ΝΝ Hellas: Πλώρη για την πρωτιά με επίκεντρο την Υγεία

17 Απριλίου 2018

Η ΝΝ Hellas σχεδιάζει τη μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων υγείας που είχε ποτέ και δίνει τα περισσότερα κίνητρα στην ιστορία της για την ανάπτυξη νέων Συμβούλων.  Αgency, Υγεία και Ψηφιοποίηση είναι οι τρεις στρατηγικές επιλογές με τις οποίες στοχεύει να αυξήσει κερδοφορία και μερίδιο αγοράς, μετά από ζημίες δεκατετίας, ύψους 10 εκ ευρώ. Το "σερί" έσπασε για πρώτη φορά πέρυσι, με κέρδη 4,1 εκ ευρώ.

Ρεπορτάζ: Χρ. Μωράκη
christina@underwriter.gr

“Δυνατά, δυνατά, γίναν όλα δυνατά τ’ αδύνατα”: η κρυστάλλινη φωνή της Ελευθερίας Αρβανιτάκη πλημμύριζε στη διαπασών τη μεγάλη αίθουσα καθώς η (μόλις δύο ετών) Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΝΝ, η κ. Μαριάννα Πολιτοπούλου, δρασκέλιζε τη σκηνή με μεγάλα βήματα και πλατύ χαμόγελο, μέσα σε καταιγισμό από χειροκροτήματα.

“Είναι πολύ αγαπημένο μου τραγούδι αυτό που ακούμε”, αποκάλυψε χαιρετώντας το κοινό, “και ζήτησα εγώ η ίδια να προλογίσει το Συνέδριο”. Όχι τυχαία φυσικά, μιας και τα λόγια του ταιριάζουν απόλυτα με το σλόγκαν του φετινού Συνεδρίου της ΝΝ Hellas: Τα ”αδύνατα που γίνονται δυνατά” ήταν το κεντρικό του μήνυμα, άμεση αναφορά στην περυσινή κερδοφορία, μετά από δέκα χρόνια σχεδόν όπου το ταμπλό έγραφε συνέχεια ζημιές. Οι λόγοι είναι πολλοί, διαφορετικοί και σύνθετοι και σίγουρα έχουν μελετηθεί και αναλυθεί. Η ΝΝ μπαίνει τώρα σε νέα φάση στην ιστορία της - δεν ξεκινά από το μηδέν, είναι εταιρεία με ισχυρό brand name και ένα ανέκαθεν ισχυρό δίκτυο, φημισμένο για την αφοσίωσή του. Όμως 10 χρόνια ζημιών είναι πολλά, ειδικά όταν συνοδεύονται από αλλαγές στα ανώτατα επίπεδα ηγεσίας. Ωστόσο οι "μεταγραφές" έφεραν αποτέλεσμα. Σημασία πια δεν έχει το παρελθόν αλλά το come back και φυσικά, οι προοπτικές του μέλλοντος.

"Καταφέραμε σε λιγότερο από 12 μήνες να φέρουμε κέρδη και μελλοντική υπεραξία από νέες εργασίες. Ταυτόχρονα, πείσαμε και τους μετόχους και τη διοίκηση στη Χάγη ότι αξίζει να επενδύσουν στην ελληνική ΝΝ και ότι η Ελλάδα, έχει προοπτικές", ανέφερε σχετικά η Μαριάννα Πολιτοπούλου (φωτό άνω & δεξιά), απο το βήμα του ετήσιου Συνεδρίου της εταιρείας, την περασμένη Πέμπτη 12 Απριλίου, στο Κέντρο Ελληνικός Κόσμος.

Ως γνωστόν πριν μερικά χρόνια η ΝΝ Hellas διέκοψε απότομα την κυκλοφορία των προϊόντων υγείας, αυτή τη στιγμή όμως σχεδιάζει τη μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων υγείας που είχε ποτέ ενώ ήδη, τα προγράμματα Hospital for All - Care for All αποτελούν τα δυνατά της χαρτιά με τα οποία στοχεύει να αυξήσει κερδοφορία και μερίδιο αγοράς. Ταυτόχρονα, επενδύει στην αναδιοργάνωση με αλλαγές σε επίπεδο λειτουργιών και εταιρικής διακυβέρνησης ενώ όλος ο διοικητικός μηχανισμός είναι στραμμένος στην προώθηση των ψηφιακών διαδικασιών.

Όλα τα λεφτά στο Agency

Οι έννοιες agency και κερδοφορία ήταν ασύμβατες μέχρι πρόσφατα στην ΝΝ Hellas, υπενθύμισε ο Μιχάλης Σωτηράκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου. Παρότι ο Όμιλος της ΝΝ πιστεύει στα δίκτυα και τα στηρίζει σε όλες τις χώρες που είναι παρόν, η Ελλάδα μακροπρόθεσμα, δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Κάποιοι είπαν ότι το φταίξιμο ανήκει στους ίδιους τους Συνεργάτες. «Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αδικία από αυτό και σας υπόσχομαι να μην το ξαναπούμε», δήλωσε, - αντίθετα συνεργάτες και κεντρικά θα συνεχίσουν να χτίζουν απο κοινού.

Ποτέ στην ιστορία της η ΝΝ δεν είχε δώσει τόσα πολλά κίνητρα για την ανάπτυξη νέων Συμβούλων αλλά και για την ενίσχυση της δραστηριότητας των υπαρχόντων. Πρώτα από όλα γιατί το Agency απέδειξε ότι έχει τη δύναμη και τη θέληση αλλά κι επειδή υπάρχει ανανεωμένη διάθεση και μεγάλη όρεξη για επενδύσεις, τώρα που επανήλθε σε τροχιά κερδοφορίας. Μεταξύ άλλων ανακοίνωσε ότι προσφέρει στα Δίκτυα όλες τις συστάσεις από τους υποψήφιους πελάτες του Direct δικτύου, Επίσης, για όσους Συμβούλους το επιθυμούν, το call center θα παρεμβαίνει για να τους κλείνει ραντεβού με ήδη πελάτες τους, προκειμένου να διερευνήσουν πιθανότητες cross selling.

Για την προσέλκυση νέων συνεργατών η εταιρεία θα πραγματοποιήσει καμπάνια  μέσω Google ads ενώ σχεδιάζεται ήση και ειδική εφαρμογή (app), για την προσέλκυση μέσω Facebook! Διαγωνισμός στελέχωσης θα έχει έπαθλο ταξίδι – έκπληξη, για τους τρεις πρώτους Unit Manager, μαζί με τους Συστήσαντες αλλά και τους Νέους Συνεργάτες ενώ στόχος είναι να συστηματικοποιηθεί όσο γίνεται περισσότερο η διαδικασία στρατολόγησης!

Ανταγωνιστικές βελτιώσεις στα προγράμματα 

Μεταξύ άλλων, το νοσοκομειακό πρόγραμμα Hospital for All που γεννήθηκε το 2017, επεκτείνεται μέχρι την ηλικία των 70 ετών και το ανώτατο όριο κάλυψης αυξάνεται από 30.000 σε 60.000 ευρώ, για όλες τις ηλικίες και με αναδρομική ισχύ, για τους ήδη υπάρχοντες ασφαλισμένους.

Από φέτος η εταιρεία θα προσφέρει ιατροφαρμακευτική κάλυψη σε όλες τις ηλικίες σε συνδυασμό με χειρουργικό επίδομα και προϊόντα πρωτοβάθμιας περίθαλψης για όλη την Ελλάδα ενώ τα επενδυτικά της προϊόντα θα εμπλουτιστούν με νέους συνδυασμούς αμοιβαίων κεφαλαίων, σε κάποια μάλιστα από αυτά η προμήθεια 40% θα καταβάλλεται ολόκληρη στο πρώτο έτος.

Κίνητρα για ψηφιοποίηση της δουλειάς

Διαδικασίες που βελτιώνονται, απλοποιούνται ριζικά ή καταργούνται εντελώς ανακοινώθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του Συνεδρίου, με αποκορύφωμα την διαδικασία του one stop sale, δηλαδή ολοκλήρωση της πώλησης (σχεδιασμός και εξόφληση ασφαλιστηρίου) κατά τη διάρκεια του ραντεβού και ενώπιον του πελάτη, φυσικά για προϊόντα που δεν χρειάζονται underwriting. Οι μετατροπές και εξαγορές συμβολαίων θα γίνονται ηλεκτρονικά, ενώ για τις αιτήσεις που κατατίθενται ηλεκτρονικά (e- application ) ο μήνας θα "κλείνει" λίγο αργότερα! (δύο 24ωρα). Η ψηφιακή εμπλοκή σε όλα τα στάδια της δουλειάς είναι κάτι που υπογραμμίστηκε σε όλους τους τόνους:

Οι αποδεδειγμένα συστηματικοί χρήστες του e- application θα απολαμβάνουν μειωμένους στόχους ταξιδίων, tablet με άτοκη χρηματοδότηση από την εταιρεία, διαγωνισμούς με μοναδικά στο είδος τους έπαθλα.

Στόχοι: Νέα παραγωγή σε Ζωή και Υγεία άνω των 10 εκ. ευρώ και διπλασιασμός της κερδοφορίας του Agency από νέα παραγωγή. Ταυτόχρονα περαιτέρω αύξηση μεριδίου αγοράς και νέο ρεκόρ κερδοφορίας!

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Eurolife ERB Ασφαλιστική: Πραγματοποιήθηκαν οι βραβεύσεις δικτύου συνεργατών

Για 7η χρονιά πραγματοποιήθηκαν  οι βραβεύσεις δικτύου συνεργατών της Eurolife ERB Ασφαλιστικής  Η χρήση εταιρικού αυτοκινήτου, ως έπαθλο  Την ετήσια τελετή επιβράβευσης του δικτύου...

Close