Ύστερα απο τις αντιδράσεις που προκάλεσε η προσφορά μέσω εφημερίδας εκπτωτικού κουπονιού για ασφάλιση αυτοκινήτου, ο Group CEO της εταιρείας International Life κ. Γιάννης Μπράβος προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
“Η International Life στηρίζει και στηρίζεται στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση εδώ και 59 χρόνια. Η εταιρία ανέκαθεν φροντίζει ώστε κάθε ενέργειά της να είναι σύμφωνη με τις κανονιστικές αρχές και ιδιαίτερα τις Πράξεις 30 και 31 της Τράπεζας της Ελλάδος.
Στο πλαίσιο αυτό και μέσω της προωθητικής ενέργειας της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» σκοπός της International Life είναι η ενίσχυση των δικτύων πωλήσεων με πελάτες που τυχόν θα προκύψουν. Με τον τρόπο αυτό η εταιρία απαντά σε ένα χρόνιο αίτημα των δικτύων πωλήσεων για ενεργή υποστήριξη στην εξεύρεση υποψήφιων πελατών. Η συνεργασία με το «Πρώτο Θέμα» ενισχύει τη στρατηγική της εταιρίας για εξυπηρέτηση, στήριξη και ενίσχυση της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, ενώ παράλληλα προσφέρει οικονομικές λύσεις ασφάλισης αυτοκινήτου στους Έλληνες καταναλωτές σε μία δύσκολη οικονομική και κοινωνική συγκυρία.”
3 Comments
Διάβασα 2 φορές την απάντηση του κ. Ιωάννη Μπράβου μα δε κατάλαβα πως η συγκεκριμένη κίνηση – που κατ’ εμε υποβαθμίζει το προϊόν της ασφάλισης αυτοκινήτου για χάρη του γρήγορου “κέρδους” σε μια εποχή που ευνοεί τη φθήνια έναντι της ποιότητας – βοηθά τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή. Αν έχει χρόνο κάποιος συνάδελφος ας μου (μας) εξηγήσει.
Αγαπητέ Φώτη δεν χρειάζεται να την ξαναδιαβάσεις. Απλά επιβεβαιώνει την πλήρη ανυπαρξία έστω και στοιχειώδους managment στην κατεστραμμένη (από κάποιους σαν τα μούτρα του), ασφαλιστική αγορά μας. Είναι και η νέα γενιά τρομάρα του…
Για την ιστορία, κι εγώ στη νέα γενιά Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών ανήκω με ιδιαίτερη αγάπη για το επάγγελμα. Αν μη τι άλλο μια από τις φιλοδοξίες μου στο χώρο είναι η ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης. Δυστυχώς όμως κινήσεις σαν τις παραπάνω δε βοηθούν. Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ θερμά για το χρόνο σας να μου απαντήσετε.