Skip to content

T. Ηλιακόπουλος: “Μεθαύριο” τα ασφάλιστρα θα είναι εξατομικευμένα

Η παρουσίαση του Γενικού Διευθυντή Πωλήσεων της Interamerican Τάσου Ηλιακόπουλου, κατά την ετήσια βραδιά βραβεύσεων δικτύου δεν βασίστηκε στα μεγέθη και επιτεύγματα της προηγούμενης χρονιάς. Μόλις τρία νούμερα μοιράστηκε ο Γενικός Διευθυντής, τα οποία όπως είπε, χαρακτηρίζουν το DNA, δηλαδή τη βασική στρατηγική της εταιρείας:

Ρεπορτάζ: Χρ. Μωράκη

420 εκ. ευρώ παραγωγή σε ασφάλιστρα πέτυχε η Interamerican την περασμένη χρονιά, μέγεθος που αντιστοιεί σε αύξηση 8%. Ακόμη σημαντικότερα, είπε ο Τ. Ηλιακόπουλος, είναι τα  830.000 περιστατικά εξυπηρέτησης που ολοκληρώθηκαν στις ιδιόκτητες υποδομές της εταιρείας (medifirst, οδική βοήθεια, συνεργεία, ασθενοφόρα) όπως και οι 1,5 εκ. κλήσεις που διεκπεραιώθηκαν από το call center που λειτουργεί στο εσωτερικό της, από ανθρώπους «που την γνωρίζουν και την πονάνε» όπως είπε χαρακτηριστικά. Αυτό αποδεικνύει, συνέχισε, πόσο επενδύει η εταιρεία στο κομμάτι της εξυπηρέτησης. Δεν το δίνει σε τρίτους γιατί έτσι ελέγχει την ποιότητα και τα αποτελέσματα. Τέλος σημείωσε ότι οι αμοιβές που δόθηκαν σε όλα τα δίκτυα διανομής έφτασαν τα 60 εκ. ευρώ. 

Κατά τα άλλα η παρουσίαση αφιερώθηκε στο φλέγον ζήτημα της τεχνητής νοημοσύνης και στις ανατροπές που αυτή θα επιφέρει απ’ άκρη σ’ άκρη στην ασφαλιστική βιομηχανία. Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του ΑΙ είναι ότι σχεδόν εκμηδενίζει την έννοια του χρόνου όπως την ξέραμε μέχρι σήμερα.

Είπε χαρακτηριστικά ο Γενικός Διευθυντής ότι πολύ σύντομα οι αποζημιώσεις θα είναι θέμα…λεπτών, χωρίς μάλιστα να εμπλέκεται κανείς στη διαδικασία – το είδε ο ίδιος να συμβαίνει πριν από λίγο καιρό στις εγκαταστάσεις της Achmea στην Ολλανδία. Χρόνο βεβαίως θα εξοικονομήσουν πολύ και οι διαμεσολαβητές, που σύντομα θα έχουν στη διάθεσή τους και ψηφιακό βοηθό – ώστε να επενδύουν στην επαφή με τον πελάτη, δηλαδή σε αυτό που κάνει την ειδοποιό διαφορά. 

Ο σύγχρονος καταναλωτής είναι πολύ ισχυρός, συνέχισε, έχει τους πάντες στα πόδια του, η σύγκριση είναι αναπόφευκτη και πρέπει και η ασφαλιστική βιομηχανία να συμβαδίζει με τις υπόλοιπες στα στάνταρ εξυπηρέτησης – γιατί κάποια στιγμή τα όρια μεταξύ αγορών δεν θα είναι τόσο ευδιάκριτα. 

Για παράδειγμα, πριν από 8 μήνες η Mercedes ανακοίνωσε ότι στη Νεβάδα των Ηνωμένων Πολιτειών, αν το όχημα έχει σύστημα πλήρους αυτόνομης οδήγησης (επίπεδο 3), σε περίπτωση ατυχήματος αναλαμβάνει η ίδια να αποζημιώσει το άλλο όχημα και όχι η ασφαλιστική του οδηγού (εφόσον το όχημα ήταν σε κατάσταση αυτονομίας). Συμβαίνει ήδη, είπε, αυτό όπως και το ότι «μεθαύριο» τα ασφάλιστρα θα είναι εξατομικευμένα. Σήμερα είναι ομαδοποιημένα, αλλά πολύ σύντομα δεν θα είναι – εννοώντας ενδεχομένως ότι θα μπορούν να προσαρμόζονται ανάλογα με την οδηγική συμπεριφορά στον κλάδο αυτοκινήτου, αλλά και σε άλλους κλάδους όπως η υγεία ανάλογα με τον τρόπο ζωής του ασφαλισμένου.

Για αυτό πρέπει και η εταιρεία να βρει τρόπους να εκμεταλλευτεί περισσότερο το πελατολόγιό της.

H Interamerican δεν είναι εταιρεία που φοβάται τις αλλαγές, αυτό το έχει αποδείξει, έχει αμφισβητήσει τη στρατηγική της πολλές φορές και έχει κάνει μεγάλες στροφές. Όπως το 2006 που από εταιρεία agency με βασικό προϊόν τα επενδυτικά με ασφάλιση ζωής το γύρισε στις γενικές, έκανε τεράστιες επενδύσεις και σήμερα είναι η πρώτη στην αγορά, με το μεγαλύτερο συνεργείο αυτοκινήτων στη χώρα και ιδιόκτητο στόλο οδικής βοήθειας. Τρία μόλις χρόνια μετά πήρε τεράστιο ρίσκο και στην υγεία, ούσα η πρώτη που εισήγαγε τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια, δημιουργώντας σάλο στην υπόλοιπη αγορά, που όμως δεν άργησε καθόλου να την ακολουθήσει! Ακολούθως, ανοίχτηκε στις υπηρεσίες υγείας, έφτιαξε τρία καινούργια medifirst διπλασιάζοντας και το στόλο των ασθενοφόρων της.

Κλείνοντας είπε στους συνεργάτες ότι κάνουν «την δυσκολότερη δουλειά των πωλήσεων σε όλους τους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, της παγκόσμιας οικονομίας». Προωθούν κάτι άυλο, που χρησιμοποιείται στο μέλλον και αφορά μια δύσκολη στιγμή.  Αυτά τα τρία δεδομένα δεν ισχύουν σε καμία αγορά πωλήσεων πουθενά στο κόσμο, για αυτό αξίζει ένα πολύ μεγάλο μπράβο, αξίζει ο θαυμασμός και ο σεβασμός από όλους, κατέληξε ο Τάσος Ηλιακόπουλος. 

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *