Skip to content

International Life: Ολική Επαναφορά

Η πορεία των τελευταίων ετών αλλά και οι παγίδες που κρύβει το μέλλον απασχόλησαν το 40ο Συνέδριο πωλήσεων της International life, κατά τη διάρκεια ενός διημέρου όπου δεν έλειψε καθόλου η αυτοκριτική και ο έντιμος απολογισμός – έντονη και διάχυτη ωστόσο, ήταν η αποφασιστικότητα για τις κινήσεις που έπονται: πελατοκεντρική προσέγγιση, ψηφιακό περιβάλλον εργασίας, επένδυση στην εκπαίδευση, επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό. Κυρίως, εξορθολογισμός του χαρτοφυλακίου: «αποκόλληση» από το αυτοκίνητο, άνοιγμα προς επενδυτικά προϊόντα και καθιέρωση ενός «επαρκούς ασφαλίστρου» με στόχο τη βιωσιμότητα εταιρείας και δικτύων αλλά και την διατηρησιμότητα του πελατολογίου.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *