MDRT: Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το μέλλον του Ασφαλιστή

26 Ιουνίου 2017

 Όσοι είναι μέλη, επιμένουν και εγγυώνται, ότι το MDRT είναι ο τόπος και ο τρόπος που θα αλλάξει ολοκληρωτικά την επαγγελματική σου σταδιοδρομία. Ο θεσμός του "μέντορα" (mentoring aspirant) επιτρέπει τώρα σε ασφαλιστές με το ήμισυ της παραγωγής, να "μπουν" στον Οργανισμό και να δουν με τα μάτια τους, τι έχει να τους προσφέρει. 

της Βάσως Βεγίρη

v.vegiri@underwriter.gr

Με γεμάτες  "βαλίτσες" από πληροφορίες, γνώσεις και αναλύσεις για τις διεθνείς νέες τάσεις και προκλήσεις του κλάδου Ζωής επέστρεψαν από το ετήσιο συνέδριο του MDRT (Million Dollar Rοund Table), που διεξήχθη στο Ορλάντο των ΗΠΑ, τα μέλη της Ελληνικής Επιτροπής Επικοινωνίας του Οργανισμού.

"Φέτος είδαμε ότι οι περισσότερες ομλίες είχαν να κάνουν με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το πώς μπορούν να διευκολύνουν την δουλειά του ασφαλιστή", είπε μιλώντας στο Underwriter ο Πρόεδρος της Ελληνικής Επιτροπής, Κυριάκος Χατζηστεφάνου (φωτό δεξιά). "Μιλάμε για το να οργανωθεί ο ασφαλιστής σαν μονάδα και να αξιοποιήσει το δικτυακό μάρκετινκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό το πράγμα έχει πολύ μεγάλη απήχηση στην Αμερική, ασχολούνται πάρα πολύ σοβαρά με αυτό το κομμάτι οι ασφαλιστές, γραφεία ασφαλιστικά τα οποία κάνουν προσεγγίσεις και δουλειές και προβολή μέσα από το ίντερνετ. Είχε πολλές ομiλίες επ’αυτού του θέματος και παρουσιάστηκαν πολλές λύσεις, εργαλεία, εφαρμογές, apps που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο ασφαλιστής. Παραδοσιακά επίσης πολύ καλές είναι οι ομιλίες οργάνωσης του ασφαλιστή και για το κομμάτι της σύνταξης και το κομμάτι της κάλυψης κεφαλαίων Ζωής. Επίσης, υπήρξαν κάποιες πολύ καλές ομιλίες που αφορoύσαν ιδέες, αντιρρήσεις-διαχείριση ανρτιρρήσεων, κάτι που η ελληνική ομάδα κυνηγάει και θέλει, γιατί το κομμάτι των αντιρρήσεων στην Ελλάδα είναι κάτι που δυσκολεύει πολλούς ασφαλιστές".

Ως γνωστόν, για να γίνει κανείς μέλος του MDRT θα πρέπει να "πιάνει" τα 120.000 ευρώ ετήσια παραγωγή.

Ταυτόχρονα ωστόσο, τα τελευταία χρόνια γίνεται μια προσπάθεια να διευρυνθεί ο κύκλος συμμετοχών, κάτι που θέλει και η ελληνική ομάδα να αναπτύξει, σύμφωνα με τον κ. Χατζηστεφάνου.  Πιο συγκεκριμένα, ισχύει ο θεσμός του mentoring aspirant: ασφαλιστές που βρίσκονται στη μέση της διαδρομής, "πιάνουν" δηλαδή τα 60.000 ευρώ παραγωγή ετησίως, έχουν την δυνατότητα συνεργαζόμενοι με έναν ασφαλιστή-μέλος, (τον "μέντορά" τους) να παρακολουθήσουν το Συνέδριο της Αμερικής, και έτσι απο κοντά να δουν τι προσφέρει, να συνομιλήσουν με άλλα μέλη, και κυρίως να πάρουν μια γεύση από την διαδικασία που οδηγεί κάποιον από τα 60.000 στα 120.000 ευρώ  ετήσια παραγωγή.

Μιλάμε για τις συνήθειες, την συμπεριφορά, την επαγγελματική δεοντολογία, γιάτι, όσο απίστευτο και αν ακούγεται είναι αυτές οι αρετές (και όχι  μόνο η έξοδος από την κρίση) που κάνουν τα 60.000 να γίνουν 120.000. Ο Οργανισμός παρέχει τη δυνατότητα συμμετοχής για μια ακόμη χρονιά (δεύτερη κατά σειρά), με κριτήριο το 75% της απαιτούμενης παραγωγής, δηλαδή με παραγωγή 90.000 ευρώ - από εκεί και πέρα θα πρέπει κανείς να γίνει κανονικό μέλος για να συμμετέχει στο συνέδριο του Οργανισμού.

Εξαιρετική κίνηση που αποδεικνύει για άλλη μια φορά πως το νόημα πίσω από την ίδρυσή του, όπως και όλων των άλλων παρόμοιων διεθνών οργανισμών (Limra, Gama) είναι η διασπορά της γνώσης και η εξέλιξη του επαγγέλματος, μέσα από την ανταλλαγή και κυκλοφορία πληροφοριών, ιδεών, πρακτικών.

Το MDRT λοιπόν δεν είναι ένα κλειστό κλαμπ "των καλύτερων" αλλά ένας οργανισμός ενίσχυσης και αλληλουποστήριξης των ασφαλιστών.

Όντας ο ίδιος 25 χρόνια ασφαλιστής και 10 χρόνια μέλος (ισόβιο) του MDRT, τι έχει αποκομίσει προσωπικά ο Πρόεδρος της Ελληνική Επιτροπής και τι θα σύστηνε στους ασφαλιστές που δεν είναι μέλη:

"Νομίζω ότι  είναι  φυσικό επακόλουθο της εξέλιξης και της πορείας που έχει κανείς, το να θέλει να ανήκει σε επιτυχημένες ομάδες ασφαλιστών από τις οποίες μπορεί να πάρει αλλά και να δώσει - πάντοτε εθελοντικά.  Το στοιχείο του εθελοντισμού  είναι αλληλένδετο με την ουσία του MDRT και είναι άλλωστε και μία ανάγκη που προκύπτει εσωτερικά, όταν έχεις απολαύσει κάποιες επαγγελματικές νίκες στον χώρο σου, το να θες να κάνεις ένα βήμα παραπάνω.   Σε κάθε περίπτωση, το να ανήκεις σε μια ομάδα επιτυχημένων επαγγελματιών σου δίνει κίνητρο, σου δίνει ώθηση, σου δίνει όρεξη. Κοιτάς το αύριο τελείως διαφορετικά. Πόσο μάλλον όταν αυτή η ομάδα είναι διεθνής, όταν τα υπόλοιπα μέλη της είναι από όλα τα μέρη της γης και όταν συνειδητοποιείς ότι συνάδελφοί σου, είναι συνάδελφοι από όλο τον κόσμο. Και μόνο η συνάντηση και συνομιλία μαζί τους, ανοίγει διάπλατα τους ορίζοντές σου. Η ανταλλαγή ιδεών, πρακτικών, τρόπων πώλησης, όλο αυτό το αλισβερίσι γνώσεων είναι κάτι που σε γεμίζει".

Oι ασφαλιστές των εταιρειών AXA, Ευρωπαϊκή Πίστη, Interamerican, MetLife και ΝΝ, στο φετινό Συνέδριο του MDRT στη Φλόριντα των ΗΠΑ

"Φυσικά, η επιτυχία ξεκινά και καταλήγει πάντα εδώ, στη χώρα σου. Ξέρεις ότι εκεί κάνεις ένα πέταγμα, αλλά στη συνέχεια θα πρέπει να γυρίσεις εκεί που ήσουν και εκεί να "βαπτισθείς" επιτυχημένος ασφαλιστής.  Δεν μπορείς να λέγεσαι επιτυχημένος ασφαλιστής προσπαθώντας να ασχοληθείς μόνο με το MDRT και τις δραστηριότητές του. Θα γίνεις ασφαλιστής από τις πελάτες σου και το MDRT θα σε αναγνωρίσει για αυτό.  Οι πρώτες νίκες σου θα γίνουν στην εταιρεία σου, στη χώρα σου, από εδώ θα πρέπει να αναγνωριστείς για να πας εκεί, αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε, απλά στο MDRT θα πάρεις εφόδια για να έρθεις εδώ να συνεχίσεις τον αγώνα σου".

"Τώρα, με το θεσμό του "μέντορα", είναι η ευκαιρία για κάθε συνάδελφο, το συντομότερο δυνατό, να κάνει το βήμα και να δοκιμάσει έστω και για μία φορά την εμπειρία του Συνεδρίου, να δει τι είναι και τι σημαίνει το MDRT. Εκεί θα καταλάβει ότι το  MDRT είναι ο χώρος, ο τόπος και ο τρόπος  που θα του αλλάξει την επαγγελματική του σταδιοδρομία. Είναι κάτι που εμείς του το εγγυόμαστε."

Η ένταξη στις ομάδες εθελοντισμού που έχει ο Οργανισμός, είναι κάτι που επίσης σου αλλάζει τον ορίζοντα, σε βοηθά να δεις τα πράγματα με άλλο μάτι, σου επηρεάζει την κοσμοθεωρία,  λέει ο Κυριάκος Χατζηστεφάνου. Φέτος στο Ορλάντο, περίπου 200 ασφαλιστές επισκέφθηκαν το "Give Kids the World Village”,  ένα χωριό για παιδιά με σοβαρά θέματα υγείας και βοήθησαν σε εργασίες που έπρεπε να γίνουν.  Στην κατεύθυνση αυτή, η Επιτροπή Επικοινωνίας Ελλάδας του MDRT ξεκίνησε προ ολίγων ημερών επικοινωνία με  το Χαμόγελο του Παιδιού, και το επόμενο διάστημα θα προσπαθήσει να διοργανώσει εθελοντική δράση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με τα μέλη και τους φίλους της.

Παράλληλα, έχει ήδη ξεκινήσει η προετοιμασία για την επόμενη ημερίδα των μελών (παρακολουθήσαμε την προηγούμενη - διαβάστε εδώ), η οποία προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη τον Ιανουάριο του 2018.

Who is Who

Το MDRT (Million Dollar Rpund Table) είναι ένας Οργανισμός, που ιδρύθηκε από ασφαλιστές Ζωής και απευθύνεται σε ασφαλιστές Ζωής και μόνο. Ιδρύθηκε το 1927 στην Αμερική, όταν στην περίοδο της ιστορικής αυτής οικονομικής κρίσης βρέθηκαν μαζί 32 ασφαλιστές από όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες, των οποίων τα κεφάλαια ζωής, που είχαν πουλήσει στους πελάτες τους, ήταν πάνω από 1 εκατ.δολάρια. Κάθησαν, λοιπόν, σε ένα στρόγγυλο τραπέζι, αντάλλαξαν ιδέες για να γίνουν πιο χρήσιμοι στους πελάτες τους - γι' αυτό και ο Οργανισμός πήρε την ονομασία Million Dollar Round Table - και απέδειξαν ότι στις περιόδους κρίσης γεννιούνται νέες ευκαιρίες.

Η Ελλάδα σύμφωνα με τα όσα είπε ο Κυριάκος Χατζηστεφάνου, είχε και έχει έναν σημαντικό αριθμό μελών για αυτό και είναι μέσα στις χώρες που έχουν Προεδρία, δυνατότητα δηλαδή, που παρέχεται σε μια χώρα όταν έχει 50 και πάνω άτομα-μέλη, οπότε αυτομάτως έχει και το δικαίωμα να έχει Επιτροπή Επικοινωνίας. Η Επιτροπή Επικοινωνίας κάθε χώρας απαρτίζεται από 5 έως 10 μέλη, ορίζεται κάποιος επικεφαλής (Country Chair) και από εκεί και πέρα υπάρχουν οι "local chair" και οι "company chair", δηλ. αυτοί που είναι υπεύθυνοι για εταιρείες και για κατά τόπους περιοχές.

Φέτος, στην Ελλάδα υπάρχουν μόνο 35 μέλη, έναντι 50 πέρυσι,  λόγω φυσικά της ύφεσης και του βασικού όρου των υψηλών παραγωγών: προκειμένου ένας ασφαλιστή Ζωής να γίνει μέλος θα πρέπει η ετήσεια παραγωγή του να φτάνει και να ξεπερνά τα 120.000 ευρώ ετησίως.

Από την Ελλάδα φέτος στο Orlando συμμετείχαν ασφαλιστές των εταιρειών AXA, Ευρωπαϊκή Πίστη, Interamerican, MetLife και ΝΝ. "Το κλίμα - σημειώνει ο κ.Χατζηστεφάνου - ήταν πολύ συναδελφικό. Δεν ξεχωρίσαμε εταιρείες, όλοι ήμασταν μια παρέα, τα βράδυα βγήκαμε, συζητήσαμε τι ακούσαμε, γιατί ο καθένας επέλεξε διαφορετικές ομιλίες, διαφορετικά focus sessions, ανταλλάξαμε ομιλίες, ανταλλάσουμε τις ιδέες μας. Ελληνες ομιλητές ήταν δύο, η κα.Σοφία Ζερβουδάκη-μέλος της Ελληνιής Επιτροπής Επικοιωνίας Ελλάδας και ο κ.Δημοσθενης Συκοβάρης, που έχει διατελέσει και πρόεδρος του MDRT Ευρώπης

Όσον αφορά τα έξοδα συμμετοχής στο συνέδριο, "αν και δεν είναι υποχρεωμένες να το κάνουν, ακούμε ότι οι εταιρείες στηρίζουν τη συμμετοχή και καλύπτουν μέρος των εξόδων. Και εδώ η άποψή μου είναι πως ο ασφαλιστής θα πρέπει ένα μέρος του Συνεδρίου να το πληρώνει", προσθέτει σχετικά ο Πρόεδρος της Επιτροπής.

Του χρόνου στο Los Angeles

To Συνέδριο φέτος κατέγραψε ρεκόρ συμμετοχών: 13.500 συμμετοχές, έναντι 11.000 στην προηγούμενη διοργάνωση, ενώ νέο ρεκόρ συμμετοχών αναμένεται στο Los Angeles το 2018 (24-27 Ιουνίου 2018).  Του χρόνου θα γίνουν κατά πάσα πιθανότητα δύο συνέδρια στην Αμερική, το ένα εκ των οποίων θα είναι μόνο αγγλόφωνο.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Οι άνθρωποι της ΑΧΑ μαθαίνουν πώς να προστατεύουν την υγεία τους, για να ζουν καλύτερα

Η υγεία αποτελεί στρατηγικό πυλώνα για την ΑΧΑ. Οι άνθρωποι της Εταιρείας αποτελούν βασικούς πρεσβευτές μηνυμάτων καλής υγείας και διαχέουν...

Close