Skip to content

Ξεχώρισε η ψηφιακή καμπάνια της Oρίζων στο facebook

To-kostos-Fire-FinalΜια καλαίσθητη, φρέσκια και ενδιαφέρουσα καμπάνια που υλοποιεί εδώ και αρκετό διάστημα η Oρίζων κλέβει τις εντυπώσεις στο facebook

Εξυπηρέτηση, αξιοπιστία και μακροχρόνιες προσωπικές σχέσεις (με συνεργάτες και πελάτες), είναι οι τρεις άξονες πάνω στους οποίους πατά η Oρίζων εδώ και μισό αιώνα περίπου (από το 1964). Αξίες που φαίνεται ότι περνούν από γενιά σε γενιά (είμαστε στην τρίτη) και σίγουρα αποδίδουν μιας και η εταιρεία από τότε που ιδρύθηκε έχει πιστούς πελάτες και στο ενεργητικό της, την ασφάλιση ορισμένων από τα μεγαλύτερα εμπορικά και βιομηχανικά Group της Ελληνικής αγοράς, όπως την Coca Cola 3E και τον Όμιλο Βαρδινογιάννη.

Κινούμαστε μέχρι εκεί που φτάνει το χέρι μας, χωρίς τάσεις μεγαλομανίας δήλωσαν στο Underwriter.gr οι μέτοχοι της εταιρίας Θεόδωρος, Χρήστος, Κωνσταντίνος και Παύλος Αχής οι οποίοι φαίνεται ότι συνεχίζουν να εφαρμόζουν τις οικογενειακές αρχές που κληρονόμησαν και που διέπουν την εταιρεία από την ίδρυσή της: ήθος, φερεγγυότητα, ανάπτυξη βήμα βήμα.13221183_10154072547993820_3446601979900632632_o

Τομέας αιχμής της Ορίζων είναι η ασφάλιση περιουσίας και ιδιαίτερα οι εμπορικοί και βιομηχανικοί κίνδυνοι – με στόχο αυτό το αντικείμενο άλλωστε ιδρύθηκε η εταιρεία το 1964 από τη συνεργασία του  Χρήστου Αχή και του Ομίλου της ΙΖΟΛΑ.

Η σημερινή αναφορά ωστόσο δεν έχει στόχο να υμνήσει το παρελθόν αλλά να δώσει προσοχή σε μια αξιόλογη σύγχρονη πρωτοβουλία.

Η Ορίζων είναι ίσως η μόνη ανάμεσα στις ασφαλιστικές που εκμεταλλεύθηκε την εξάπλωση του facebook για να προσφέρει στους συνεργάτες της κάτι πέρα από τις αναρτήσεις δελτίων τύπου ή κοινωνικών δραστηριοτήτων – αυτό δηλαδή στο οποίο έχουν “μείνει” οι περισσότερες ασφαλιστικές με ελάχιστες εξαιρέσεις.

Δημιούργησε μια καλαίσθητη καμπάνια προβολής στην οποία συνδυάζει με έξυπνο τρόπο την παρουσίαση προϊόντων με θέματα εκπαιδευτικού χαρακτήρα και με έξυπνα tips που αφορούν την καθημερινότητα.

Με το περιεχόμενο αυτό “αγκαλιάζει” ταυτόχρονα συνεργάτες και πελάτες, παλιούς και νέους, προσφέροντας μια ωραία ευκαιρία για επικοινωνία μεταξύ τους – το πολυτιμότερο δώρο για κάθε επαγγελματία διαμεσολαβητή.To-kostos-Seismos-Final-1

Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι σειρά infographics που χρησιμοποίησε η εταιρεία με τίτλο “το κόστος του να μην ασφαλίζεσαι” και αφορούσαν διάφορους κλάδους: αυτοκίνητο, σπίτι κ.λπ.

Τα τελευταία χρόνια η Ορίζων στοχεύει στο να διευρύνει το δίκτυό της στην επαρχία και η παραπάνω κίνηση είναι σίγουρα στην σωστή κατεύθυνση – γίνεται άλλωστε στοχευμένα, όπως ακριβώς η διαφήμιση σε κάθε άλλο μέσο.

Στο άμεσο διάστημα η εταιρεία θα παρουσιάσει μια νέα σειρά προγραμμάτων περιουσίας (προγράμματα κατοικίας, μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ξενοδοχείων) και Αστικής Ευθύνης, που ενδέχεται να είναι από τα πλέον ανταγωνιστικά που κυκλοφορούν, τόσο σε επίπεδο καλύψεων-παροχών όσο και σε επίπεδο κόστους.

Σε μια αγορά που τελευταία ανταγωνίζεται κυρίως τον εαυτό της, οι προσγειωμένες αντιλήψεις κάνουν σίγουρα εντύπωση και δεν είναι απίθανο να κάνουν και τη διαφορά…

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *