Γράφει: Νίκος Ξυδάς
Η απλή παράθεση προϊόντων και τιμών, ακόμη και από τους Διαμεσολαβητές, δεν δημιουργεί θετικά αποτελέσματα και χαρτοφυλάκια. Άλλωστε οι “δυνατοί” Διαμεσολαβητές στην Υγεία προσεγγίζουν το θέμα μεθοδικά δια μέσω της σύστασης, στη συνέχεια του “προβληματισμού” του πελάτη, προχωρούν στην ανάλυση αναγκών, και μόνο στο τέλος μιλούν για προϊόντα και εταιρείες.
Αυτή είναι η συνταγή της επιτυχίας και αυτός ένας από τους βασικούς λόγους για τον οποίο πάντοτε η συντριπτική πλειονότητα της παραγωγής υγείας δεν θα πωλείται Direct, ούτε από το τηλέφωνο, ούτε από την τηλεόραση και το Internet.
Προσφάτως είδαμε τα “κεφάτα” τηλεοπτικά βιντεάκια από την Cosmote, τα οποία όμως γρήγορα σταμάτησαν να προβάλλονται:
Αξίζει να σημειωθεί πως σήμερα η σελίδα στο Facebook της Cosmote δεν διαφημίζει ΚΑΝΕΝΑ προϊόν του Cosmote Insurance, και φαίνεται η στόχευση των διαφημίσεων να έχει μεταφερθεί στις διαφημίσεις Search της Google, άλλη μια απόδειξη ότι δεν είναι εύκολο να πουλήσεις Direct Ασφάλιση μέσω αστείων σποτ (με εξαίρεση το αυτοκίνητο).
Θυμόμαστε λοιπόν αντίστοιχες απόπειρες που μας έδειξαν ότι τελικά η Υγεία δεν πωλείται Direct:
– Anytime: απόπειρα πώλησης Υγείας > έκτοτε δεν είδαμε ξανά αντίστοιχες διαφημίσεις:
– NN Direct Health προώθηση μέσω τηλεόρασης και ραδιοφώνου > 2 χρόνια μετά δεν βλέπουμε διαφημίσεις για Direct πώληση υγείας από την ΝΝ:
Εάν θυμάστε κάποια άλλη πρόσφατη καμπάνια, παρακαλούμε να την προσθέσετε στα σχόλια!
No comment yet, add your voice below!