Skip to content

ICAP: Ευχαριστεί το Contact Center για ευελιξία & υψηλή παραγωγικότητα εν μέσω κρίσης

H ICAP ευχαριστεί όλο το προσωπικό του Contact Center για την ευελιξία και υψηλή παραγωγικότητά του, εν μέσω κρίσης

Η ICAP, με αίσθηση βαθιάς ευθύνης απέναντι στους Ανθρώπους της, την καρδία της επιχειρηματικής της δραστηριότητας, ευχαριστεί τους 550 και πλέον εργαζόμενους του Contact Center, για την αφοσίωση που επιδεικνύουν στην, για όλους δύσκολη αυτή, περίοδο της κρίσης του COVID -19!

Το Contact Center της ΙCAP επικεντρώνει την τρέχουσα περίοδο στην άμεση κάλυψη  outsourced εξυπηρέτησης πελατών κάθε επιχείρησης e-shop, προσδίδοντας προστιθέμενη αξία σε όλο το οικοσύστημα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Με πολυετή εμπειρία και βαθιά γνώση στη διαχείριση e-shops, διαθέτει εξελιγμένα συστήματα τεχνολογικής υποδομής (IVR and voice recording) αλλά και Customized CRM, συνεπώς προσαρμόζεται με ευελιξία στις πολύπλευρες ανάγκες κάθε εταιρείας . Αντίστοιχα, οι εργαζόμενοι (agents), εφαρμόζοντας μεταξύ άλλων το μοντέλο εκπαίδευσης «Τrain the trainer» και πραγματοποιώντας οn line trainings , προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, αδιάλειπτα, κυρίως από το σπίτι τους, σε βάρδιες (24x7x365) με απαράμιλλη ευελιξία και αυξημένη παραγωγικότητα.

Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ λοιπόν, για την προσπάθεια όλων στο Contact Center της ICAP, σε αυτήν την πρωτοφανή κρίση, να υποστηριχθεί με το καλύτερο ποιοτικά αποτέλεσμα και όσο περισσότερο γίνεται, η κανονικότητα της επιχειρηματικής και καταναλωτικής δραστηριότητας, σε υψηλά επίπεδο εξυπηρέτησης και ικανοποίησης για το ευρύ κοινό.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *