Skip to content

Γυναίκα τα βάζει με την Amazon – Λέει ότι την απέλυσε επειδή έπαθε «long Covid»

Πρώην υπάλληλος της Amazon.com Inc. κατέθεσε μήνυση εναντίον της εταιρείας, ισχυριζόμενη ότι την απέλυσε άδικα, ζητώντας της μάλιστα να επιστρέψει τους μισθούς της από τη στιγμή που προσβλήθηκε από τον λεγόμενο «μακροχρόνιο COVID».

του Χρήστου Γαβαλά

Πρόκειται για την 29χρονη Μπρίτανι Χόουπ,  πρώην μάνατζερ για τη μάρκα ρούχων The Drop της Amazon, η οποία από τη μεριά της ζητά αποζημίωση για υποτιθέμενες παραβιάσεις της ομοσπονδιακής, πολιτειακής και της νομοθεσίας περί αναπηρίας της Νέας Υόρκης.

Όπως μεταδίδει το Reuters, h γυναίκα διαμένει στο Μπρούκλιν και ανέφερε ότι εισήχθη στο νοσοκομείο αφότου διαγνώστηκε με γρίπη στις 3 Φεβρουαρίου 2020, τέσσερις μήνες μετά την πρόσληψή της και λίγες εβδομάδες πριν αρχίσει να διασπείρεται ο κορωνοϊός στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η Χόουπ είπε ότι «αργότερα συνειδητοποίησε» ότι ήταν «σοβαρά άρρωστη με κορωνοϊό και με τον λεγόμενο long COVID».

Η καταγγελία που κατατέθηκε στο ομοσπονδιακό δικαστήριο του Μανχάταν, δεν αναφέρει εάν η Χόουπ διαγνώστηκε με κορωνοϊό. Υπογράμμιζε ωστόσο ότι η γυναίκα εξέφρασε τη διαμαρτυρία της στην Επιτροπή για την Ισότητα στις Ευκαιρίες Απασχόλησης των ΗΠΑ.

Η Amazon δεν απάντησε αμέσως στα αιτήματα του  Reuters για σχόλιο.

Η 29χρονη ισχυρίστηκε στην αγωγή της ότι αφότου επικράτησε η πανδημία, χρειάστηκε να εργάζεται 17 ώρες την ημέρα, κάτι που την οδήγησε να κάνει έως και σκέψεις αυτοκτονίας, με αποτέλεσμα η σωματική της υγεία να επιδεινωθεί.

Πρόσθεσε ότι το αίτημά της για ιατρική άδεια στις 12 Μαΐου 2020 έκανε την Amazon να διακόψει την πρόσβαση στο email της εργασίας της και στο portal της εταιρείας που αφορά σε διευθέτηση περιπτώσεων αναπηρίας και λήψης αδειών.

Πρόσθεσε ότι η Amazon την απέλυσε δύο μήνες αργότερα για «εγκατάλειψη εργασίας» και την χρέωσε 12.273 δολάρια για υποτιθέμενη υπερπληρωμή μισθών.

«Η κ. Χόουπ δεν μπόρεσε να διεκπεραιώσει τη διαδικασία και να πλογηθεί στη σελίδα για τις άδειες της εταιρείας λόγω των σοβαρών μακροχρόνιων συμπτωμάτων κορωνοϊού», ανέφερε η καταγγελία.

Η αποτυχία της να διεκπεραιώσεις με επάρκεια τις υποθέσεις της «είναι κάτι που συμβαίνει σε πολλούς Αμερικανούς και άλλων εργαζομένων της Amazon που δυσκολεύτηκαν να εξισορροπήσουν την ανάγκη τους για ευημερία με τις δυσκολίες που προκύπτουν από τις απαιτήσεις της δουλειάς τους», δήλωσε ο δικηγόρος της Χόουπ, Άλεξ Μπέρκε.

Η Amazon, ο δεύτερος μεγαλύτερος εργοδότης στον ιδιωτικό τομέα των ΗΠΑ, έχει επικριθεί όμως εδώ και καιρό από εργατολόγους για τον τρόπο με τον οποίο μεταχειρίζεται τους εργαζόμενους της, τους οποίους εργατικά συνδικάτα προσπαθούν να οργανώσουν.

Η εταιρεία έχει έδρα το Σιάτλ και από τη μεριά της ισχυρίζεται ότι προσφέρει μεγάλα οφέλη και αμοιβές και θέτει δίκαιους στόχους για τους υπαλλήλους της.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *