Πώς φτάνει κανείς εκεί που ονειρεύεται;

5 Σεπτεμβρίου 2017

 Πώς μπορούμε να φτάσουμε ως εκεί που ονειρευόμαστε, παρουσιάζοντας στους άλλους αυτό που είμαστε και αυτό που κάνουμε, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο;

Στη μέση, ο Γιουσεϊν Μπόλτ. Θυμάται κανείς το όνομα των αθλητών δεξιά κι αριστερά του; Να γιατί πρέπει να "σκοράρουμε" στο άριστο, τονίζει ο Μανούσος Μαροπάκης

Λίγο πριν μπει ο Ιούνιος και ξεκινήσει επίσημα το καλοκαίρι (στις 27/5), ακαδημαϊκοί, επιτυχημένοι επαγγελματίες, καλλιτέχνες συγκεντρώθηκαν στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, στην 5η διοργάνωση TEDx* του Πανεπιστημίου Πειραιώς, και περιέγραψαν, ο καθένας από τη δική του ματιά, πώς μπορεί κανείς να ξεχωρίσει και να πετύχει αυτό που θέλει στη ζωή του. Ανάμεσά τους και ο "δικός μας" (συνεργάζεται συστηματικά με διάφορες ασφαλιστικές εταιρείες) Μανούσος Μαροπάκης, έδωσε (άλλη μια) απολαυστική ομιλία 15 μόλις λεπτών με θέμα "πώς να μπραντάρουμε τον εαυτό μας".

(Ο Μανούσος Μαροπάκης, έχει εκπαιδεύσει περισσότερα από 22.οοο στελέχη εταιρειών και εκπαιδευτικών οργανισμών στην Ελλάδα, τα Βαλκάνια και την Κύπρο και έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει περισσότερα από 300 σεμινάρια διοίκησης, πωλήσεων και προσωπικής βελτίωσης).

Γύρω μας, είπε ξεκινώντας την ομιλία του, κατακλυζόμαστε από τη μετριότητα. Στο σχολείο, στη δουλειά, στην κοινωνία. Είτε γιατί βάζουμε έναν ορίζοντα πολύ μακρινό και στην πορεία κουραζόμαστε και τα παρατάμε, είτε γιατί είμαστε πολύ ανυπόμονοι, φτάνουμε σε ένα σημείο, απογοητευόμαστε και πάλι τα παρατάμε. Εν ολίγοις, "βρίσκουμε καταφύγιο στη μετριότητα απογοητευμένοι από το μεγάλο που ονειρευτήκαμε". 

Υπάρχουν ωστόσο τρόποι, να φτάσουμε στο μεγάλο. Να υπερπηδήσουμε την τάση μας για εγκατάλειψη και να σπρώξουμε τον εαυτό μας λίγο παραπάνω για να φτάσουμε ως εκεί που ονειρευόμαστε, παρουσιάζοντας στους άλλους αυτό που είμαστε και αυτό που κάνουμε, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Ποιοί είναι αυτοί οι τρόποι; Δείτε την ομιλία του Μανούσου στο βίντεο που ακολουθεί.

(Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα του 

"Η προαγωγή σε κάνει Μanager. Ηγέτη, σε κάνει η ομάδα σου". 

"Δεν γίνεται ο άνθρωπός σου να είναι ο Μπολτ και εσύ να του δείχνεις πώς να περπατάει" )

*Η TED είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση (ΜΚΟ) που κάνει συνέδρια με σκοπό τη διάδοση ιδεών που αξίζουν (Ideas Worth Spreading). Ξεκίνησε το 1984 με ένα συνέδριο με σκοπό να συναντηθούν άνθρωποι της τεχνολογίας, της ψυχαγωγίας και του design· από εκεί προέρχεται και η ονομασία TED: Technology, Entertainment, Design. Το TEDx είναι συναντήσεις που διοργανώνουν εταιρείες, πανεπιστήμια και διαφόρων ειδών οργανισμοί, ακόμη και μεμονωμένα άτομα, σε τοπικό επίπεδο. Στην Ελλάδα συνέδρια TEDx διοργανώνονται τακτικά  και έχουν ήδη πραγματοποιηθεί όχι μόνο στην Αθήνα αλλά μεταξύ άλλων και στην Θεσσαλονίκη, την Κρήτη, την Πάτρα, την Καλαμάτα, ακόμη και στη Ρόδο και στη Σύρο. 
Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Σεμινάριο "Συναισθηματική Νοημοσύνη & Ενσυναίσθηση" από το ΕΙΑΣ

Πόσο καλά αντιλαμβανόμαστε το εργασιακό περιβάλλον μας και τον ευρύτερο περίγυρο μας; Πόσο καλά γνωρίζουμε τον εαυτό μας, τους πελάτες...

Close