Skip to content

Έρευνα: Οι Έλληνες και τα Social Media

Έρευνα για τους Έλληνες και τα Social Media διεξήγαγε η διαφημιστική εταιρεία Humble Digital Agency

Η έρευνα περιλαμβάνει:
✅ 4.000+ Απαντήσεις
✅ Όλες τις ηλικιακές ομάδες
✅ Τις κύριες πλατφόρμες Social Media (Facebook, Instagram, Tik Tok, YouTube)

Η παρουσίαση της Humble περιλαμβάνει 99+ πληροφορίες, μαζί με μια ολοκληρωμένη ανάλυση των σημερινών συνηθειών χρήσης των Social Media στην Ελλάδα. Επιπλέον, οι συμβουλές της Humble μπορεί να αποδειχθούν χρήσιμες για τη βελτίωση της τωρινής στρατηγικής σας στα Social Media.

Σταχυολογούμε κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία:

-Το πιο αγαπημένο social media των Ελλήνων αυτή τη στιγμή είναι το Instagram (35,99%), ακολουθείται από το TikTok (23,03%), τρίτο έρχεται το YouTube (15,13%), στη συνέχεια το Facebook (12,22%) και τέλος το Pinterest (5,07%). Ένα ποσοστό 14,87% δήλωσε “άλλο” μέσο κοινωνικής δικτύωσης ως αγαπημένο και 6,31% δήλωσε κανένα.

-Ο χρόνος που περνούν οι Έλληνες στα social media ημερησίως είναι για το Facebook, 1-2 ώρες (34%), 2-4 ώρες (30%) και 4+ ώρες (25%). Για το Instagram 1-2 ώρες (28%), 2-4 ώρες (41%) και 4+ ώρες (22%). Για το TikTok 1-2 ώρες (18%), 2-4 ώρες (42%) και 4+ ώρες (38%).

-Το Instagram αναδεικνύεται στο πιο επιδραστικό μέσο αναφορικά με την καθοδήγηση της καταναλωτικής πρόθεσης με 38%, ακολουθούν το Facebook με 18% και το TikTok με 14%. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 50% των χρηστών του Instagram δήλωσαν ότι επηρεάστηκαν από την πλατφόρμα για την αγορά κάποιου προϊόντος ή για την επίσκεψη σε κάποιο μέρος.

-Σύμφωνα με την έρευνα το Facebook σταδιακά εγκαταλείπεται από τις νεότερες ηλικίες και γίνεται μέσο κοινωνικής δικτύωσης των μεγαλύτερων σε ηλικία χρηστών. Επίσης οι χρήστες του TikTok φαίνεται να είναι οι πρώτοι που θα αγκαλιάσουν νέες πλατφόρμες δικτύωσης και οι πρώτοι που θα εγκαταλείψουν τις παλιότερες. Η πλειονότητά τους διαθέτει λογαριασμό στο Facebook, αλλά δεν μπαίνει συχνά στο μέσο. Τέλος, το Instagram δεν φαίνεται να κινδυνεύει ακόμη από το TikTok.

Ενημερωθείτε για τις τελευταίες εξελίξεις των Social Media και την καταναλωτική συμπεριφορά και αναδιαμορφώστε τη στρατηγική σας διαβάζοντας όλη την έρευνα:

📔Κατεβάστε την έρευνα

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *