Skip to content

Ναταλία Γιαννιού: “Ο Διαμεσολαβητής βλέπει το εισόδημά του να μειώνεται”

Σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο Underwriter.gr η Διευθύντρια Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Interasco Ναταλία Γιαννιού μιλά για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η βιομηχανία, οι εργαζόμενοι αλλά και οι υποψήφιοι πελάτες, αναφέρεται στο πνεύμα που χρειάζεται κάθε επιχείρηση προκειμένου να συμβαδίζει με το συνεχώς μεταβαλλόμενο σύγχρονο περιβάλλον, αλλά και σε αυτό που τη γοήτευσε προσωπικά στον κλάδο και την έκανε να χαράξει εδώ την πετυχημένη επαγγελματική της πορεία.

του Χρήστου Γαβαλά

Μπορείτε να μας παραθέσετε αρχικά λίγα λόγια για εσάς και το βιογραφικό σας; Τί σας έκανε να ασχοληθείτε με την ασφάλιση; 

Με αφετηρία την AIG, το 1996, ξεκίνησα την καριέρα μου στον ασφαλιστικό χώρο. Στη συνέχεια εργάστηκα στην INTERAMERICAN, καθώς και στην ΑΧΑ, πάντα σε διάφορες θέσεις της Διεύθυνσης Πωλήσεων Μεσιτών & Πρακτόρων.

Σταθμός στην καριέρα μου είναι η INTERASCO Α.Ε.Γ.Α όπου από το 2014 μέχρι και σήμερα εργάζομαι από τη θέση της Διευθύντριας Πωλήσεων & Marketing.

Αυτό που με οδήγησε στο να ασχοληθώ και να προχωρήσω την επαγγελματική μου πορεία και εξέλιξη στην ασφαλιστική αγορά ήταν ότι, από την πρώτη κιόλας στιγμή, το κομμάτι της δημιουργίας, της επικοινωνίας αλλά και της συνεχούς εξέλιξης των πραγμάτων με γοήτευσε και με οδήγησε στο να διευρύνω διαρκώς τις γνώσεις μου, παρακολουθώντας πληθώρα σεμιναρίων πάνω σε θέματα ασφαλιστικά, Marketing & Management.

Σίγουρα, για να τα καταφέρει κάποιος σε ένα διαρκώς εναλλασσόμενο περιβάλλον με τόσο γρήγορους ρυθμούς χρειάζεται να εργαστεί αρκετές φορές υπό πίεση, να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, τη δυσπιστία ή τον φόβο κάποιες φορές των καταναλωτών απέναντι στις αλλαγές, και παράλληλα θα πρέπει να εφεύρει διαρκώς νέες ιδέες και λύσεις εύχρηστες προκειμένου να διαφοροποιείται και να προσαρμόζει τον τρόπο προσέγγισης προς τους καταναλωτές ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Η επιτυχής όμως εξέλιξη όλων αυτών των προσπαθειών, είναι κάτι που με αποζημιώνει και μου προσφέρει επαγγελματική και προσωπική ικανοποίηση.

Πόσα χρόνια είστε στην Interasco και τι ξεχωρίζει την συγκεκριμένη εταιρεία στα δικά σας μάτια; Ποιοι είναι οι δικοί σας στόχοι; 

Όπως σας προανέφερα η συνεργασία μου με την Interasco Α.Ε.Γ.Α. ξεκίνησε το 2014 και νιώθω ότι αποτελεί σταθμό στην επαγγελματική μου καριέρα. Η Interasco πράγματι είναι ξεχωριστή!

Είναι η εταιρεία που δε θα σταματήσει ποτέ να βρίσκει τρόπους να εκσυγχρονίζεται και να υλοποιεί σειρά από σχεδιασμούς που έχουν ως κύριο στόχο την υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της, τόσο ως προς τους ασφαλισμένους πελάτες της όσο και ως προς το δίκτυο συνεργατών της και πάντα με την υποστήριξη του Ομίλου Harel.

Σημεία τα οποία διέκρινα από την πρώτη κιόλας στιγμή, ήταν η φιλοσοφία και οι αξίες της, στις οποίες κύριο και βασικό ρόλο έχουν ο σεβασμός προς τον «άνθρωπο» και τις ανάγκες του.

Για τον λόγο αυτό, η Interasco έχει στελεχωθεί με έμπειρο και άριστα εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό, ενώ διαθέτει εξειδικευμένους συνεργάτες οι οποίοι συμμερίζονται τη φιλοσοφία μας, διαθέτουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις με ιδιαίτερη εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών.

Από τη θέση μου, ως διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing στόχος μου είναι ανά πάσα στιγμή, να αντιλαμβάνομαι τον παλμό της αγοράς, να προλαμβάνω τις εξελίξεις και να είμαι σε θέση να βρίσκω άμεσα λύσεις, να εφευρίσκω ιδέες, δημιουργώντας και προωθώντας προϊόντα τα οποία θα αναδείξουν την εταιρεία μας ως πρωτοπόρο στην ανταγωνιστική αγορά.

Η ευθύνη λοιπόν είναι μεγάλη, αφού εκτός των άλλων ένας πολύ βασικός παράγοντας για την επιτυχία είναι η δημιουργία, σε συνάρτηση με τη διατήρηση μιας μακροχρόνιας σχέσης με τον πελάτη, η οποία επιτυγχάνεται με την παροχή υψηλής αξίας στα προϊόντα που του διαθέτει η εταιρεία μας με τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού.

Μέσω της υψηλότερης αξίας το πλεονέκτημα της επιχείρησης και η υπεροχή της χτίζουν γερά θεμέλια στις μεταξύ τους σχέσεις οι οποίες οδηγούν όχι μόνον στις αυξανόμενες πωλήσεις των προϊόντων αλλά και στην σταθερή προτίμηση και εμπιστοσύνη των πελατών της. Άλλωστε, όπως είναι σε όλους μας γνωστό, δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση και παράλληλα μεγαλύτερη διαφήμιση από έναν «ευχαριστημένο πελάτη».

Ποια είναι κατά την γνώμη σας τα προτερήματα μιας γυναίκας manager; 

Η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, και ιδίως της γυναικείας επιχειρηματικότητας, αποτελεί στη σύγχρονη κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα βασικό μοχλό οικονομικής ανάπτυξης και κοινωνικής εξέλιξης.  

Τα προτερήματα μιας γυναίκας «manager» σε μια επιχείρηση είναι πολλά, καθώς υπερτερεί στους τομείς ανάληψης πρωτοβουλιών, εύρεσης νέων ιδεών και τήρησης προθεσμιών, επίδειξης ακεραιότητας, πάθους για αποτελέσματα, έμπνευσης και παρακίνησης τρίτων, οικοδόμησης σχέσεων, ικανότητας συνεργασίας και ομαδικότητας, μαχητικότητας υπέρ της αλλαγής, επίλυσης και ανάλυσης προβλημάτων, δυναμικής επικοινωνίας.

Μια γυναίκα «manager» έχει συνήθως περισσότερη αυτοπεποίθηση, που εμφανίζεται παντού: από μια απλή χειραψία μέχρι την ομιλία της. Όταν θέλει να πει κάτι, απλά το λέει, χωρίς να υπάρχει στην φωνή της το παραμικρό ψήγμα αδυναμίας ή αμφιβολίας.

Είναι όμως και η πιο ανθεκτική σε σκληρά ωράρια, καθώς έχει μάθει να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να πετύχει τους στόχους της. Με αυτά τα χαρακτηριστικά αλλά και με τον δυναμισμό και τη σκληρή της εργασία συμβάλλει ουσιαστικά στην επίτευξη των στόχων κάθε επιχείρησης.

Πώς επηρεάζει ο αυξανόμενος πληθωρισμός αφενός μεν τα τιμολόγια, αφετέρου δε την διείσδυση της ασφάλισης στον κόσμο που είναι από μόνη της ένα στοίχημα; Τί ακούτε από τον κόσμο τόσο του κλάδου όσο και εκτός αυτού για την έκρηξη της ακρίβειας; 

Η αλήθεια είναι ότι, η αστάθεια και η μεταβλητότητα έχει επιστρέψει στις αγορές από τις αρχές του 2022. Ξεκινώντας από τις επιπτώσεις του COVID-19, οι οποίες έγιναν ιδιαίτερα αισθητές στην Ελλάδα, αφού συνέπεσαν χρονικά με την έξοδο της ελληνικής οικονομίας μετά από μία δεκαετή οικονομική κρίση, εν συνεχεία οι φυσικές καταστροφές με τις πυρκαγιές που έπληξαν τη χώρα μας, ενώ τώρα έχουμε να αντιμετωπίσουμε τις συνέπειες του πρόσφατου πολέμου στην Ουκρανία.

Η αύξηση του πληθωρισμού εξαιτίας του ενεργειακού κόστους, του κόστους μεταφοράς και της αύξησης των τιμών των πρώτων υλών, έχουν προκαλέσει ένα παγκόσμιο οικονομικό σοκ σε όλους τους τομείς της αγοράς, που έχει ως συνέπεια την ύφεση στη νέα παραγωγή της ασφαλιστικής βιομηχανίας καθώς και την απώλεια ανανεώσεων συμβολαίων εξαιτίας της πίεσης που δέχεται το ατομικό και οικογενειακό εισόδημα.

Το στοίχημα λοιπόν εδώ, είναι η ανάγκη ύπαρξης των απαραίτητων προϋποθέσεων προκειμένου ο Έλληνας πολίτης να κατανοήσει την αναγκαιότητα του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης σε όλους τους κλάδους. Ο ρόλος μας πολύ σημαντικός! 

Με την αρωγή ασφαλιστικών εταιρειών και των δικτύων, υπάρχουν μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς ώστε να προσεγγίσει τα επίπεδα των υπόλοιπων ευρωπαϊκών χωρών. Πιστεύω ότι είναι στο χέρι μας και στο χέρι των συνεργατών μας να μεταδώσουμε στον κόσμο τη σημαντικότητα της ασφάλισης.

Η Ιnterasco, με ευαισθησία και αμέριστη ενσυναίσθηση απέναντι στον Έλληνα καταναλωτή και τις οικονομικές δυσκολίες που έχει να αντιμετωπίσει στην καθημερινότητά του, σχεδίασε μια πλούσια γκάμα ασφαλιστικών προϊόντων με κύριο χαρακτηριστικό, την ευελιξία, τον συνδυασμό πληθώρας καλύψεων με ιδιαίτερα χαμηλό και ανταγωνιστικό ασφάλιστρο και παράλληλα ενσωμάτωσε την επιβράβευση του καταναλωτή με την ασφαλιστική του κάλυψη μέσα από όλο το φάσμα των αναγκών του, προσφέροντας εξαιρετικές λύσεις, σε όλο τις ασφαλίσεις κατά ζημιών.

Με τη στρατηγική μας αυτή, αλλά και με προσεκτικά βήματα, καταφέραμε κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022 και μέσα σε αυτές τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες, να παρουσιάσουμε ανοδική πορεία της τάξης του 16%, με σύμμαχό μας τον επαγγελματία ασφαλιστή και τον «απόλυτα ικανοποιημένο ασφαλισμένο πελάτη».

Πώς κρίνετε ότι είναι το ηθικό των ασφαλιστών αλλά και των εργαζομένων μέσα σε αυτές τις συνθήκες; Ποιους προβληματισμούς ή/και θετικές σκέψεις μοιράζονται μαζί σας; 

Οι νέες συνθήκες διαβίωσης φέρνουν τον άνθρωπο αντιμέτωπο με πρωτόγνωρα συναισθήματα, τα οποία ο καθένας τα αντιμετωπίζει με διαφορετικό τρόπο. Οι εμπειρίες και το ηθικό του καθενός από εμάς, επίσης διαφέρει ανάλογα του επαγγέλματός μας.

Από τη μια, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές βιώνουν μια περίοδο ύφεσης στην επαγγελματική τους δραστηριότητα αφού πολλοί από τους συνανθρώπους μας, είτε έχασαν τη δουλειά τους, είτε μειώθηκε ουσιαστικά ο μισθός τους, είτε διότι οι οικογενειακές δαπάνες διπλασιάστηκαν.

Ως συνέπεια ο διαμεσολαβητής βλέπει το εισόδημά του να μειώνεται λόγω ακυρώσεων συμβολαίων πελατών του και ακόμα περισσότερο οι πιθανότητες ουσιαστικής αύξησης του χαρτοφυλακίου του με νέα παραγωγή είναι πολύ μικρή.

Από τη άλλη, οι εργαζόμενοι κάθε επιχείρησης, πέραν του άγχους μιας αξιοπρεπούς διαβίωσης, αναγκάζονται να εργαστούν από το σπίτι τους. Το νέο αυτό μοντέλο της «εξ΄ αποστάσεως εργασίας», για κάποιους λειτουργεί ως φάρμακο στον εγκλεισμό τους.

Για κάποιους άλλους όμως οι οποίοι δυσκολεύονται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα ή δεν είναι εξοπλισμένοι με τα κατάλληλα εφόδια, τους προκαλεί φοβερή σύγχυση και έντονο στρες. Σίγουρα όμως, και για τις δύο περιπτώσεις το ηθικό είναι ιδιαίτερα πεσμένο, με το άγχος, την ψυχολογική πίεση και την οικονομική ανασφάλεια να βρίσκονται στο αποκορύφωμα.

Μέσα όμως από κάθε αρνητικό προκύπτει πάντα και κάτι θετικό! Η περίοδος αυτή μας έμαθε να λειτουργούμε και να σκεφτόμαστε συλλογικά. Μας έμαθε να νοιαζόμαστε για τα προβλήματα των άλλων, να βάζουμε προτεραιότητες, να ανταγωνιζόμαστε και παράλληλα να αγωνιζόμαστε για το καλύτερο όλων!

Η Interasco, αποτελεί παράδειγμα αφού μέσα από αυτές τις δύσκολες αυτές συνθήκες απέδειξε έμπρακτα την ικανότητά της να ανταποκρίνεται άμεσα και αποτελεσματικά τόσο ως προς τους συνεργάτες και κατ΄ επέκταση τους ασφαλισμένους πελάτες της, αλλά και ως προς τους εργαζόμενους της.

Για το δίκτυο συνεργατών μας, προκειμένου να διευκολύνουμε την καθημερινότητά τους, και το έργο τους να συνεχιστεί απερίσπαστο, απλοποιήσαμε τις διαδικασίες ηλεκτρονικής τιμολόγησης μέσα από το «My Interasco Portal Συνεργατών», με ταυτόχρονη τιμολόγηση όλων των ασφαλιστικών πακέτων, εξασφαλίζοντάς την αμεσότητα πολλαπλών επιλογών, την τιμολογιακή σύγκριση, αλλά και τη λήψη ηλεκτρονικής υπογραφής του πελάτη.

Παράλληλα, το ετήσιο εκπαιδευτικό μας πλάνο, όχι μόνο συνεχίσθηκε αλλά και ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο μέσω των webinar εκπαιδεύσεων. Απώτερος στόχος μας είναι οι παρευρισκόμενοι να εμπλουτίσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις τεχνολογικές γνώσεις τους και να τους δώσουμε τα κατάλληλα όπλα προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις τρέχουσες προκλήσεις.

Πραγματοποιήσαμε όμως και μια σειρά δελεαστικών κινήτρων σε όλους τους κλάδους και τα προϊόντα μας, με αμοιβαία οφέλη τόσο για τον διαμεσολαβητή, όσο και για τον ασφαλισμένο πελάτη.

Στόχος μας, η διατήρηση πρωτίστως αλλά και η ανάπτυξη των ασφαλιστικών εργασιών καθώς επίσης, όλοι οι συμπολίτες μας ιδιαίτερα αυτή τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε να έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν παροχές και υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών με προσιτό κόστος.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της ασφαλιστικής τεχνολογίας όπως αυτή αναπτύσσεται ραγδαία και ποια αυτά της απευθείας ασφάλισης από τους πράκτορες; 

Σε μια διαρκή αναζήτηση όλο και πιο προηγμένων μεθόδων και λύσεων για το δίκτυο των συνεργατών μας, τους ελεύθερους διαμεσολαβούντες, η τεχνολογία καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην ανάπτυξη της Interasco. Κάθε χρόνο καινοτομούμε και εφοδιάζουμε τους συνεργάτες μας τεχνολογικά, προϊοντικά & εκπαιδευτικά με κύριο στόχο την αποδέσμευση τους από χρονοβόρες διαδικασίες, την απελευθέρωση πολύτιμου χρόνου και ακόμα περισσότερο την διάδοση της αναγκαιότητας της ασφάλισης στη συνείδηση του καταναλωτή.

Η εταιρεία μας , με την προαναφερόμενη ηλεκτρονική της πλατφόρμα «My Interasco Agent», η οποία είναι από τις πιο εξελιγμένες και σύγχρονες της ασφαλιστική αγοράς επιτρέπει στον διαμεσολαβητή την αυτόματη άντληση πληροφόρησης και την πλήρη ελευθερία κινήσεων σε όλους τους κλάδους ασφάλισης.

Με αυτόν τον τρόπο, κατά την απευθείας επαφή του με τον πελάτη, έχει στη διάθεσή του ένα ισχυρό εργαλείο, που του δίνει τη δυνατότητα να ενημερώνει, να συμβουλεύει, να προτείνει λύσεις και ασφαλιστικά προϊόντα τα οποία ταιριάζουν απόλυτα στις ανάγκες του του εκάστοτε καταναλωτή. 

Με αυτόν το τρόπο χτίζονται σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης και σεβασμού τόσο μεταξύ του διαμεσολαβητή με τον πελάτη αλλά και κατά προέκταση με την εταιρεία μας.

Αντίστοιχη ηλεκτρονική πλατφόρμα δημιουργήθηκε και για τους πελάτες μας, η «My Interasco Customer», εξασφαλίζοντας αμεσότητα πληροφόρησης και επικοινωνίας με την εταιρεία.

Η πιο σημαντική όμως παροχή για τον πελάτη, είναι η πρόσβασή του, σε μια πλούσια γκάμα κορυφαίων και με υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, μέσα από το Πρόγραμμα Επιβράβευσης «Ευχαριστώ», ένα πρόγραμμα Ενίσχυσης και Ανταπόδοσης της εμπιστοσύνης των πελατών απέναντι στους συνεργάτες και την Interasco.

Τα δυο αυτά ηλεκτρονικά συστήματα «My Interasco» συνεργάτη και πελάτη είναι αλληλένδετα, και μαζί αποτελούν την εξασφάλιση της μελλοντικής ανάπτυξης κάθε επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή που συνεργάζεται με την Interasco, απολυτα συνυφασμένης με την ποιότητα, φερεγγυότητα και αξιοπιστία.

Η τεχνολογία λοιπόν, αποτελεί ισχυρό πλεονέκτημα και είναι το βασικότερο εργαλείο με το οποίο ο διαμεσολαβητής αντλεί όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενημερώνεται και παράλληλα ενδυναμώνει τον πυλώνα προσέλκυσης νέων συνεργασιών. Φυσικά, η εξέλιξη και αναβάθμιση αυτών των ηλεκτρονικών μέσων, είναι μια διαρκής διαδικασία, που θα μας βρίσκει πάντα εναρμονισμένους στις αλλαγές.

1 Comment

  1. Avatar

    Αξιοτιμη κυρια Γιαννιου τι κανατε για να μην μειωθει το εισοδημα μας?
    Θελετε να σας πω?
    1.Εχετε ενα πτωχευτικο ασφαλιστρο…..
    2. Εχετε ενα απο τα μεγαλυτερα δικαιωματα
    συμβολαιου, το γνωριζετε?
    3.Εχετε δωσει μεγαλες προμηθειες σε 5-6 και καλα
    μεγαλοπρακτορεια τα οποια διενεργουν
    σαν να ειναι η διευθυνση πωλησεων σας, κ λεω
    μεγαλοπρακτορεια διοτι αν δεν τα διναται θα .
    ηταν μικρα κ εμεις οι υπολοιποι θα περναμε
    καλυτερες πριμηθειες.
    ΟΧΙ ΑΛΛΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΕΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΑΣ.


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *