπεριφορά

 Συναισθηματική Νοημοσύνη

ΕΝΟΤΗΤΑ 7η CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) &

ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ (15h)

 CRM & Εξυπηρέτηση Πελατών

 Διαχείριση Πελατολογίου

 Μέθοδοι Αντιμετώπισης Παραπόνων Πελατών

 Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Δύσκολων Πελατών

ΕΝΟΤΗΤΑ 8η MARKETING & ΠΩΛΗΣΕΙΣ (20h)

 Διοίκηση, Οργάνωση & Δομές του Marketing

 Marketing Προϊόντων στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις

 Αρχές Επικοινωνίας & Διαπραγματεύσεις

1 Comment

  1. Avatar

    Παρακαλούμε, όπως μας ενημερώσετε εάν θα πραγματοποιηθούν αντίστοιχες ενέργειες και στην πόλη της Θεσσαλονίκης.

    Σας ευχαριστούμε εκ των προτερων
    Με εκτίμηση,


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *