Skip to content

Τεχνικές και Μέθοδοι για Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Δύσκολων και Απαιτητικών πελατών

Live Online Training
Τεχνικές και Μέθοδοι για Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Δύσκολων και Απαιτητικών πελατών
29 (Τρίτη) Νοεμβρίου 2022
Εγγραφείτε Τώρα και επωφεληθείτε με 15% έκπτωση!

Δύσκολοι και Απαιτητικοί πελάτες; 

Το σίγουρο είναι ότι πάντα θα υπάρχουν και για αυτό τον λόγο θεωρείται απαραίτητο να μπορούμε να τους διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά για να έχουμε θετικό αποτέλεσμα!

Αυτό το σεμινάριο θα προετοιμάσει τους συμμετέχοντες για να:
-Διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις συγκρούσεις και τον θυμό των πελατών.
-Εφαρμόζουν τρόπους για να ηρεμήσουν τον πελάτη και να προλαμβάνουν τις συγκρούσεις με ένταση.
-Χρησιμοποιούν το μοντέλο αντιμετώπισης προβλημάτων.
Εφαρμόζουν στην πράξη τα 5 βήματα για την αντιμετώπιση των θυμωμένων πελατών.
-Επικοινωνούν με τη διπλωματία όπου απαιτείται και να χρησιμοποιούν τις “μαγικές λέξεις”.
Κερδίζουν τον πελάτη στο τέλος της επικοινωνίας τους και να επιτυγχάνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Κάντε την εγγραφή σας Τώρα!

Η Εκπαιδεύτρια και Επικοινωνιολόγος Βασιλική Χριστοφή με εξειδίκευση στην Διαχείριση Θυμού από το  NAMA (National Anger Management Association) Certified: Anger Management Specialist IV and CCIS Crisis Communication Intervention Specialist, έχει σχεδιάσει το συγκεκριμένο διαδραστικό και πρακτικό σεμινάριο για να σας καθοδηγήσει βήμα με βήμα πως να διαχειρίζεστε τους πελάτες τους οποίους σας δυσκολεύουν.

Κάντε κλικ εδώ και δείτε: Πως να Επιλέξετε τον Εκπαιδευτή/τρια

Γνώμες Πελατών για την Βασιλική Χριστοφή μπορείτε να βρείτε εδώ.

Κάντε κλικ για περισσότερες πληροφορίες

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *