Νομική Προστασία και Ταξιδιωτική Ασφάλιση:  Δύο πολλά υποσχόμενες αγορές για το χαρτοφυλάκιο των διαμεσολαβητών

Picture-of-the-Day

17 Μάρτιος 2017

H Νομική Προστασία και η Ταξιδιωτική Ασφάλιση αποτελούν αναδυόμενες ασφαλιστικές αγορές, από τις οποίες οι διαμεσολαβητές θα μπορούσαν να αυξήσουν το εισόδημά τους. Αυτό τουλάχιστον υποστήριξαν, αντίστοιχα, ο CEO της Arag SA, Δημήτρης Τσεκούρας και ο CEO του Karavias Underwriting Agency - Coverholder at Lloyd's, κ.Γιώργος Καραβίας, μιλώντας στο Συνέδριο που διοργάνωσε η Insurance Forum την περασμένη εβδομάδα στη Θεσσαλονίκη (διαβάστε εδώ)

της Βάσως Βεγίρη

v.vegiri@underwriter.gr

«Η νομική προστασία σας δίνει τρόπους να αυξήσετε το εισόδημά σας» ήταν το μήνυμα που απηύθυνε στους διαμεσολαβητές ο CEO της Arag SA,κ.Δημήτρης Τσεκούρας. Στην Ελλάδα, όπως επεσήμανε σχετικά ο κ.Τσεκούρας, δεν παίρνουμε γρήγορα τα μηνύματα της εποχής και ένα από αυτά είναι πως η νομική προστασία δεν είναι μόνο ο σπασμένος προφυλακτήρας ενός αυτοκινήτου, που δεν αποζημιώθηκε, αλλά είναι και οι σπασμένες προσωπικές σχέσεις, οι σπασμένες εργασιακές σχέσεις, οι επιθέσεις μέσω διαδικτύου κ.ο.κ. . Ο  τομέας της νομικής προστασίας, πρόσθεσε ο ομιλητής, πλέον σήμερα είναι ευρύς, όσο η ζωή των ανθρώπων γίνεται όλο και πιο σύνθετη τόσο μεγαλώνουν και οι σχετικές τους ανάγκες, και είναι ένας τομέας που απαιτεί εξειδίκευση και πολλά χρήματα, που σίγουρα πλέον δεν περισσεύουν στον κόσμο. Από την πλευρά της η Arag SA, τόνισε ο CEO της, με έξυπνα διαμορφωμένα νομικά προγράμματα ανοίγει πόρτες.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στην ελληνική αγορά για τα επόμενα δέκα-είκοσι χρόνια προέβλεψε για την αγορά της ταξιδιωτικής ασφάλισης, χαρακτηρίζοντας την ως μια αγορά αναδυόμενη και εν υπνώσει, ο CEO του Karavias Underwriting Agency - Coverholder at Lloyd's, κ.Γιώργος Καραβίας, λόγω της πολύ μεγάλης «βεντάλιας» εφαρμογών της, καθώς δεν απευθύνεται μόνο στον ταξιδιώτη, αλλά σε  διευθυντικά στελέχη εταιρειών, συνεργεία που εργάζονται στο εξωτερικό, φοιτητές στο εξωτερικό, μαθητικές εκδρομές, τουριστικά γραφεία και ξενοδοχεία λ.χ. για ακυρώσεις κρατήσεων, θρησκευτικό τουρισμό, κάθε δραστηριότητα που περιλαμβάνει εισιτήρια κ.α. «Είναι ένα προϊόν που πραγματικά μπορεί να αλλάξει το χαρτοφυλάκιό σας. Μια αναδυόμενη αγορά, που είναι όντως πολύ σημαντική» πρόσθεσε σχετικά και απηύθυνε πρόσκληση στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές να ασφαλίσουν τους πελάτες τους στους Lloyd’s με νέα προϊόντα και λύσεις σε απόλυτα εξειδικευμένες καλύψεις και με φιλοσοφία B2B έναντι των διαμεσολαβητών.

 Στο ίδιο Συνέδριο, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης της Ορίζων Ασφαλιστικής, Γεώργιος  Τσακατούρας  σε ομιλία με τίτλο "Η ασφαλιστική εταιρεία δίπλα στις υποχρεώσεις του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή", τόνισε ότι η Ορίζων είναι στη διάθεση των διαμεσολαβητών με ελεύθερη παροχή συμβουλών.

Η επόμενη και διαφαινόμενη ιδιαίτερα hi-tech ημέρα των κρυστάλλων αυτοκινητων ήταν το θέμα της εισήγησης του Account Manager της Glassdrive, κ.Περικλή Καραμυτιλιού. Το 2020, όπως επεσήμανε μεταξύ άλλων ο oμιλητής - μετά από την προβολή ενός εντυπωσιακού βίντεο για τα αυτοκίνητα του προσεχούς μέλλοντος, με κρύσταλλα που φέρουν φλας και ένα πλήθος άλλων ηλεκτρονικών εφαρμογών - σχεδόν το 80% των οχημάτων που κατασκευάζονται θα εξοπλίζονται με το σύστημα μείωσης ταχύτητας.

Για τα οργανωμένα Πανελλαδικά Δίκτυα Συνεργαζόμενων Διαμεσολαβητών μίλησε στην ίδια ημερίδα ο οικονομολόγος Νίκος Κλήμης. Η δημιουργία και λειτουργία των οργανωμένων πανελλαδικά δικτύων, κατά τον ίδιο, αποτελεί αναγκαίο καλό για την εξέλιξη της αγοράς και  τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, αλλά θα είναι επιτυχής μόνο αν στηριχτεί σε δύο έννοιες: σεβασμός και επαγγελματισμός και η έννοια του τοπικού συνεργάτη όχι μόνο θα εξακολουθήσει να υπάρχεi, αλλά θα καταστεί ακόμα πιο σημαντική.

Στην ανάγκη ανάπτυξης personal branding από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, όσον αφορά την προσέγγιση των πελατών τους, επικέντρωσε την ομιλία του ο σύμβουλος Marketing, κ.Θέμης Σαρανταένας. «Είστε η επιχείρηση του  ενός και πρέπει να πείσετε τον πελάτη γιατί πρεπει να επιλέξει εσάς, γιατί είστε μοναδικοί....Η λέξη κλειδί σήμερα  δεν είναι πουλάω υπηρεσία, πουλάω προϊόντα, αλλά πουλάω εμπειρίες.....Οι πελάτες σήμερα θέλουν όχι ένα, αλλά 12 διαφορετικά πράγματα από εσάς: ταχύτητα, προσπάθεια, επιλογές, συναίσθηση, εχεμύθεια, να νιώθουν σημαντικοί, να νιώθουν έκπληξη, να νιώθουν ικανοποίηση, value for money, ευκολία, δίκαιη αντιμετώπιση και αξιοπιστία», επεσήμανε μεταξύ άλλων.

Μεγάλο ενδιαφέρον των παρευρισκομένων συγκέντρωσε, εξάλλου, η τελευταία κατά σειρά εισήγηση του οικονομικού συμβούλου, κ.Τηλέμαχου Μαλγαρινού, για τη φορολογία και τις ασφαλιστικές εισφορές των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. «Πρέπει να λαμβάνετε υπόψη το νέο σας συνέταιρο, το κράτος», τόνισε εξ αρχής χαρακτηριστικά ο εισηγητής, απευθύνοντας παράλληλα το μήνυμα ότι  «δεν επιτρέπονται πλέον οι μαύρες δαπάνες, οποιοδήποτε ποσό δαπάνης, γιατί πολύ απλά σε μια μαύρη δαπάνη 500 ευρώ, αυτό το πεντακοσάρικο  θα μας κοστίσει όχι μόνο 29% επιπλέον λόγω της φορολογίας, επειδή δεν θα το εκπέσουμε, αλλά πλέον και 27% από τις εισφορές», καθώς και ότι μέχρι το επίπεδο των 40.000 ευρώ καθαρού φορολογητέου εισοδήματος συμφέρει περισσότερο η μορφή της ατομικής επιχείρησης.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
4a1b1b435da4719fab13da307c15b71daa0f01c8_5-characteristics-1-xmzbdvyjbt
Υγεία: Γιατί ο Ασφαλιστής κρατά τη ζωή του (υποψήφιου) πελάτη στα χέρια του

Ασφαλίσεις υγείας: Τι πρέπει να προσέχει ο ασφαλιστής (και ο πελάτης) Οι ασφαλίσεις υγείας είναι φανερό ότι το τελευταίο διάστημα...

Close