Μεγαλύτερη του επιχειρησιακού σχεδιασμού ήταν η κερδοφορία που «έγραψε» η Εθνική Ασφαλιστική το πρώτο εξάμηνο του 2017 γεγονός με διπλή σημασία μιας και όλη αυτή την περίοδο η εταιρεία λειτουργούσε υπό τη σκιά της μεταβίβασης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται: ανησυχία, φημολογίες, απεργίες, αναμονή κ.λπ. Διοίκηση, συνεργάτες και εργαζόμενοι ωστόσο, αποδείχτηκαν ανεπηρέαστοι από τις εξελίξεις και προσηλωμένοι στους στόχους ακόμη και υπό πρωτόγνωρες συνθήκες.
Έτσι το 2017 παρά τις εσωτερικές (πώληση) και εξωτερικές (συνεχιζόμενη κρίση) αντιξοότητες τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €47,8εκ., αυξημένα κατά 53% συγκριτικά με το πρώτο 6μηνο του 2016 (€ 31,2εκ). Παρότι το νούμερο αυτό περιλαμβάνει και τα έσοδα από την πώληση της Βουλγάρικης θυγατρικής, η Εθνική το πρώτο εξάμηνο παρουσίασε και 15,6% άνοδο παραγωγής, η οποία συνολικά ανήλθε σε €306,5εκ ευρώ (α΄ 6μηνο 2016 €265,2εκ ευρώ).
Το 2016 άλλωστε ήταν πρώτη στην Ελλάδα σε ενεργητικό (3 δις 331 εκ ευρώ) και πρώτη σε παραγωγή (536 εκ ευρώ).
Εδώ και 127 χρόνια η Εθνική έχει καταφέρει να πρωτοστατεί και όλα δείχνουν ότι θα συνεχίσει, παραμένοντας στην κορυφή χάρη στο εύρος των υπηρεσιών της και στην ποιότητα των ανθρώπων της.
Η πελατοκεντρική της φιλοσοφία άλλωστε έχει στόχο να ικανοποιεί τις επιθυμίες των πελατών της και να δημιουργεί μια μακροχρόνια σχέση μαζί τους. Ακούγοντας προσεκτικά όχι μόνο τους ασφαλισμένους αλλά και τους Ασφαλιστικούς της Συμβούλους, σχεδιάζει προϊόντα που προσφέρουν στους πρώτους επιλογές ανάλογες με τις ανάγκες και στους δεύτερους, σύγχρονα εργαλεία δουλειάς και εξυπηρέτησης.
Στρατηγικό άξονα ανάπτυξης αποτελεί και η επένδυση σε νέες τεχνολογίες. Υιοθετώντας παράλληλα τις σύγχρονες τάσεις του digital & mobile marketing μέσω και της παρουσίας στα social media αλλά και της πρωτοποριακής εφαρμογής Ethnodigos, στόχος είναι η ενίσχυση της συνολικής εμπειρίας εξυπηρέτησης του πελάτη.
Αναλλοίωτη πάντως παραμένει η πεποίθηση ότι η ασφάλιση βασίζεται κατά κύριο λόγο στη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ ασφαλιζόμενου και Συμβούλου. Τα οφέλη της ψηφιακής τεχνολογίας λειτουργούν συμπληρωματικά και ενισχυτικά στο έργο των δικτύων πωλήσεων της εταιρείας και υποστηρίζουν την προσπάθειά τους να προσφέρουν στον ασφαλισμένο θετική εμπειρία. Επιπλέον νέες εφαρμογές για τους συνεργάτες των δικτύων, όπως το Εθνική FORCE, προσφέρουν νέες δυνατότητες άριστης εξυπηρέτησης του πελατολογίου. Παράλληλα, στο πλαίσιο της προώθησης της νέας γενιάς προϊόντων Full (Full Health, Full Auto, Full Home), η Εθνική βρήκε καινοτόμους τρόπους για να έρθει πιο κοντά στο κοινό.
Σε ειδικά διαμορφωμένα stages μέσα σε μεγάλα εμπορικά κέντρα Αθήνας και Θεσσαλονίκης, οι Σύμβουλοι συζητούν με το κοινό για τις ασφαλιστικές του ανάγκες και για τα προϊόντα της εταιρείας, προσφέροντας εκπλήξεις στους μικρούς επισκέπτες και διαγωνισμούς με ταξίδια και άλλα δώρα, στους ενήλικες.
Σε παράλληλη συνεχή πορεία προχωρά ταυτόχρονα το κοινωνικό της έργο, με δράσεις υποστήριξης ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων, δράσεις προστασίας του περιβάλλοντος, ενίσχυσης του πολιτισμού αλλά και του έργου της ιδιωτικής ασφάλισης. Πρόσφατο παράδειγμα, η οικονομική ενίσχυση του“Coeurs pour Τous Hellas”, οργανισμού που αναλαμβάνει τα νοσήλια για άπορα και ανασφάλιστα παιδιά με συγγενή καρδιοπάθεια, αλλά και η χορηγία της ιστορικής συναυλίας «Όλη η Ελλάδα για τον Μίκη», με την οποία αποδόθηκε φόρος τιμής στον κορυφαίο έλληνα συνθέτη.
Με αναλλοίωτες τις αρχές, με ισχυρές τις δομές, με δυνατή διοικητική ομάδα, δυναμικά δίκτυα και έμπειρο προσωπικό, η Εθνική Ασφαλιστική αλλάζει σελίδα και δείχνει έτοιμη να ανταποκριθεί σε οποιαδήποτε πρόκληση της φέρει το μέλλον. Εδώ και 127 χρόνια, η πρωτοπόρος πορεία συνεχίζεται!
No comment yet, add your voice below!