Ασφαλιστικός Σύμβουλος: Στο Αgency ή Ανεξάρτητος;

crossroads

1 Δεκέμβριος 2014

Τι είναι τελικά καλύτερο; Ακολουθεί συνοπτική περιγραφή και σύγκριση των πλεονεκτημάτων της κάθε θέσης. Τα συμπεράσματα (αν υπάρχουν), δικά σας!

Ο Σύμβουλος που εργάζεται στο Agency…

  • Απολαμβάνει σειρά από παροχές σε είδος, όπως γραφείο, τηλέφωνο, γραμματειακή υποστήριξη, από την εταιρεία του.
  • Συνήθως ανήκει σε κάποιον Συντονιστή επιφορτισμένο με την εκπαίδευση και παρακολούθηση της πορείας του, ο οποίος είναι δίπλα του.
  • Πέρα από τις προμήθειες, του προσφέρονται ειδικά κίνητρα από την πλευρά της εταιρείας, όταν έχει αυξημένη παραγωγικότητα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα εταιρικά ταξίδια. Ομοίως, αν η εταιρεία του συμμετέχει σε διεθνείς οργανισμούς (βλ. Limra κ.α.), μπορεί να συμμετέχει δωρεάν και στα συνέδρια των οργανισμών αυτών. Στο ίδιο πνεύμα, η εταιρεία έχει περισσότερες και καλύτερες υποδομές «ηθικής επιβράβευσης» του κόπου του Συμβούλου (π.χ. ετήσιες βραβεύσεις)
  • Έχει πρόσβαση σε μηχανολογική υποστήριξη και υποδομή, προσαρμοσμένη στις ανάγκες του, μέσω των διαφόρων εφαρμογών στις οποίες επενδύει η εταιρεία για τους ασφαλιστές της.
  • Και βέβαια, το brand name του ταυτίζεται και ενισχύεται από το brand name της εταιρείας του.

Ο Σύμβουλος που εργάζεται Ανεξάρτητος ...

  • Δεν δεσμεύεται να προωθεί προϊόντα μιας συγκεκριμένης εταιρείας, αλλά όποιας εταιρείας επιλέξει ο ίδιος.
  • Δεν έχει, συνήθως, επιπτώσεις, αν δεν είναι παραγωγικός σε μια εταιρεία.
  • Έχει αυτόνομη στρατηγική μάρκετινγκ της δουλειάς του, η οποία δεν περνά από τον έλεγχο της εταιρείας.
  • Εαν είναι παραγωγικός, σε κάποιες περιπτώσεις από κάποια πρακτορειακά δίκτυα του παρέχονται υλικοτεχνικές υποδομές ή μηχανογραφικές εφαρμογές.

Το είδος της Διαμεσολάβησης που επιλέγει κανείς έχει να κάνει με την προσωπικότητα, την ιδιοσυγκρασία του ακόμη και με συγκυρίες ή κάποιες γνωριμίες του.

Κοινός παρονομαστής στους δύο τρόπους εξάσκησης του επαγγέλματος είναι βεβαίως να αγαπάς αυτό που κάνεις κάθε μέρα και να έχεις υπομονή και επιμονή για να γίνεις καλός και (μέχρι όποιο βαθμό σε ικανοποιεί), πετυχημένος.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

20 απαντήσεις στο Ασφαλιστικός Σύμβουλος: Στο Αgency ή Ανεξάρτητος;

  1. Το ανεξάρτητος Ασφαλιστής αποδίδει καλύτερα το πνεύμα του ανήσυχου, δημιουργικού και φιλόδοξου επαγγελματία. Το δίλημμα που τίθεται σε αυτόν είναι μόνος ανεξάρτητος ή πλάι σε μια Εταιρεία Μεσίτη Ασφαλίσεων με υποδομή, τεχνογνωσία, εμπειρία και καλό όνομα στην αγορά;
    Με μεγάλη σιγουριά υποστηρίζω το τελευταίο λανσάροντας την ώριμη ιδέα της “Συνέργειας”, όπως οι σύγχρονες εξελίξεις απαιτούν (βλ. http://www.gkoutinas.gr/el/synergia).

  2. Ο/Η ΓΙΑΝΝΗΣ λέει:

    ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ AGENCY ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΝΑ ΥΨΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ
    ΖΗΤΗΘΕΙ ΤΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ
    ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ
    ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ, ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΓΚΥΜΟΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ.

  3. Η επιλογή είναι θέμα ψυχολογίας και εκτίμησης. Οι δύο επιλογές είναι κεντημένες πάνω στον ίδιο καμβά. Αν ανέτρεχα στο φθινόπωρο του 1978 και έπρεπε να ξαναπάρω την ίδια απόφαση, θα την έπαιρνα ξανά με τον ίδιο τρόπο. Μεταξύ του πρακτορείου του Γοργολίτσα και του Σπανού θα επέλεγα ξανά τον ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΑΥΡΙΔΗ agency manager τότε, στην ΕΘΝΙΚΉ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΉ. Ήταν και τότε τάση στην αγορά να στείνουν πρακτορείο στο σπίτι τους. Κάποιοι με καλλίτερα οικονομικά έστειναν κάποιο πρακτορειάκι σε δωμάτιο του σπιτιού τους. Το agency ήταν η κλώσσα που παρήγαγε το ανθρώπινο δυναμικό που είχε ανάγκη η αγορά. Οι εταιρίες διέθεσαν τα χρήματα ενώ οι agency τη δουλειά. Έτσι στελεχώθηκε με πωλητές η αγορά. Έχουμε στόχους παραγωγής ανθρώπινου δυναμικού και παράγουμε πρωτογενώς. Προσωπικά διέθεσα μερικές χιλιάδες ώρες σε αναζήτηση και εκπαίδευση νέων υποψήφιων ασφαλιστών.Μετά από 35 χρόνια εμμένω στην επιλογή.

  4. Μόνο ασφαλιστικοι σύμβουλοι δεν είμαστε. ..
    Πωλητές ασφαλιστικών προϊόντων είμαστε , όμηροι των εταιρειών και μιας ιδιοτυπης εκμετάλλευσης.
    Κανονικά δεν θα έπρεπε να μην περνουμε αμοιβή από τις εταιρείες αλλά αξιόλογοντας τις ανάγκες του πελάτη να συντάσσεται μια έκθεση με επιλογές και προτάσεις και να αμοιβομαστε για αυτό.
    Αυτό είναι σύμβουλος.
    Αυτό πού κάνουμε τώρα είναι ιδιοτελης πώληση. .

  5. Ο αναφερόμενος διαχωρισμός δεν έχει πλέον επαγγελματική υπόσταση στην ασφαλιστική αγορά. Η έννοια του συμβούλου απαιτεί κατάρτιση, γνώση, εμπειρία αμεροληψία, ανεξαρτησία, ελευθερία πρωτοβουλιών και επιλογές με βάση την ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών του πελάτη με αντίστοιχο οικονομικό όφελος κι όχι σύμφωνα με τους στόχους παραγωγής, αλλά και των εμπορικών συμφερόντων της εκάστοτε ασφαλιστικής εταιρίας. Επιπρόσθετα και σύμφωνα με τον ορισμό του ελεύθερου επαγγελματία, ο ασφαλιστικός σύμβουλος δεν ανήκει σε κανέναν, δεν αποτελεί περιουσιακό στοιχείο του εκάστοτε συντονιστή-διευθυντή!! και δεν υποκύπτει σε εκβιαστικές μεθόδους της εμπορικής πολιτικής που επιβάλλει η ασφαλιστική εταιρία πχ. αντικατάσταση παλαιών νοσοκομειακών προγραμμάτων με καινούργια με παράλληλη οικονομική επιβράβευση!!! Σχετικά με τα οικονομικά κίνητρα η μόνη διαφοροποίηση είναι η συμμετοχή ή όχι της ασφαλιστικής εταιρίας στα λειτουργικά – επαγγελματικά έξοδα, συνεπώς η προμήθειες και οι πρόσθετες αμοιβές είναι συνάρτηση του συγκεκριμένου συντελεστή. Επίσης η ηθική επιβράβευση είναι αποτέλεσμα της ποιοτικής εργασίας, της επαγγελματικής ηθικής κι όχι η τελική κατάταξη της πρώτης θέσης έναντι των άλλων συναδέλφων. Συμπερασματικά λοιπόν, ο αντικειμενικός διαχωρισμός είναι πωλητής ασφαλιστικών προϊόντων (ασφαλιστικός υπάλληλος) ή ασφαλιστικός σύμβουλος.

  6. Ο/Η Αναστασίου Δημήτρης λέει:

    Εργάζομαι 27 χρόνια στο Agency της Εθνικής. Πιστεύω στο Agency αλλά πολύ περισσότερο πιστεύω στην Ομάδα και στις καθαρές σχέσεις που δημιουργούνται. Η οργάνωση, η εκπαίδευση και η παρακολούθηση ενός νέου και “άσχετου” με το αντικείμενο συνεργάτη είναι ανυπέρβλητη. Αυτός είναι και ο λόγος που πιο πάνω ο συνάδελφος κύριος Μασκαντούρης αναφέρεται στη συνεχή τροφοδότηση της αγοράς ειδικά των πρακτοριακών δικτύων που κατά βάση στελεχώνεται από το….Agency. Όσο και αν ενοχλήσω “κανονικός ασφαλιστής” γίνεσαι μέσα στο Agency System. Πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις στην αγορά που δεν αλλάζουν κατά τη γνώμη μου τον γενικό κανόνα. Επίσης, η απομάκρυνση συνεργατών χωρίς παραγωγή είναι και το δυνατό στοιχείο της ποιότητας του Agency στην αγορά που με αυτό τον τρόπο την προφυλάσσει και την προστατεύει από τους (τουλάχιστον) μη παραγωγικούς συνεργάτες…

  7. Ο/Η Ενας παλιός και καλός φίλος λέει:

    Επειδή στο ίδιο δίλημμα ήμουν και εγώ πριν μερικά χρόνια θα σας δώσω τη δική μου άποψη.

    Το μέλλον των ασφαλιστών είναι συνδεδεμένο με το προσωπικό τους όραμα, που θα τους δώσει δύναμη, αυτοπεποίθηση και προοπτική. Πρέπει μέσω καινοτόμων προτάσεων, να δώσουν προστιθέμενη αξία στους πελάτες. Είναι σημαντικό να μπορούμε να διαχειριστούμε το μέλλον μας, έχοντας πρόσβαση στο σύνολο των διαθέσιμων ασφαλιστικών επιλογών. Δεν είναι δυνατόν ακόμα και σήμερα, να πιστεύουμε στην υπερεταιρία.

    Εγώ το 2009 αποφάσισα να φύγω από ένα Agency που ήμουν 12 χρόνια. Βρήκα ένα χώρο μοναδικό για μένα. Ένα γραφείο με ζωικούς ασφαλιστες που παράτησαν τα πάντα για να το ιδρύσουν και για να το στηρίξουν. Όχι μεταλλαγμένοι λαμαρινάδες. Είναι χαρά μου να είμαι μαζί τους σε ένα ιδανικό χώρο που μου δίνει στέγη και προοπτική, μακριά από δεσμεύσεις και εξαρτήσεις, ώστε να αποφασίζω εγώ ο ίδιος για τον εαυτό μου και να σχεδιάζω μια ανεξάρτητη ασφαλιστική καριέρα.

    Προτείνουμε ασφαλιστικές λύσεις, σύμφωνες με τις διαγνωσμένες και συμφωνημένες ανάγκες των πελατών μας. Αναζητούμε συνεχώς από την αγορά τα προϊόντα που θα προσφέρουμε στο μέλλον και διερευνούμε ποιες ανάγκες θα εξυπηρετούν. Δεν γίνομαι πλέον παπαγαλάκι μιας “κορυφαίας ασφαλιστικής”.

    Συμπέρασμα.

    Ανεξάρτητος αλλά όχι μόνος. Αξίζει. Πιστέψτε με.

  8. Ο/Η ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ λέει:

    Ανεξάρτητος και πάντα ανεξάρτητος διαμεσολαβητής, Μεσιτης,Ασφαλιστικος Σύμβουλος πείτε το όπως θέλετε…Εαν θέλετε φρου φρου και αρώματα agency εαν θέλετε δουλειά Ανεξάρτητοι ελεύθεροι …Μια φορά έκανα το λάθος το πλήρωσα ακριβά .Οι agency -manager-περιφερειακη γίναν όλοι απο τα ορφανα χαετοφυλάκια των ασφαλιστών που ματωναν τα πόδια τους στα πεζοδρόμια.Ντροπή τους…και πάλι ντροπή τους.Παπαντζηδες και λαμογια που μέχρι πρότινος τους συντηρούσαν οι εταιρίες.Φυλαχτείτε συναδελφοι μακριά απο τα κοράκια

  9. Ο/Η ΦΑΝΗΣ λέει:

    Ένας ασφαλιστικός σύμβουλος θα πρέπει να πληρώνεται και απο τις συμβουλες που θα δινει στους πελάτες του και όχι μόνο απο την πώληση προιόντων των διαφόρων ασφαλιστικών εταιριών.Δηλαδή να είναι και σύμβουλος επιχειρήσεων.

  10. Ο/Η Γιώργος Νικολάκος λέει:

    Δύσκολοι οι καιροί δύσκολες και οι απαντήσεις. Ξεκίνησα ασφαλιστικός σύμβουλος στην Εθνική Ασφαλιστική και μετά από δέκα χρόνια παραιτήθηκα, παίρνοντας μαζί μου δύο μονάδες πωλήσεων με 30 ασφαλιστικούς συμβούλους και πράκτορες, που είχα κτίσει και εκπαιδεύσει μόνος μου, αφού ο “επιθεωρητής” μου, πρώην ταρίφας στο επάγγελμα, δεν ήθελε να υπογράψει να γίνω agency παραμένοντας 5 χρόνια unit. Ο λόγος ήταν ότι ενώ πληρούσα όλες τις προδιαγραφές του κανονισμού δεν τον δέχτηκα ποτέ στο γραφείο μου, γιατί με τις ανοησίες που έλεγε μόνο ζημιά έκανε. Όταν μετά από πιέσεις έγινα τελικά Agency και πέτυχα αυτό που ήθελα τελικά παραιτήθηκα οριστικά με εξώδικο δίνοντας τα κλειδιά του άδειου γραφείου στην εταιρία επειδή ασφυκτιούσα να είμαι κάτω από την επίβλεψη του επιθεωρητή μου . Τέτοιοι επιθεωρητές υπάρχουν ακόμα στο χώρο μας κάνοντας ζημιά στο Agency που είναι ένα δυνατό αναπτυξιακό εργαλείο, αλλά μόνο για άξιους ανθρώπους. Το θέμα είναι ότι όταν αρχίσουν και μπαίνουν μέσα στο σύστημα άχρηστοι, παιδιά, σύζυγοι και κουμπάροι με αρμοδιότητα και τίτλο και με την ανοχή της ασφαλιστικής και της διοίκησης εξυπηρετώντας άρρωστες καταστάσεις τότε το πράγμα χαλάει. Χαλάει γιατί, αυτοί όλοι οι ανίκανοι, παίζοντας τον ρόλο του ρουφιάνου επί της ουσίας, ικανοποιούν μόνο τα αυτιά και τις ιδιαιτερότητες του συνήθως ανίκανου επιθεωρητή πωλήσεων, αφού χρησιμοποιώντας αυτά τα κουμάσια αυτός μοιράζει τη κλεμμένη παραγωγή στους κολλητούς, άχρηστους επίσης, ασφαλιστικούς συμβούλους για προσωπικού λόγους . Η γνώμη μου είναι ότι όλα τα συστήματα είναι καλά, αρκεί να υπάρχουν άξιοι άνθρωποι να τα λειτουργήσουν, πάντα με πρωταρχικό γνώμονα το συμφέρον του πελάτη και κατά δεύτερο τους στόχους της ασφαλιστικής. Θεωρώ ότι άριστα μπορούν να συνδυαστούν και οι στόχοι της ασφαλιστικής και το συμφέρον του πελάτη, μόνον αν υπάρχουν καλά προϊόντα και η ασφαλιστική είναι αξιόπιστη. Oλα γίνονται και όλοι οι σωστοί χωράνε σε όλα τα συστήματα, αρκεί όλοι να είναι ικανοποιημένοι οικονομικά και ηθικά και ασφαλώς να μην έχουν πουλήσει συναδέλφους τους ή πελάτες και κυκλοφορούν με το κεφάλι ψηλά. Σήμερα είμαι μεσίτης ασφαλίσεων αλλά το “σύστημα agency” και η διαρκής εκπαίδευση, είναι η βάση ανάπτυξης των πωλήσεών μου ακόμα και τώρα, αλλά σε συνδυασμό με το κόστος πωλήσεων, που αποτελεί την αχίλλειο πτέρνα του Agency, αφού κανείς ποτέ από τους διευθυντές πωλήσεων στη γενιά τη δική μου, δεν πρόσεχε το κόστος. Όταν είναι κανείς όμως ελεύθερος επαγγελματίας και προκειμένου να επιβιώσει, πρέπει να γνωρίζει εκ των προτέρων να συνεργάζεται με βάση το κοινό όφελος και το κόστος, εκχωρώντας ή μετρώντας το κόστος των υπηρεσιών που αναζητά ή προσφέρει .Όλα γίνονται με καλή διάθεση και πάντα με “μολύβι και χαρτί” που τη θέση του έχει πάρει το excellάκι, ώστε να επιτευχθεί το ανάλογο win to win για την έναρξη ,τη διακοπή ή και τη συνέχιση της συνεργασίας. Η αγορά αλλάζει και όλοι πρέπει να αλλάξουμε. Ετσι πρέπει να αλλάξουν μυαλά όλοι από τον επικεφαλής CEO της ασφαλιστικής επιχείρησης έως τον καλό και επαγγελματία ασφαλιστικό σύμβουλο, που αποτελεί τον πυλώνα του συστήματος που όλοι ψάχνουν. Από CEO όσους θέλετε!!!!!!!! Ασφαλιστικούς συμβούλους όμως???

    • Ο/Η Ελευθερία λέει:

      Καλημέρα, για να γίνει κάποιος ασφαλιστής αυτοκινήτων και μόνο τι πρέπει να κάνει? Υπάρχει κέρδος που να μπορει να συντηρήσει μαγαζί και λοιπά έξοδα?

      • Ο/Η φανης λέει:

        μελοντικε συναδελφε ενα θα σου πω…καλες οι ασφαλισεις αυτοκινητων αλλα δε βρισκονται εκει τα λεφτα…τα λεφτα ειναι στις ζωης,υγειας και τα λοιπα…παραδειγματος χαρη αν θες να εχεις ενα εισοδημα το 1000 ευρω πρεπει να εχεις 350 αυτοκινητα το μηνα…δυσκολο αλλα οχι ακατορθωτο..οταν μπεις σε αυτο κλαδο θα γλυκαθεις και θα πρεπει να μαθεις για τα παντα..το να συντηρησεις μονο με αυτα τα χρηματα μαγαζι και λοιπα εξοδα οχι φιλε δε νομιζω,…στατιστικα παντα για να φταιξεις ενα καλο μπατζετ θες 4 με 5 χρονια εμπειριας και σκληρης δουλειας.μπ[ορει ολα αυτα να σου φαινονται ουρανοκατεβατα αλλα ειναι η πικρη αλλα και η γλυκια αληθεια

        • Ο/Η ΑΓΓΕΛΟΣ Κ. λέει:

          Αγαπητέ συνάδελφε.
          νομίζω ότι κάνεις ένα θεμελιώδες λάθος. ο ασφαλιστής έχει χαρτοφυλάκιο από το οποίο πληρώνεται και αυξάνει τα εισοδήματα του. δεν είναι σωστό μόνο η ασφάλιση υγείας όπως επίσης δεν είναι σωστή μόνο η ασφάλιση αυτοκίνητων ή τέλος πάντων μόνο ενός κλάδου. το σωστό είναι να υπάρχει ομοιομορφία στο χαρτοφυλάκιο και ως ασφαλιστής να παρέχεις λύσεις στους πελάτες σου γενικά. Το σωστό είναι πάντα να χτίζεις χαρτοφυλάκιο για εσένα και όχι για εταιρίες ή για managers που ζητούν χειροκροτητές. φυσικά λαμβάνω ως λάθος το παράδειγμα 350 αυτοκίνητων το μήνα διότι με απλά μαθηματικά ΔΕΝ βγαίνει… Συμφωνώ πως τα έξοδα είναι τεράστια , γι αυτό θέλει υπομονή και μεθοδικότητα όπως πολύ σωστά αναφέρεις 4-5 χρόνια. Φαντάσου όμως να έρθει ένας τρίτος παράγοντας και εκεί που έχεις βρει τον δρόμο σου να σου τον ”γκρεμίσει”. τα σχόλια μου πάντα καλοπροαίρετα και με την εμπειρία 27 ετών στο ασφαλιστικό χώρο.

    • Ο/Η ΚΑΤΣΑΡΟΥ λέει:

      Ακριβής στοχευμένη και ολοκληρωμένη απάντηση…

    • Ο/Η ΚΑΤΣΑΡΟΥ λέει:

      Ακριβής στοχευμένη και ολοκληρωμένη απάντηση

  11. Ο/Η ΚΑΤΣΑΡΟΥ λέει:

    κύριοι/ες ΕΔΩ εκφράζονται απόψεις δύο διαφορετικών κόσμων. Αλλά υπάρχει άτοπο…ΓΙΑΤΙ???

    Ο διαμεσολαβητής agency δεν έχει δεί τον κόσμο του ανεξάρτητου με τα όποια μείον ή συν … αλλά εκφράζει την άποψη του.

    Αντίθετα ο διαμεσολαβητής (ανεξάρτητος) έχει ζήσει στον κόσμο του agency με τα όποια μείον ή συν και αποφάσισε να ζήσει ελεύθερος….. αλλά η αποδέσμευση από το agency έγινε στο παρελθόν ….που έδεναν τα σκυλιά με τα λουκάνικα.

    Τώρα δεν ξέρω εάν θα έκανε κάποιος τέτοιο βήμα.

    Άρα πιστεύω ότι οι συνθήκες χρονικές και οικονομικές διαμορφώνουν την απάντηση στο ερώτημα του συντάκτη.

    Ευχαριστώ

  12. Ο/Η Νικος λέει:

    Το μόνο θετικό του agency είναι η εκπαίδευση.
    Το φαγοπότι σε βάρος νέων παιδιών που θέλουν να ασχοληθούν είναι τεράστιο. Κάποιοι που γράψανε παραπάνω συνετέλεσαν σε αυτό. Η αγορά το γνωρίζει. Από Λόγια άλλο τίποτα. Στο agency για κάθε προμήθεια συνεργάτη πληρώνεται και η κουτσή Μαρία. Από πάνω. Φυσικά δεν αφορά όλους αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό. Το τέλειο Θ ήταν συνδυασμός agency με ελευθερία κινήσεων (πρακτορεία )

  13. Ο/Η Ελευθερία λέει:

    Καλό θα ήταν ο οποιοσδήποτε νεοεισερχόμενος να ξεκινήσει από κάποιο καλό agency, γιατί θα λάβει πιθανότατα εξαιρετική εκπάιδευση και θα καθοδηγηθεί σωστά στα πρώτα του βήματα. Μέχρις εκεί όμως. Το γεγονός ότι τα συμβόλαια δεν θα είναι δικά του, αλλά του agency, θα τον κρατάει όλο και πιό δέσμιο όσο αφήνει τον χρόνο να περνά. Υπάρχουν πραγματικά εξαιρετικά πρακτορεία, στημένα από ανθρώπους που βίωσαν γιά χρόνια το περιβάλλον agency και αποφάσισαν να χτίσουν πάνω σ’ αυτή τους την εμπειρία. Και επειδή ο κόσμος έχει πάρα πολλές και διαφορετικές ανάγκες και οικονομικές δυνατότητες, μόνο ο διαμεσολαβητής που μπορεί να ταιριάξει την κατάλληλη ασφάλιση στον κάθε πελάτη – όπως ο ράφτης θα ράψει το κουστούμι – είναι αυτός που διαθέτει όλα τα εργαλεία γιά να το πραγματοποιήσει. Και όλα τα εργαλεία βρίσκονται στα (σωστά και σοβαρά) πρακτορεία και όχι στα agency. Ωραία τα ταξίδια, ωραία τα βραβεία, ωραία τα χειροκροτήματα, αλλά ο κόσμος περιμένει από μας λύσεις στα προβλήματά του και καθόλου δεν τον νοιάζουν οι στόχοι που θέτουν οι διάφοροι manager στις κόντρες που βάζουν μεταξύ τους γιά κυριαρχία. Και φυσικά ο ανεξάρτητος διαμεσολαβητής μπορεί να δουλέψει με λιγότερο άγχος, όχι γιατί θα αράξει (ούτως ή άλλως είτε στον έναν, είτε στον άλλον, αν δεν τρέχεις, ψωμί δεν θα φας!), αλλά γιατί μπορεί να επικεντρωθεί ξεκάθαρα στους στόχους που θα θέσει ο ίδιος και όχι ο manager του.
    Και κάτι ακόμα. Στα πρακτορεία οι προμήθειες είναι υψηλότερες σε σχέση με τα agency. Εκεί βέβαια υπάρχουν bonus, αλλά άμα δεν τα πιάσεις…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Thai Life Insurance
Εταιρείες, αγγίξτε το συναίσθημα των πελατών για να αναπτυχθεί η αγορά

Η εικόνα και η φήμη της εταιρείας έχει τεράστια σημασία όταν ο διαμεσολαβητής προσεγγίζει τον πελάτη. Ένα ισχυρό brand name...

Close