Skip to content

Ευρωπαϊκή Πίστη: Φυσικές καταστροφές, τροχαία και μειωμένες αποδόσεις έπληξαν τα κέρδη

  • Αύξηση 4,1% σημείωσαν τα Μικτά Ασφάλιστρα για την Ευρωπαϊκή Πίστη, αγγίζοντας τα 191,0 εκατ. Ευρώ σε σχέση με 183,6 εκατ. Ευρώ (το 2017)
  • Το Συνολικό Μερίδιο της Αγοράς στο 4,9% έχει σημειώσει ελαφρά άνοδο σε σχέση με τις δύο προηγούμενες χρονιές (2,1% δέκα χρόνια πριν)
  • Το Σύνολο των Ασφαλιστικών Προβλέψεων είναι αυξημένο κατά 4,6%
  • Στον Κλάδο Ζωής η αύξηση στις ασφαλίσεις έφτασε το 9,4%, στους Λοιπούς Κλάδους Ζημιών το 9,0%, ενώ στις Ασφαλίσεις Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτων υπήρξε μείωση κατά 1,9%
  • Μειωμένη κερδοφορία: Μείωση 32% παρουσιάστηκε στα Ενοποιημένα προ φόρων κέρδη φτάνοντας τα 15,4 εκατ. Ευρώ έναντι 22,8 εκατ. Ευρώ το 2017
  • Αποτέλεσμα Ασφαλιστικών Εργασιών, μειωμένο κατά 18%, στα 35,3 εκατ. Ευρώ

Το 2018 ήταν μια δύσκολη χρονιά από άποψη κερδοφορίας για την Ευρωπαϊκή Πίστη λόγω μειωμένων επενδυτικών αποδόσεων και υψηλών αποζημιώσεων εξ αιτίας φυσικών καταστροφών και ατυχημάτων (θανατηφόρων) στον κλάδο Αυτοκινήτου. Τα άνω μετέφεραν στους δημοσιογράφους τα ανώτερα στελέχη της εταιρείας κατά τη διάρκεια της ετήσιας καθιερωμένης Συνέντευξης Τύπου η οποία ολοκληρώθηκε πριν από λίγο στο κέντρο της Αθήνας.

Υψηλές αποδόσεις το 2019

Για τη Διοίκηση της εταιρείας η περυσινή χρονιά ήταν μια χρονιά “stress test” με επενδυτικές ζημιές ύψους 7 εκατ. ευρώ  ωστόσο φέτος,  το α’ τρίμηνο έχει έσοδα υψηλότερα από το σύνολο της περασμένης χρονιάς.  Αυτό σημαίνει ότι εάν διατηρηθούν οι ρυθμοί ασφαλιστικής παραγωγής που είχε πέρυσι η εταιρεία , τα αποτελέσματα α’ τριμήνου 2019 και α’ εξαμήνου 2019 θα είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικά.

Για το 2019, οι βασικοί στόχοι είναι η αύξηση των εσόδων επενδύσεων άνω των  5,5 εκατ. Ευρώ , η διατήρηση των ορων και του κόστους αντασφάλισης στα ίδια επίπεδα με το 2018 και του κόστους παραγωγής σε μικρότερα επίπεδα από το 15,3% επί της καθαρής παραγωγής.  Επίσης βασικός στόχος είναι η αύξηση του ενεργητικού κατά 5,4% και η μείωση κατά 3%  περίπου του loss ratio (δείκτη ζημιών) μετά από την δύσκολη περίοδο του 2018.  Η εταιρεία θα κινηθεί συγκρατημένα και σε θέματα πολιτικής προμηθειών στοχεύοντας σε μείωση του κόστους πρόσκτησης στον κλάδο αυτοκινήτων κατά 1%.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *