Ποια χαρακτηριστικά ψάχνει ο Warren Buffett στους Manager

18 Μαρτίου 2015

Πλησιάζοντας στα 85, ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο και ένας από τους πιο πετυχημένους επενδυτές όλων των εποχών, ανοίγει την συζήτηση για τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει ο υποψήφιος για την διαδοχή του, όταν έρθει εκείνη η ώρα.

Βεβαίως, για να καταφέρεις να φτάσεις ψηλά, όπως έχουμε ξαναγράψει, πρέπει να τα πας καλά με τους ανθρώπους. Πρέπει να είσαι "κυνηγός ταλέντων". Να συγκεντρώνεις γύρω σου τους καλύτερους. Κρίνοντας λοιπόν από το αποτέλεσμα, ο Buffet έχει πολύτιμες συμβουλές να μας δώσει, ειδικότερα για όσους από εμάς ασχολούνται με την διοίκηση αλλά και την στελέχωση. Ας τον ακούσουμε.

Κατά τον Warren Buffett ο ηγέτης θα πρέπει να έχει τα εξής χαρακτηριστικά:

1. Να εμπνέει εμπιστοσύνη

Το πρώτο και κυριότερο χαρακτηριστικό που πρέπει να έχει όποιος ηγείται ανθρώπους. Χωρίς την εμπιστοσύνη, τίποτα δεν προχωράει.
Πρέπει να είναι διαφανής, να επικοινωνεί και να ακούει τους ανθρώπους. Να είναι ευγενής και να επιβραβεύει την τιμιότητα των συνεργατών του και την προσπάθεια.

2. Να είναι ικανός

Η ικανότητα είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος να κερδίσεις την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό των ανθρώπων. Αυτό απέδειξε άλλωστε ο ίδιος ο Buffett με την προσήλωση του στους στόχους και τα αποτελέσματα.

3. Να είναι δυναμικός

Δεν έχει σημασία μόνο το τι κάνεις αλλά και πως το κάνεις. Όταν είσαι ο ηγέτης πρέπει να γνωρίζεις ότι όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα επάνω σου. Γι' αυτό έχει μεγάλη σημασία να κυνηγάς με ενθουσιασμό τους στόχους και να βάζεις ενέργεια σε ότι κάνεις. To να είσαι ενθουσιώδης είναι το κλειδί. Εμπνέει και τους υπόλοιπους να σε ακολουθήσουν.

4. Να αγαπά το αντικείμενο

O Buffett δεν αναζητά απλώς έναν ικανό τεχνοκράτη που μπορεί να κάνει την δουλειά. Ψάχνει για κάποιον που πραγματικά αγαπά το αντικείμενο και την εταιρεία. Που παθιάζεται και όχι απλώς πετυχαίνει στόχους. Αυτό, σαφέστατα είναι και το πιο δύσκολο.

Σε παλαιότερη ομιλία του είχε αναφερθεί ξανά στο ίδιο ζήτημα, αναφέροντας ένα ωραίο παράδειγμα από την ζωή του. Θέλοντας να δείξει το πόσο σημαντικό είναι να είσαι παθιασμένος με το αντικείμενό σου για να ξεχωρίσεις, αναφέρθηκε στο ξεκίνημα της επενδυτικής του καριέρας, σε μία περίοδο όπου είχε ασχοληθεί με τις επιχειρήσεις παραγωγής μαλλιού. Τις επιχειρήσεις δηλαδή που μαζεύουν μαλλί από πρόβατα και λοιπά ζωντανά με σκοπό την εμπορία του. Είχε πει, ότι ακόμα και γι' αυτό το αδιάφορο για τον πολύ κόσμο αντικείμενο, εάν σκοπεύεις να ξεχωρίσεις, θα πρέπει να νιώθεις πηγαίο πάθος, όπως ένιωθε ο ίδιος. Να θέλεις να μάθεις για το μαλλί, τη διαδικασία εξαγωγής του, την αποθήκευση, τους πιο επιδέξιους παραγωγούς, κτλ.

Εάν νιώθεις πηγαίο πάθος ακόμη και γι' αυτό το κατά τα άλλα βαρετό αντικείμενο, είναι βέβαιο πως θα ξεχωρίσεις.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Πώς να πουλήσετε οτιδήποτε σε οποιονδήποτε

Αν θέλετε να είστε τόσο καλοί στις πωλήσεις, που να μπορείτε να πουλάτε πάγο στον Εσκιμώο, πρέπει να εμπεδώσετε το...

Close