Για να προωθήσετε την καριέρα σας, γνωριστείτε με το αφεντικό του...αφεντικού σας

19 Σεπτεμβρίου 2016

Η σχέση που έχετε με τον προϊστάμενο ή τον διευθυντή σας είναι φυσικά καθοριστικής σημασίας για την μετέπειτα επιτυχία σας. Υπάρχει όμως και άλλο ένα άτομο το οποίο είναι εξίσου σημαντικό για την εξέλιξή σας: ο διευθυντής του διευθυντή σας! Τι είδους σχέση πρέπει να έχει κανείς με αυτό το άτομο; Πόσο συχνά πρέπει να έρχεται σε επαφή μαζί του και τι να κουβεντιάζει; Πώς μπορεί κάποιος να χτίσει μια σχέση μαζί του χωρίς να θίξει τον «απευθείας» διευθυντή του;

Ο διευθυντής του διευθυντή σας γνωρίζει τα μυστικά της εταιρείας και εμπλέκεται στη χάραξη της πορείας της. Το να σας γνωρίζει και να σας σέβεται είναι σημαντικό πλεονέκτημα –όσο πιο στενή είναι η σχέση τόσα περισσότερα θα γνωρίζετε και εσείς για τα "εσωτερικά" και το μέλλον της και τόσο περισσότερη σιγουριά θα αισθάνεσθε.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ξεχωρίσει κανείς στους υψηλά ιστάμενους είναι να είναι πάντα παρών και ενθουσιώδης. Σε παρουσιάσεις, εκδηλώσεις, ομιλίες. Να παρακολουθεί στενά, να κάνει ερωτήσεις, να συνεχίζει την κουβέντα στους διαδρόμους…Να φαίνεται ότι νοιάζεται για την εταιρεία, οτι την πιστεύει και οτι την θέση του σε αυτήν την έχει πάρει πολύ στα σοβαρά.

Επίσης, καλό είναι όταν δίνονται ευκαιρίες να ρωτά για το οτιδήποτε. Σε όλους αρέσει να τους ρωτούν πληροφορίες ή την γνώμη τους για κάτι – είναι μια ευκαιρία να δείξουν πόσα ξέρουν!

Κατά τα άλλα, ο μάνατζερ του μάνατζέρ σας είναι κι αυτός άνθρωπος! Θα έχει σίγουρα προτιμήσεις, χόμπυ, ενδιαφέροντα. Αξίζει να βρεθεί ένα κοινό στοιχείο εκτός δουλειάς, όπως  ας πούμε η αγάπη για το σινεμά, για το σκι, για τη μαγειρική ή το ποδόσφαιρο.  Ίσως το "κοινό στοιχείο" για να βρεθεί να χρειαστεί λίγο ψάξιμο - αξίζει όμως να χτίσει κανείς μια επαφή  που δεν βασίζεται μόνο στη δουλειά.

Μην ξεχνάτε ότι πολλά ανώτερα Στελέχη διάγουν πολύ…μοναχικές μέρες στην εταιρεία απλά γιατί κανείς δεν τους πλησιάζει λόγω της θέσης τους. Τολμήστε το. Η προσπάθειά σας το πιθανότερο είναι να μην πάει χαμένη. Αν μη τι άλλο, τουλάχιστον μην αποφεύγετε τους ανώτερούς σας. Δεν τρώνε!

Βεβαίως, δεν είναι όλοι οι άνθρωποι το ίδιο φιλικοί και "ανοιχτοί".  Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν χρειάζεται πίεση -καλό είναι να μεταχειριστείτε τον ανώτερο με την ίδια προσοχή και επιφύλαξη όπως έναν δύσκολο πελάτη.

Σε κάθε περίπτωση, το να αντιμετωπίζει κανείς τη δουλειά του σαν «την επιχείρησή του» είναι ο νούμερο ένα τρόπος για να ανέβει τα σκαλιά της ιεραρχίας. Ιδέες για πρωτοβουλίες ή για το πώς μπορεί να γίνε κάτι «πιο καλά και πιο γρήγορα» θα σας ανεβάσουν πάρα πολύ στην εκτίμηση των ανωτέρων σας και φυσικά θα δώσουν πολλές ευκαιρίες για να τους συναντήσετε.

Δυστυχώς το να κάνει κανείς «καλά τη δουλειά του» δεν φτάνει για να διακριθεί από τα υψηλότερα στελέχη. Το να επαίρεται και να αυτοθαυμάζεται, επίσης δεν πρόκειται να κάνει καλό. Κάτι που  μπορεί να κάνει ωστόσο είναι με διακριτικό τρόπο, να μεταφέρει στον διευθυντή του, για παράδειγμα καλά λόγια ή κομπλιμέντα από πελάτες ή και συναδέλφους. Αργά η γρήγορα αυτός με τη σειρά του θα τα μεταφέρει στο «μεγάλο αφεντικό» - διότι η επιτυχία η δική σας αντανακλά τη δική του καλή δουλειά.

Μην μπερδεύετε τις προτεραιότητες

Ωστόσο όλα τα παραπάνω θα πάνε στον…βρόντο, έτσι και ξεχάσετε την προτεραιότητά σας. Που δεν είναι άλλη από τον απευθείας διευθυντή σας. Η σχέση σας μαζί του είναι η αρχή των πάντων –καλών ή κακών.  Πρέπει να γνωρίζει κάθε επικοινωνία σας με τους "ανώτερους" αλλιώς θα θεωρήσει ότι τον παραγκωνίζετε, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Εδώ πρέπει να εφαρμόζετε αυτό που λέμε «κουτσομπολιό από μικροφώνου» - δηλαδή κινηθείτε σαν ο διευθυντής σας να είναι κάπου σε μια γωνία και να σας βλέπει. Αποδεχτείτε από πριν ότι ο διευθυντής πρέπει να ξέρει, και θα ξέρει, κάθε επαφή με τον ανώτερο. Το χειρότερο που μπορεί να κάνει κάποιος είναι να δημιουργήσει αίσθημα ανασφάλειας στον διευθυντή του. Μην παρακάμπτετε τον διευθυντή σας, αυτός είναι που έχει την μεγαλύτερη επιρροή πάνω στην καριέρα σας.

Άλλωστε, όσο «ανοιχτή» κι αν είναι κάθε εταιρεία, πάντα έχει κανόνες και ιεραρχίες που δεν πρέπει να παραβιάζονται.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
H Insurance Innovation και το ΕΙΑΣ ενώνουν τις δυνάμεις τους σε έναν διαδικτυακό κόσμο εκπαίδευσης

Με ένα άκρως ενδιαφέρον θέμα ξεκίνησε ο νέος κύκλος webinar’s  της Insurance Innovation, του Insurance Webinars και του Ελληνικού Ινστιτούτου...

Close