Skip to content

Emergency button: Δωρεάν για όλους από την Εθνική Ασφαλιστική

Γιάννης Σηφάκης

Τα πλεονεκτήματα του emergency button που φέρει η καινοτόμα εφαρμογή Ethnodigos (διαθέσιμη δωρεάν σε όλους) της Εθνικής Ασφαλιστικής, εξηγεί στο Underwriter.gr ο κ. Γιάννης Σηφάκης, Διευθυντής Bancassurance, Marketing, Διαφήμισης & Λοιπών Συνεργασιών του Ομίλου. Εκτός των άλλων, η εφαρμογή ενημερώνει “live” για την κίνηση και τα γεγονότα στους δρόμους!

Συνέντευξη στον Κοσμά Ζακυνθινό
kosmas@underwriter.gr

Με την καταχώρηση μόλις 2 στοιχείων (πινακίδας και κινητού τηλεφώνου), και χωρίς τις κουραστικές αναμονές στα τηλέφωνα, ο ασφαλισμένος της Εθνικής μπορεί να καλέσει άμεσα τον συνεργαζόμενο πάροχο οδικής βοήθειας και να εξυπηρετηθεί (δωρεάν αν είναι ασφαλισμένος της Εθνικής, με την συνήθη χρέωση αν δεν είναι). Το “emergency button”, όταν ενεργοποιηθεί, στέλνει μόνο του όλες τις λοιπές  απαραίτητες πληροφορίες, μαζί με τις γεωγραφικές συντεταγμένες του οχήματος.

Κύριε Σηφάκη, τι είναι και ποιους αφορά η εφαρμογή Ethnodigos που προσφέρει η Εθνική;

Ο ethnodigos είναι μία εύχρηστη και πολυχρηστική εφαρμογή που διατίθεται δωρεάν, η οποία μπορεί να αξιοποιηθεί τόσο από πελάτες της Εθνικής, όσο και από το ευρύ κοινό. Η εφαρμογή, εκτός από την τόσο μεγάλη γκάμα εργαλείων (χάρτης με σημεία ενδιαφέροντος, υπολογισμό διαδρομής, score οδήγησης, χρήσιμα τηλέφωνα, άρθρα), δίνει την δυνατότητα στον χρήστη, να ενημερωθεί και για τα προγράμματα ασφάλισης της Εθνικής Ασφαλιστικής. Παράλληλα προσφέρει στους χρήστες που είναι ήδη πελάτες της Εθνικής Ασφαλιστικής, άμεση πρόσβαση στα συμβόλαια αυτοκινήτου και ζωής/υγείας.

Για τους χρήστες, τι νεότερο εισάγει η λειτουργία του emergency button;

Η Εθνική Ασφαλιστική, έχοντας ως στόχο να βρίσκεται πάντα δίπλα στους πελάτες της με κάθε μέσο, ενσωμάτωσε στα πολλαπλά εργαλεία του ethnodigos, την υπηρεσία του emergency button. Ουσιαστικά, το emergency button, εξυπηρετεί άμεσα τους χρήστες σε περίπτωση Ατυχήματος ή Βλάβης του οχήματός τους. Το νέο αυτό εργαλείο, επιτρέπει στον χρήστη με την καταχώρηση δύο μόνο στοιχείων (αριθμό πινακίδας και κινητό τηλέφωνο) να αποστείλει απευθείας μήνυμα στον συνεργαζόμενο πάροχο οδικής βοήθειας, αναφέροντας αν υπάρχει βλάβη ή ατύχημα. Ο χρήστης διευκολύνεται γιατί τον απαλλάσσει από κουραστικές αναμονές στην τηλεφωνική γραμμή και από την προσπάθεια να περιγράψει που ακριβώς βρίσκεται ακινητοποιημένος. Όλες οι πληροφορίες που χρειάζεται ο συνεργαζόμενος πάροχος οδικής βοήθειας, βρίσκονται στο SMS που «φεύγει» αυτόματα από την εφαρμογή (αριθμός πινακίδας, κινητό τηλέφωνο, κωδικοποίηση για βλάβη ή ατύχημα, γεωγραφικό μήκος και πλάτος, μοντέλο και μάρκα οχήματος). Το τηλεφωνικό κέντρο της οδικής βοήθειας παραλαμβάνει το SMS, και επικοινωνεί απευθείας με τον χρήστη.

Δεδομένου ότι αρκετός κόσμος δεν είναι απόλυτα εξοικειωμένος με τις νέες τεχνολογίες, πόσο απλοϊκή είναι για τον χρήστη η εφαρμογή;

Στην Εθνική Ασφαλιστική παρακολουθούμε συστηματικά τις τάσεις της αγοράς και τις αναγκών των πελατών μας. Ένας από τους πρωταρχικούς μας, στρατηγικούς άξονες που η Εθνική Ασφαλιστική επενδύει είναι η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών. Μέριμνά μας είναι η ενίσχυση της ικανοποίησης του πελάτη μας και η βελτίωση της συνολικής εμπειρίας εξυπηρέτησης του. Η τεχνολογία έχει προχωρήσει, πολλοί από εμάς, επιλέγουν να πληρώνουν τις τυχόν οφειλές τους μέσω mobile εφαρμογών e-banking, να κλείνουν τα εισιτήρια τους για διάφορες εκδηλώσεις on line, να χρησιμοποιούν εν πάση περίπτωση το κινητό τους για πολλά περισσότερα από την πραγματοποίηση κλήσεων και αποστολή SMS. Βάσει των παραπάνω λοιπόν, η Εθνική Ασφαλιστική, κατά τον σχεδιασμό της εφαρμογής ethnodigos έλαβε υπόψη της την ανάγκη των χρηστών για μια απλή και εύκολη στην χρήση εφαρμογή, η οποία παράλληλα να είναι και αισθητικά ευχάριστη με σχεδιασμό τέτοιο ώστε η περιήγηση σε αυτή να είναι εύκολη και διασκεδαστική.

Τι έχουν δείξει μέχρι στιγμής τα στατιστικά στοιχεία για αναφορές βλάβης ή ατυχήματος;

Η υπηρεσία του emergency button έχει λανσαριστεί πρόσφατα. Κατά συνέπεια, η ζήτηση για την υπηρεσία είναι στα αρχικά της στάδια. Από πλευράς μας έχουμε μεριμνήσει να κρατούμε στατιστικά στοιχεία για την υπηρεσία σε μηνιαία βάση.

Η «έξυπνη πλοήγηση» της πόλης περιλαμβάνει χάρτη και σημεία ενδιαφέροντος όπως συνεργεία, πρατήρια καυσίμων, ATMs, νοσοκομεία, φαρμακεία κτλ. Πώς μπορούν οι εν λόγω επαγγελματίες και καταστήματα να συμπεριληφθούν στον χάρτη αυτό;

Όσον αφορά στα συνεργεία, κάθε επαγγελματίας μπορεί να συμπληρώσει μια φόρμα ενδιαφέροντος και μετά από σχετικό έλεγχο, να ενταχθεί στους συνεργάτες της Εθνικής Ασφαλιστικής και κατ’ επέκταση στον ethnodigos. Οι πάροχοι ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, εμφανίζονται στον χάρτη της εφαρμογής, βάσει των μακροχρόνιων σχέσεων και της συνεργασίας που έχουν με την Εθνική Ασφαλιστική. Λοιπά καταστήματα εμφανίζονται αυτόματα.

Υπάρχουν ανταποδοτικά πλεονεκτήματα – οφέλη για τους χρήστες της εφαρμογής;

O ethnodigos, σχεδιασμένος σαν το πρώτο utility mobile application, έχει μια μεγάλη γκάμα εργαλείων που εξυπηρετούν/ωφελούν τον χρήστη. Ο χρήστης μπορεί να διαβάσει ενδιαφέροντα άρθρα που αφορούν την οδήγηση, το αυτοκίνητό του, αλλά και άλλες ανάγκες που αφορούν την καθημερινή κίνηση μέσα και έξω από την πόλη. Επιπρόσθετα, οι χρήστης μέσω της εφαρμογής, ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο μέσω push notifications, για την κυκλοφορία στους δρόμους, και άλλα έκτακτα γεγονότα, όπως π.χ. απεργίες, πορείες κλπ. Επίσης, ο ethnodigos, δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να μαρκάρει στον χάρτη το σημείο που έχει σταθμεύσει, αποθηκεύοντας έτσι την τοποθεσία του οχήματος. Η αποθηκευμένη τοποθεσία «μένει στην θέση της» ακόμα και offline, ώστε οι χρήστες να διευκολύνονται ακόμα και σε περίπτωση που δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Επιπλέον, o χρήστης μπορεί να βελτιώσει την οδηγική του συμπεριφορά με έξυπνο και διασκεδαστικό τρόπο, χρησιμοποιώντας το score οδήγησης. Η εφαρμογή, λαμβάνοντας υπόψιν παραμέτρους όπως η επιτάχυνση, το φρενάρισμα, και οι στροφές του οχήματος κατά τη διάρκεια της διαδρομής, αναλύει τα αποτελέσματα και παράγει ένα σκορ, το οποίο ο χρήστης μπορεί εύκολα να συγκρίνει με προηγούμενες επιδόσεις του.

Θα πρέπει επίσης να αναφέρω ότι σε τακτά χρονικά «ανεβαίνουν» διάφορες προωθητικές καμπάνιες/διαγωνισμοί, που σκοπό έχουν να εδραιώσουν μια πιο διαδραστική σχέση με τον χρήστη και επιπλέον να κερδίζει και κάποια δώρα. Τέλος, οι χρήστες ενημερώνονται για τις διάφορες καμπάνιες της Εθνικής Ασφαλιστικής, όπως π.χ. αυτή την περίοδο, για την καμπάνια «Ελάτε να μιλήσουμε για την ασφάλισή σας» που λαμβάνει μέρος στα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα (The Mall Athens, Golden Hall, Mediterranean Cosmos).

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *