Skip to content

Αnytime: Στόχοι για ανάπτυξη στη νέα εποχή ψηφιακού μετασχηματισμού της Interamerican

Αποχωρεί στο τέλος του χρόνου ο Ξενοφών Λιαπάκης από τον όμιλο Interamerican

Η αποχώρηση του θεμελιωτή του Anytime, Ξενοφώντα Λιαπάκη, από την εταιρεία ήταν γνωστή από το καλοκαίρι στην Interamerican και οι σχετικές κινήσεις που έκανε η διοίκηση του ομίλου για την ενδυνάμωση των συνεργασιών με τις περισσότερες πλατφόρμες πωλήσεων όπως την Ιnsurance Μarket (με την οποία έχει και μετοχική συνεργασία η Interamerican) αλλά και την Cosmote Insurance. H εταιρεία έχει προχωρήσει στη στρατηγική δημιουργίας εταιρικών συνεργασιών με κλαδικούς leaders της ελληνικής επιχειρηματικότητας, αλλά και με θεσμικούς φορείς προκειμένου να ισχυροποιήσει τη θέση της στην ασφαλιστική αγορά ιδιαίτερα στις Γενικές Ασφαλίσεις όπου συνεισφέρει με πάνω από το 50% επί της παραγωγής στον όμιλο Interamerican ενώ σταδιακά στοχεύει και σε αύξηση του μεριδίου παραγωγής επί των απλών προϊόντων ζωής και υγείας της Interamerican.

Η στενή συνεργασία του ομίλου Interamerican με τις πλατφόρμες ενδεχομένως να ενδυναμωθεί και να μετακυληθεί και προς τους αποκλειστικούς συνεργάτες και το δίκτυο του ομίλου για το οποίο στοχεύουν σε μία ακόμη πιο στενή συνεργασία με το Anytime πάνω στις βάσεις της  αμοιβαιότητας, της τεχνολογικής ανάπτυξης και της ταχύτητας εξυπηρέτησης.

Ο νέος κανονισμός πωλήσεων της Interamerican και ο ψηφιακός μετασχηματισμός

Το αναβαθμισμένο και εκσυγχρονισμένο σύστημα εκπαίδευσης, σε αυτό το πλαίσιο, είναι κομβικό για το σύγχρονο «πρόσωπο» των διαμεσολαβητών της INTERAMERICAN. Η εξέλιξη του εταιρικού Δικτύου ακολουθεί το σχέδιο του μετασχηματισμού της εταιρείας, με αιχμή την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας, την έμφαση στην καινοτομία των προϊόντων και υπηρεσιών και τη δημιουργία νέας εμπειρίας για τον πελάτη.

H ψηφιοποίηση των διαδικασιών προασφαλιστικού ελέγχου, αποζημίωσης, παρακολούθησης της ζημιάς και επισκευής του οχήματος και ο εμπλουτισμός της προϊοντικής δομής στον κλάδο, καθιστούν ιδιαίτερα αποτελεσματική τη διαμεσολάβηση και στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων, χωρίς ο συνεργάτης να δαπανά χρόνο. Αύξηση κατά 8% στο διάστημα Ιανουαρίου- Αυγούστου 2019 , ήταν η παραγωγική συνεισφορά του Δικτύου και στους εκτός αυτοκινήτου κλάδους των γενικών ασφαλίσεων,  και στις ομαδικές ασφαλίσεις η αύξηση ήταν  28% έναντι του αντίστοιχου οκταμήνου 2018. Τομέα προτεραιότητας για το Δίκτυο Πωλήσεων αποτελεί η ασφάλιση υγείας, με τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα οκταμήνου να παρουσιάζουν αύξηση κατά 6%.

Ο νέος Κανονισμός Πωλήσεων του Σεπτεμβρίου 2019 -ο πέμπτος στη σειρά των περιοδικών ανανεώσεών του από το 2006- στοχεύει στην ενίσχυση του σταθερού περιβάλλοντος συνεργασίας και είναι ένας πλήρης και αναλυτικός οδηγός για τις διακρίσεις, τις παροχές και τις αμοιβές του Δικτύου Πωλήσεων της εταιρείας.

Σημεία «κλειδιά» αυτής της συμφωνίας αποτελούν η επιβράβευση της απόδοσης, της συστηματικής παραγωγικότητας και ποιότητας της εργασίας πάνω στο πρότυπο του συμβουλευτικού ρόλου για τον σύγχρονο ασφαλιστικό σύμβουλο, που η εταιρεία προβάλλει κατά την τελευταία διετία, με ταυτόχρονη ανάπτυξη της νέας γενιάς συμβούλων και συντονιστών.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *