Facebook: Η Τηλεόραση των μικρών και των μεσαίων

2 Μαρτίου 2015

Το Facebook έχει φέρει επανάσταση στην επιχειρηματικότητα (και κατ’ επέκταση στην κοινωνία γενικότερα) γιατί δίνει τη δυνατότητα σε μικρές επιχειρήσεις να προβάλλονται μαζικά σε πάρα πολύ κόσμο.

Πριν από το Facebook υπήρχε μόνο η Google, όμως η διαφήμιση στη Google ήταν και είναι ακριβότερη και χρειάζεται τεχνικές γνώσεις και υποδομές που δεν μπορούσε και δεν μπορεί να τις υλοποιήσει φτηνά μια μικρή επιχείρηση.

Ωστόσο πλέον, για οποιαδήποτε επικοινωνία θέλει να κάνει μια μικρή επιχείρηση, το Facebook της δίνει το έδαφος να «φωνάξει» δυνατά σε πολύ κόσμο. Είτε στόχος είναι η στρατολόγηση, και η ευκαιρία να απευθυνθεί σε χιλιάδες νέους ανθρώπους πουλώντας τους το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή, είτε είναι να διαφημίσει ένα οικονομικό ασφαλιστικό πρόγραμμα, το Facebook είναι το πρώτο κανάλι που πρέπει να συμπεριλάβει στη στρατηγική της.

Το Facebook είναι πιο φτηνό και πιο αποτελεσματικό από οποιοδήποτε άλλο μέσο προβολής για μια μικρή επιχείρηση, όπως για παράδειγμα τα φυλλάδια, τα περιοδικά, οι ιστοσελίδες.

Το μόνο κανάλι διαφήμισης που μπορεί να συγκριθεί μαζί του, είναι η τηλεόραση. Μόνο στη τηλεόραση μπορείς να διαφημίσεις κάτι πολύ γρήγορα σε πολύ κόσμο.

Αυτή την δυνατότητα την δίνει και το Facebook, με τη διαφορά ότι είναι πολύ φτηνότερο. Είναι επαναστατικό ότι με 200 ευρώ μπορείς να προβληθείς σε 150.000 – 200.000 ανθρώπους, συγκεκριμένων χαρακτηριστικών – ηλικίας, φύλου κ.λπ. Αυτό μάλιστα, δεν το προσφέρει ούτε η τηλεόραση!

Απόδειξη της συνεχόμενης δυναμικής του, είναι οτι ο μεγάλος ανταγωνιστής του, η εταιρεία που μέχρι πρόσφατα κρατούσε τα σκήπτρα στην ιντερνετική διαφήμιση, η Google, επίσης διαφημίζεται στο Facebook, προκειμένου να βρει πελάτες να διαφημιστούν σε αυτή, δηλαδή μικρές επιχειρήσεις που θέλουν να έχουν προβολή στο Ίντερνετ γενικότερα. (δείτε στο τέλος του κειμένου)

Το Facebook είναι μοναδικό εργαλείο στα χέρια των Ασφαλιστών, και για στρατολόγηση και για πώληση οικονομικών προγραμμάτων ασφάλισης.

googlead

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Πέντε "στάσεις" για την (εσωτερική) γαλήνη

Μιλήστε μπροστά στους άλλους, όχι πίσω τους Η Ελεανόρ Ρούσβελτ είχε πει κάποτε: «Τα μεγάλα μυαλά συζητούν ιδέες, τα μεσαία...

Close