Το μέλλον ανήκει στους εξειδικευμένους Συμβούλους

29 Ιουλίου 2021

Αναδιαπραγματεύσεις συνεργασιών και περικοπές λειτουργικού κόστους σε εταιρείες και διαμεσολάβηση

Του Νίκου Σακελλαρίου

Το β’ εξάμηνο 2021 έχει ξεκινήσει με μία νέα φάση αναδιοργάνωσης της ασφαλιστικής αγοράς. Μετά την καταιγίδα εξαγορών του α’ εξαμήνου (Eθνική Ασφαλιστική, Generali-AXA, ΝΝ- Metlife, Hellas Direct- Mapfre Assistancia) τώρα έρχεται η φάση των συγχωνεύσεων που αναμένεται να κρατήσει μέχρι και τις αρχές του 2022 και θα είναι μία αρκετά δύσκολη περίοδος για την οργανωτική αναδιοργάνωση των νέων ομίλων.

Εκτός  από την φάση των συγχωνεύσεων, η συγκυρία επιβάλλει συγκράτηση λειτουργικού κόστους απ’ όλους τους φορείς της αγοράς και αυτό έχει γίνει εμφανές. Εκτός από την νέα φάση εξαγορών που φαίνεται ότι κυοφορείται στο β’ εξάμηνο, υπάρχουν οι κινήσεις που γίνονται ανάμεσα στη διαμεσολάβηση για συγχωνεύσεις εταιρειών αλλά και οι κινήσεις που γίνονται για περιορισμό του λειτουργικού κόστους. Στο επίπεδο εξαγορών υπάρχουν δύο ελληνικές ασφαλιστικές που διαπραγματεύονται την εξαγορά τους.

Σε επίπεδο διαχείρισης λειτουργικού κόστους, δύο ξένες ασφαλιστικές εταιρείες (θυγατρικές) ετοιμάζονται να μετακομίσουν σε άλλα κτήρια αναζητώντας χαμηλότερα ενοίκια.  Επίσης ένας πολύ γνωστός ασφαλιστικός διαμεσολαβητής αφήνει το τεράστιο γραφείο του στο Ν. Ψυχικό και μετακομίζει λίγο μακρύτερα σε ένα πιο φθηνό και λειτουργικό γραφείο. Το νέο σκηνικό που διαμορφώνεται, οι συνεργασίες ασφαλιστικών με διαμεσολαβητές μπαίνουν σε νέες διαπραγματεύσεις είτε με καλύτερους όρους για τους διαμεσολαβητές είτε με χειρότερους.

Η νέα ασφαλιστική αγορά που θα προκύψει μετά τις καταιγιστικές αλλαγές του 2021, δεν θα έχει καμία σχέση με την προηγούμενη περίοδο. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός φέρνει αλλαγές και στα δίκτυα πωλήσεων με ενισχυμένο ρόλο για τους εξειδικευμένους ασφαλιστές στον κλάδο υγείας και στις ομαδικές ασφαλίσεις και στους ασφαλιστές που είναι διατεθειμένοι να προσφέρουν υπηρεσίες εξυπηρέτησης στον κλάδο αυτοκινήτου.

Η αύξηση πωλήσεων μέσα από πλατφόρμες κάνει την διαδικασία του φθηνού ασφαλίστρου αυτοκινήτου μία άκαρπη διαδικασία για τις ασφαλιστικές εταιρείες και τους συνεργάτες τους. Πλέον το συγκριτικό πλεονέκτημα μετακινείται στην διαφοροποίηση των προϊόντων, στην εξειδίκευση και στην προσωπική εξυπηρέτηση. Το μέλλον ανήκει στους εξειδικευμένους συμβούλους και στους συμβούλους που θα είναι δίπλα στους πελάτες τους σε κάθε πρόβλημα.

Το παλαιότερο σύνθημα : “πουλήστε, πουλήστε, πουλήστε» έχει ξεπεραστεί από τις εξελίξεις και έχει γίνει «πουλήστε, εξυπηρετείστε, βοηθήστε».  Επίσης τα μεγάλα σχήματα διαμεσολάβησης θα έχουν καλύτερη τύχη σε σχέση με τις μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Βιώσιμη ανάπτυξη & απεξάρτηση από τον άνθρακα, στρατηγική προτεραιότητα για την Generali

Πιστή στη δέσμευσή της για βιώσιμη ανάπτυξη παραμένει η Generali μέσα από μία σειρά σημαντικών πρωτοβουλιών και συνεργειών με διεθνείς...

Close