Σε μια πρωτότυπη κίνηση marketing προχωρά η AIG, η οποία ανακοίνωσε ότι στα πλαίσια του εορτασμού των 95 χρόνων από την ίδρυση της πρόκειται να δημιουργήσει μια καμπάνια με πρωταγωνιστές τους πελάτες.
Με ένα καλοσχεδιασμένο βίντεο στον παγκόσμιο λογαριασμό της εταιρείας στο Facebook, η AIG ενημερώνει για την προσεχή καμπάνια εορτασμού που σχεδιάζει και καλεί τους πελάτες να συμμετέχουν σε αυτήν στέλνοντας σημαντικές στιγμές από τη ζωή τους.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στο βίντεο, η εταιρεία πρόκειται να προβάλει τις “στιγμές που έχουν σημασία” από τη ζωή και τη δραστηριότητα των πελατών. Όπως εξηγεί, από την ίδρυση της το 1919 μέχρι σήμερα βοήθησε τους ανθρώπους να λύσουν προβλήματα έτσι ώστε να μπορούν με σιγουριά να προχωρούν στο μέλλον.
Τώρα, η εταιρεία πρόκειται να επιβραβεύσει την αφοσίωσή τους αλλά και τα επιτεύγματά τους (για την ακρίβεια “τις καινοτομίες τους”, όπως αναφέρει).
Μπορείτε να στείλετε τις δικές σας ιστορίες ή να ζητήσετε από τους αφαλισμένους πελάτες σας στην AIG να στείλουν τις δικές τους στο Facebook μέσω του hashtag #momentsthatmatter (και που ξέρετε, ίσως να δείτε την ιστορία του πελάτη σας στην παγκόσμια καμπάνια της εταιρείας!)
Δεν γνωρίζουμε ακόμη πως ακριβώς θα εξελιχθεί η καμπάνια, ωστόσο αν κρίνουμε από την αρχική ιδέα, πρόκειται για μια αναμφισβήτητα καλή προσέγγιση.
Η προβολή αληθινών στιγμών από τη ζωή των πελατών -ειδικά εκείνων στις οποίες η ασφάλιση έπαιξε σημαντικό ρόλο- είναι μια θετική δράση εξωστρέφειας. Ειδικότερα, το να προβληθούν στην κοινωνία ιστορίες ανθρώπων που σώθηκαν από την ασφάλιση, ή ακόμη καινοτομίες επιχειρήσεων που κατάφεραν να γίνουν πραγματικότητα χάρη στο απαραίτητο πλέγμα προστασίας που τους παρείχε η ασφάλιση, είναι μηνύματα που θα πρέπει να επικοινωνούνται “δυνατά” για να διαμορφώνουν την πολυπόθητη ασφαλιστική συνείδηση.
Εάν πράγματι κινηθεί σε αυτό το επίπεδο η καμπάνια, ευχόμαστε να πάρει τη μεγαλύτερη δυνατή δημοσιότητα, καθώς πρόκειται να βοηθήσει ολόκληρη την αγορά.
Δείτε το βίντεο:
Celebrating 95 years of #momentsthatmatter
Posted by AIG on Monday, April 13, 2015
No comment yet, add your voice below!