Skip to content

Οδηγίες Allianz & Eurolife προς συνεργάτες & κοινό

Επιστολές στους εργαζόμενους και συνεργάτες έστειλαν η Αllianz και η Εurolife μέσα από τις οποίες γνωστοποιούν ότι έχουν λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των εργαζομένων, συνεργατών και πελατών τους από την εξάπλωση του κορονοϊού, καθώς επίσης ότι εφαρμόζουν το σύστημα της τηλεργασίας για μεγάλο μέρος του προσωπικού τους, ενώ ότι πραγματοποιούνται τακτικά απολυμάνσεις στα κεντρικά τους γραφεία.

Στόχος και των δύο εταιρειών είναι η ομαλή συνέχιση όλων των εργασιών για όσο χρονικό διάστημα διαρκέσει η περίοδος καραντίνας που αποσκοπεί στην ανακοπή της εξάπλωσης του κορονοϊού στη χώρα μας.

Από πλευράς της η Allianz έχει δημιουργήσει νέο χώρο υποδοχής του κοινού στο Ισόγειο του κτιρίου των Κεντρικών της Γραφείων στην Αθήνα με γνώμονα τόσο την προστασία του κοινού όσο και του προσωπικού της, ενώ εναλλακτικά το κοινό μπορεί να επικοινωνεί με την εταιρεία:

  • Τηλεφωνικά: 2106999999 (Εργάσιμες μέρες και Ώρες λειτουργίας 08:30- 16:30, Παρασκευή 08:30-15:30)
  • Με αποστολή e-mail στο customercontact@allianz.gr
  • Με αποστολή μηνύματος μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας του εταιρικού website εδώ

Επιπλέον, για τις συναλλαγές τους, οι πελάτες της Allianz Ελλάδος μπορούν να χρησιμοποιούν τις ψηφιακές υπηρεσίες της εταιρείας, όπως για παράδειγμα την online πληρωμή ασφαλίστρων στη διεύθυνση εδώ, ενώ επιπρόσθετα, εκτός έκτακτων, εγκεκριμένων περιπτώσεων, όλες οι συναλλαγές που μέχρι σήμερα πραγματοποιούνται με έκδοση τραπεζικής επιταγής, από 16/03/2020 θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό με τη χρήση αριθμού IBAN.

Με τη σειρά της η Eurolife, εφαρμόζει και αυτή την τηλεργασία ήδη από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου για το μεγαλύτερο ποσοστό των στελεχών της, ενώ τα πολυπληθή meetings γίνονται πλέον κυρίως μέσω Skype ή με call conferences. Προσωρινά αναστέλλεται η λειτουργία του ταμείου και έτσι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τμήμα Εισπράξεων και Πληρωμών μέσω email, ενώ κανονικά συνεχίζει να λειτουργεί το τμήμα διεκπεραίωσης και έτσι για θέματα αποστολής επιταγών πελατών για την εξόφληση ασφαλίστρων, η παραλαβή τους θα γίνεται από αυτό.

Από τη Δευτέρα 16/3/2020 και για το επόμενο διάστημα το Eurolife Partners ορίζεται ως το βασικό μέσο συμπλήρωσης και υποβολής αιτήσεων ασφάλισης προϊόντων Ζωής και Υγείας προκειμένου να αποφευχθούν καθυστερήσεις και δυσκολίες από τη διαχείριση φυσικών εγγράφων, ενώ για τις περιπτώσεις που οι συνεργάτες επιλέγουν μέσα από την πλατφόρμα την επιλογή «Εκτύπωση και υπογραφή της Αίτησης» παρακαλούνται να τη σκανάρουν, όπως και τυχόν άλλα δικαιολογητικά, και να τα αποστέλλουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) του επιχειρηματικού τους συνεργάτη.

Σημειώνεται πως μέχρι σήμερα Τετάρτη 18/3/2020 θα μπορούν να παραλαμβάνονται πρωτότυπες αιτήσεις στο γνωστό φυσικό έντυπο για τις περιπτώσεις που τέτοιες έχουν ήδη υπογραφεί από τους πελάτες και αποσταλεί. Το ίδιο ισχύει και για τις «χειρόγραφες» αιτήσεις που εκτυπώνονται από την ίδια εφαρμογή, οι οποίες αφού συμπληρωθούν και υπογραφούν, θα σκανάρονται και αποστέλλονται και αυτές ηλεκτρονικά, μαζί με τα αντίστοιχα δικαιολογητικά.

Τις πρωτότυπες αιτήσεις η εταιρεία παρακαλεί τους συνεργάτες να τις κρατήσουν διαθέσιμες στο αρχείο τους μέχρι να υπάρξει νεότερη ενημέρωση για την αποστολή τους.

Όσον αφορά τα ασφαλιστήρια για τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσα από το Eurolife Partners, όταν εκδοθούν, θα αποστέλλονται στους ασφαλισμένους στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση μαζί με άλλο υλικό, όπως είναι η ηλεκτρονική εικόνα της κάρτας νοσηλείας. Για τα ασφαλιστήρια που θα εκδίδονται με αίτηση από το Eurolife Partners δεν θα γίνονται εκτυπώσεις στην εταιρεία και αποστολές αυτών.

Επίσης από τη Δευτέρα 16/3/2020 και για το επόμενο διάστημα αιτήσεις τροποποίησης συμβολαίων ζωής και υγείας και τυχόν συνοδευτικά τους δικαιολογητικά η εταιρεία ζητάει από τους επαγγελματίες αυτά να αποστέλλονται μόνο σε ηλεκτρονική μορφή (σκαναρισμένα έγγραφα) στην ηλεκτρονική διεύθυνση του επιχειρηματικού τους συνεργάτη.

Τέλος, ζητάει να ενημερωθούν οι πελάτες, ότι -μέχρι νεοτέρας- για λόγους προστασίας της υγείας, οι ασφαλισμένοι των οποίων το όχημα χρειάζεται μεταφορά / ρυμούλκηση, δεν θα επιβιβάζονται στα γερανοφόρα οχήματα της εταιρείας MAPFRE, κάτι που άλλωστε δεν προβλέπεται από τους όρους του συμβολαίου. Η επιβίβαση θα προβλέπεται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις πχ. ακινητοποιημένο όχημα σε αυτοκινητόδρομο, περιπτώσεις επαναπατρισμού κλπ.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *