Skip to content

Το αποκλειστικό δίκτυο συνεργατών της ΑΧΑ βρίσκεται διαχρονικά στο επίκεντρο της στρατηγικής της

  • Ανάπτυξη, ενδυνάμωση, εκπαίδευση δικτύου
  • Προσέλκυση νέων συνεργατών
  • Δημιουργία νέων γραφείων πωλήσεων
  • Σημαντική αύξηση παραγωγής

Το αποκλειστικό δίκτυο συνεργατών αποτελεί διαχρονικά έναν ισχυρό στρατηγικό πυλώνα για την ΑΧΑ. Στο πλαίσιο αυτής της επιλογής της η Εταιρεία σχεδίασε και εφάρμοσε, κατά το 2015, ένα πλήρες πλάνο ενεργειών που είχε ως αποτέλεσμα τη σημαντική ανάπτυξη του δικτύουτης και της παραγωγής Ζωής και Υγείας κατά 22%.

Βασικοί άξονες αυτού του πλάνου, το οποίο θα συνεχιστεί ακόμα πιο δυναμικά μέσα στο 2016, είναι:

  • Η εφαρμογή του νέουκανονισμού πωλήσεων, ο οποίος είναι από τους πιο ανταγωνιστικούς της ασφαλιστικής αγοράς.
  • Η προσέλκυση νέων συνεργατών που επιλέχθηκαν με αυστηρά κριτήρια ώστε να προσδώσουν ακόμα μεγαλύτερη αξία στις απαιτήσεις των ασφαλισμένων και της αγοράς.
  • Ένα πλήρες και άρτια δομημένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο συμπεριλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο καλωσορίσματος των νέων ασφαλιστικών συμβούλων, τη δημιουργία προσωπικών πλάνων ανάπτυξης για κάθε συνεργάτη, εξειδικευμένα εργαστήρια «διοίκησης ομάδων» για τους διευθυντές των γραφείων, καθώς και τη συντονισμένη προετοιμασία και συμμετοχή στις εξετάσεις επαναπιστοποίησης ασφαλιστικών συμβούλων.
  • Η δημιουργία νέωνγραφείων πωλήσεων στο Κολωνάκι, τον Πύργο και τη Μυτιλήνη, η μετακίνηση των γραφείων της Λάρισας, της Λαμίας και του Πειραιά σε καλύτερεςπεριοχές και η ανακαίνιση των γραφείωντων Σερρών και τηςΔράμας.
  • Η ενίσχυση των λειτουργιών ψηφιακής υποστήριξης των συνεργατών και των ασφαλισμένων τους με παροχή δυνατότητας:
    • Εξόφλησης και αυτόματης παραλαβής συμβολαίων στα γραφεία πωλήσεων.
    • Συστηματικής παρακολούθησης συμβολαίων που πρέπει να ανανεωθούν.
    • Πληρωμής ασφαλίστρων σε 12 άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα.
    • Εξαργύρωσης πόντων για την εξόφληση ασφαλίστρων, μέσω του σχετικού προγράμματος της AlphaBonusαπό τηνAlphaBank.
  • Η συνεχής επαγγελματική εξέλιξη και αναγνώριση των συνεργατών, κύριοι σταθμοί των οποίων ήταν το Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων, το ταξίδι τους στην κοιλάδα του Λίγηρα και στο Παρίσι, ηεπίσκεψη στα κεντρικά Γραφεία του Ομίλου ΑΧΑ, καθώς και η συμμετοχή στο πανευρωπαϊκό συνέδριο αποκλειστικού δικτύου της ΑΧΑ στη Ρώμη, όπου συμμετείχε και ο Πρόεδρος του Ομίλου Henri de Castries.

«Επιλέγουμε να βρισκόμαστε αποτελεσματικά δίπλα στους ασφαλισμένους μας με τη βοήθεια των δικτύων πωλήσεών μας. Μαζί εισερχόμαστε στα νέα δεδομένα της ασφάλισης και τα αξιοποιούμε για να ενδυναμώνουμε συνεχώς τον συμβουλευτικό μας ρόλο. Η ΑΧΑ δεν είναι τυχαία η 1η ασφαλιστική επωνυμία για 7έτη. Η αξία του ονόματός μας δημιουργείται καθημερινά μέσα από την παραγωγή προστιθέμενης αξίας από τους ανθρώπους μας προς τους συνανθρώπους μας.» αναφέρει ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής, Νίκος Σακελλαρίου.

«Επενδύουμε στο αποκλειστικό μας δίκτυο για να χτίσουμε ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους μας. Το 2015 υλοποιήσαμε μια σειρά από ενέργειες που θέτουν νέα θεμέλια σε πολλαπλά επίπεδα συνεργασίας. Για το 2016 συνεχίζουμε να επενδύουμε στους αποκλειστικούς μας συνεργάτες, με τον ίδιο δυναμισμό καιμε σαφείς στόχους βάσει του νέου κανονισμού πωλήσεών μας.» είπε ο Ernesto Di Giorgio, Διευθυντής Agency System και Υποστήριξης & Στρατηγικής Δικτύων Διανομής.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *