Νέα διαφημιστική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Εμείς στην Ευρωπαϊκή Πίστη»

10 Δεκεμβρίου 2019

Η Ευρωπαϊκή Πίστη στο πλαίσιο της διαφημιστικής της προβολής, «τρέχει» ήδη τη νέα της διαφημιστική καμπάνια τόσο με τηλεοπτικά spots, όσο και με digital δημιουργικό.

Η συγκεκριμένη καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «Εμείς στην Ευρωπαϊκή Πίστη», θα βρίσκεται στον «αέρα» έως τα τέλη Δεκεμβρίου και μέσα από τα τέσσερα τηλεοπτικά spots, παρουσιάζεται η μοναδικότητα των προγραμμάτων που η Ευρωπαϊκή Πίστη προσφέρει.

Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζεται το πρόγραμμα Family Care που εξασφαλίζει στην οικογένεια σταθερό εισόδημα μέχρι και για 15 χρόνια, το πρόγραμμα Κληρονομιά που καλύπτει την περιουσία από το βέβαιο κίνδυνο του Φόρου Κληρονομιάς, αλλά και το πρόγραμμα Ασφαλιστικός Γονέας, το μοναδικό πρόγραμμα στην αγορά, που επιτρέπει στους κατόχους του να ρυθμίζουν οι ίδιοι τα ασφάλιστρα που πληρώνουν για τα ασφαλιστήριά τους στην Ευρωπαϊκή Πίστη και επιπλέον εξασφαλίζει δωρεάν αγορές για 12 μήνες στις οικογένειες των ασφαλισμένων.

Η Εταιρία, βασιζόμενη στην πολυετή της εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο και με οδηγό τη μοναδική σχέση εμπιστοσύνης που έχει οικοδομήσει με την ελληνική κοινωνία, δημιουργεί και ενισχύει προγράμματα, τα οποία προσφέρουν πραγματική αξία στους ασφαλισμένους και αυτό είναι το μήνυμα που επικοινωνεί με τη νέα της διαφημιστική καμπάνια.

Δείτε τα τηλεοπτικά spots εδώ.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
KPMG: 5 δισ. επενδύσεις για ψηφιακό μετασχηματισμό

Η KPMG σχεδιάζει επενδύσεις US$ 5 δισ. για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επαγγελματικών υπηρεσιών της Η KPMG ανακοίνωσε επενδύσεις στην...

Close