Skip to content

Ασυνήθιστη ενέργεια Μάρκετινγκ από την Ιnterasco

Μια ενδιαφέρουσα και όχι συνηθισμένη πρωτοβουλία εκδήλωσε η Interasco,  ανακοινώνοντάς την σε όλο το δίκτυο με στόχο προφανώς να αυξήσει τις πωλήσεις της αλλά και πιθανόν να βελτιώσει το ποσοστό που την επιλέγουν τα ανεξάρτητα δίκτυα.

Η κίνησή της αφορά σημαντική έκπτωση ύψους 40% στα συμβόλαια υγείας που θα αποκτήσουν οι νέοι ασφαλισμένοι της μέχρι τις 15 Οκτωβρίου. Η έκπτωση γίνεται σε σχέση με την κανονική τιμή στην οποία διατίθενται τα συγκεκριμένα προγράμματα.

Για τους πελάτες που θα αγοράσουν το προϊόν με την συγκεκριμένη τιμή την επόμενη χρονιά η έκπτωση θα είναι της τάξεως του 25% και την μεθεπόμενη ύψους 1ο%, από τις κανονικές πάντα τιμές του συγκεκριμένου προϊόντος, ώστε σταδιακά μέσα σε μια τετραετία  – τριετία ο πελάτης να φτάσει ξανά στην κανονική τιμή του.

Το ιδιαίτερο που έχει η συγκεκριμένη κίνηση και που ίσως να χρειάζεται και ιδιαίτερη προσοχή από την πλευρά των Διαμεσολαβητών  είναι ότι ο καταναλωτής ασφαλισμένος ενώ πραγματικά θα αγοράσει αρκετά οικονομικά το προϊόν τη στιγμή που μιλάμε, τις επόμενες δύο χρονιές θα βρεθεί αντιμέτωπος με σεβαστές αυξήσεις  – που όμως και πάλι θα του εξασφαλίζουν χαμηλότερη τιμή από αυτήν που θα ισχύει κανονικά, εκείνη την περίοδο.

Αυτό πρέπει να τονιστεί εκ των προτέρων στον πελάτη, ώστε και να συνειδητοποιήσει τις αυξήσεις ασφαλίστρου που θα έρθουν σε σχέση με το ασφάλιστρο εκκίνησης αλλά ταυτόχρονα και την ουσία και την εξοικονόμηση χρημάτων που προσφέρει η έκπτωση.

Το ευφυές στην συγκεκριμένη πρωτοβουλία είναι πάνω απ΄όλα το “timing”:  δίνει την ευκαιρία να ασφαλιστούν καταναλωτές που η συγκεκριμένη οικονομική συγκυρία τους το απαγορεύει.

Ταυτόχρονα δίνει την ευκαιρία στους Διαμεσολαβητές, μέσω της πρόσκτησης νέων πελατών, να βελτιώσουν αποδόσεις και προμήθειες το τελευταίο τετράμηνο του 2016, εξισσοροπώντας έτσι κατά κάποιο τρόπο ως ένα βαθμό τις απώλειες από την μείωση του ασφαλίστρου.

Σε κάθε περίπτωση διαμεσολαβητής και ασφαλισμένος έχει αξία πάντα να συγκρίνουν το ασφάλιστρο μεταξύ εταιρειών, είτε μετά από μια έκπτωση είτε προ έκπτωσης, όπως βεβαίως και τις παροχές και την αξία που έχουν σε σχέση με τα όσα έχει ανάγκη ο κάθε ένας απο αυτούς.

Διότι όπως έχει γραφτεί και στο παρελθόν, ο ανταγωνισμός στον κλάδο υγείας έχει ενταθεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια και σίγουρα αυτό θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα. Το θέμα είναι αυτό να γίνεται προς όφελος όλων -ασφαλιστών, διαμεσολαβητών, πελατών.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *