Για τον κλάδο αυτοκινήτου η νέα καμπάνια της ΕΑΕΕ

12 Δεκεμβρίου 2018

Στον αέρα βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες το δεύτερο βίντεο της ΕΑΕΕ από τη νέα διαφημιστική καμπάνια που άρχισε να «τρέχει» το Νοέμβριο με πρωταγωνιστές τα απρόβλεπτα Oops, τα οποία είναι εδώ για να μας ταρακουνήσουν, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Ένωση.

«Κεντρικό θέμα της καμπάνιας είναι τα απρόβλεπτα γεγονότα που δημιουργούν τις δικές τους ανατροπές στην πορεία της ζωής μας» και στα βίντεο αυτά τα απρόοπτα παίρνουν τη μορφή των Oops.

Στο πρώτο βίντεο τα Oops προκάλεσαν σεισμό, τώρα μπαίνουν στο πνεύμα των ημερών και βάλθηκαν να στολίσουν με χριστουγεννιάτικα φωτάκια τα …φανάρια των δρόμων, προκαλώντας χάος.

Η συνέχεια επί της οθόνης στο βίντεο που ανέβηκε στη σελίδα της ΕΑΕΕ στο Facebook και στο κανάλι της Ένωσης στο YouTube, ενώ περιμένουμε με ενδιαφέρον τα δύο ακόμα βίντεο της καμπάνιας που αναμένεται να ακολουθήσουν με θέμα τη Σύνταξη και την Υγεία.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Παιδιά πεθαίνουν περιμένοντας να εγχειριστούν στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία»*

Το παιδοκαρδιοχειρουργικό κέντρο υπολειτουργεί εδώ και χρόνια, με αποτέλεσμα η λίστα αναμονής να μεγαλώνει χρόνο με τον χρόνο, με δραματικές...

Close