Skip to content

Για άλλη μία Χρονιά το Underwriter.gr “φύτεψε” την Ασφαλιστική Συνείδηση σε Χιλιάδες Έλληνες

Στις 11 Νοεμβρίου δημοσιεύσαμε ένα βίντεο με στόχο την διείσδυση της Ασφαλιστικής Συνείδησης βαθύτερα στην Κοινωνία. Σήμερα, σχεδόν ένα μήνα μετά σας κοινοποιούμε τα αποτελέσματα και τις εντυπώσεις μας.

Του Νίκου Ξυδά

Για εμάς στο Underwriter.gr, η 11η Νοεμβρίου είναι ημέρα διπλής χαράς.
Και αυτό γιατί γιορτάζουμε την Ημέρα της Ιδιωτικής Ασφάλισης ταυτόχρονα με τα γενέθλιά μας.

Την ημέρα αυτή έχουμε δεσμευτεί να κάνουμε κάτι σημαντικό για την αγορά.

Φέτος, όπως και πέρυσι, κάναμε αυτό που ξέρουμε καλύτερα. Χρησιμοποιήσαμε τις γνώσεις μας στο Marketing και τη μεγάλη διείσδυση του Underwriter στα ψηφιακά μέσα για να δώσουμε μεγάλη δημοσιότητα στην Αξία της Ασφάλισης.

Εξηγήσαμε στην Κοινωνία με απλά λόγια γιατί είναι αναγκαία η Ασφάλιση.

Δεν χρησιμοποιήσαμε τεχνικούς όρους, ούτε εσωστρεφή επιχειρήματα. Αντίθετα, με όπλο μας τη δημιουργικότητα υπερβήκαμε το μεγαλύτερο εμπόδιο, την αδιαφορία του κοινού. Και φέραμε αποτελέσματα.

Αποτελέσματα

Επειδή κάθε ενέργεια πρέπει να κρίνεται όχι από τα λόγια αλλά από τις πράξεις, σας παρουσιάζουμε με νούμερα την ανταπόκριση που είχαν τα δύο videos του Underwriter.gr:

Συνολικά, το περσινό και το φετινό μας βίντεο είδαν περισσότεροι από 95.000 άνθρωποι.
(ο αριθμός αυτός είναι απολύτως δημόσιος καθώς συνοδεύει κάθε μας δημοσιευμένο video στο Facebook και το Youtube).

Μερικά νούμερα για την φετινή μας προσπάθεια:

  • Συνολικές προβολές βίντεο (Facebook + Youtube): 40.000+
  • Σύνολο Κοινοποιήσεων στα Social Media: 1.012
    (612 Κοινοποιήσεις στο Facebook, 400 Κοινοποιήσεις από την ιστοσελίδα μας σε Linkedin και Facebook)
  • 665 Likes στο Facebook

Δύο χρόνια μετά την γέννησή μας, μπορούμε να πούμε πως παραμένουμε πιστοί στις καταστατικές μας αρχές, όπως περιγράφονται στο “Μανιφέστο” μας:

Τίποτα δεν μπορεί να έχει αξία αν δεν έχει χρησιμότητα. Αποστολή του κλαδικού τύπου είναι να παράγει έργο, με απτά, μετρήσιμα αποτελέσματα, όπως πράττουν κάθε μέρα τα «παραγωγικά» μέρη της ασφαλιστικής αγοράς: οι διαμεσολαβητές και οι εταιρείες.

ΥΓ: Ενημερώνουμε τους δεκάδες φίλους που μας τηλεφωνούν σχετικά με το φετινό βίντεο ότι επιτρέπουμε σε κάθε ενδιαφερόμενο, επαγγελματία ή εταιρεία, την αυτούσια αναδημοσίευση του βίντεο.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *