Skip to content

Είναι Χριστούγεννα, ευχήσου στους πελάτες σου!

Να κάνομε φέτος τη διαφορά και να μην μπούμε σε μέηλ αλλά προσωπικό τηλεφώνημα

Τέτοιες μέρες πάντα κάθε χρόνο, δύο εβδομάδες δηλαδή πριν τα Χριστούγεννα, κάθε επαγγελματίας, ιδιαίτερα στο χώρο της Διαμεσολάβησης, ένα χώρο δηλαδή που οι ανθρώπινες σχέσεις έχουν ιδιαίτερη αξία, έχει την προετοιμασία και τον τρόπο αποστολής των ευχών προς τους πελάτες του.

Τα τελευταία χρόνια όλο και πιο έντονα κερδίζει χώρο η ηλεκτρονική αποστολή ευχών: E-mails, ηλεκτρονικές κάρτες, social media. Όμως η Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση, θέλει να ξεχωρίζει για την προσωπική επαφή και την ανθρώπινη σχέση. Ίσως λοιπόν αυτές οι γιορτές να είναι η ευκαιρία για κάθε επαγγελματία της ασφάλισης, αυτό να το αποδείξει.

Οι περισσότεροι επαγγελματίες διαχειρίζονται έναν όγκο πελατών που μπορεί να μην ξεπερνά τα 150 άτομα. Κι όταν λέμε πελάτες εννοούμε το πρόσωπο με τον οποίο κυρίως επικοινωνεί, ανεξάρτητα αν πίσω από αυτό μπορεί να βρίσκονται αρκετά συμβόλαια. Ένας προγραμματισμός λοιπόν 7-8 εργάσιμων ημερών, με ένα σταθερό πρόγραμμα ωρών τηλεφωνικής επικοινωνίας, θα δώσει την δυνατότητα στον επαγγελματία, να μιλήσει με όλους τους πελάτες του.

Με ένα σύντομο αλλά ανθρώπινο μήνυμα, που θα δείχνει την αξία της προσωπικής επαφής, ένα τηλεφώνημα, για καλά Χριστούγεννα, καλή Πρωτοχρονιά, με υγεία, θα είναι αρκετό εάν επιπλέον βέβαια, τονίσουμε στον άνθρωπο ότι φέτος είναι μια συνειδητή μας επιλογή, οι ευχές μας να ειπωθούν προσωπικά, και όχι με  κάρτες ή μηνύματα, εκτιμώντας ότι σήμερα παρά ποτέ, η ανθρώπινη επικοινωνία έχει αξία.

Το κλείσιμο του τηλεφωνήματος μπορεί να είναι υπόσχεση για μια συνάντηση απο κοντά τον Γενάρη, ιδιαίτερα σε ανθρώπους που έχουμε να τους συναντήσουμε πάνω από 7 ή 8 μήνες.

Οι πελάτες μας, οι άνθρωποι δηλαδή που μας δείχνουν έμπρακτα την εμπιστοσύνη τους, αξίζουν δεδομένα δύο λεπτά του χρόνου μας, χωρίς να έχουμε κάτι να τους ζητήσουμε αλλά μόνο να τους προσφέρουμε μια ευχάριστη επικοινωνία με μια ζεστή ευχή.

Ας μην ντραπούμε να καλέσουμε κάποιους που έχουμε καιρό να τους μιλήσουμε – Όσο άλλωστε, περισσότερο καθυστερούμε, τόσο περισσότερο θα μεγαλώνει αυτό το συναίσθημα!

Αν νοιώθουμε άβολα, μια σύντομη απολογία, μια φράση δηλαδή όπως «απολογούμαι που έχω καιρό να σας ακούσω, καμιά φορά η καθημερινότητα μας κάνει να μην κατανοούμε πώς περνάει ο χρόνος και για αυτό σκέφτηκα να σας πω τις ευχές μου σήμερα» θα κάνει σίγουρα καλή εντύπωση.

Είναι σίγουρο ότι αυτός ο κύκλος των τηλεφωνημάτων θα μας κάνει να νοιώσουμε πολύ όμορφα και σίγουρα θα εκτιμηθεί από τους πελάτες μας.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *