Skip to content

Βραβεία «Innovation in Insurance»: Εστίαση στον πελάτη, εφαρμογές ΑΙ και βιωσιμότητα, τα κριτήρια επιλογής για τους νικητές

Οι νικητές των έβδομων ετήσιων βραβείων Innovation in Insurance διακρίθηκαν φέτος ιδιαίτερα στην εστίασή τους στους πελάτες τους, στις δημιουργικές εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης και στον αυτοματισμό καθώς και σε θέματα βιωσιμότητας, σύμφωνα με τους χορηγούς των βραβείων, Efma και Accenture.

του Χρήστου Γαβαλά

Το παγκόσμιο πρόγραμμα βραβείων, το οποίο αναγνωρίζει τις καλύτερες νέες καινοτόμες ιδέες και τα έργα στον τομέα της ασφάλισης, προσέλκυσε 398 συμμετοχές από 251 ιδρύματα σε 44 χώρες.

Οι νικητές χωρίστηκαν σε επτά κατηγορίες από μια επιτροπή 37 κριτών, συμπεριλαμβανομένων ανώτερων στελεχών από ασφαλιστικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο.

Κάθε καταχώριση αξιολογήθηκε χρησιμοποιώντας τρία κριτήρια: πρωτοτυπία, στρατηγική ικανότητα δημιουργίας μακροπρόθεσμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και απόδοση επένδυσης και προσαρμοστικότητα για χρήση σε άλλες αγορές και χώρες.

Οι νικητές των Efma-Accenture Innovation in Insurance Awards 2022 είναι:

ΑΙΑ  (Ταϊλάνδη) – έλαβε το βραβείο «Connected Ecosystems & Marketplaces 2022» για την εφαρμογή ALive για κινητά. Αυτό το οικοσύστημα προσφορών υγείας και ευεξίας βάζει την έννοια της κοινότητας στον πυρήνα της, υποστηρίζοντας τις νέες οικογένειες και βοηθώντας τις να ζήσουν πιο υγιείς, μεγαλύτερες και καλύτερες ζωές.

Bolttech (Σιγκαπούρη) – έλαβε το βραβείο «Insurtech 2022» για το Click-to-Protect (CTP), ένα διαγνωστικό εργαλείο για την ασφάλιση κινητών τηλεφώνων που προσφέρεται στους συνεργάτες, μέσω της χρήσης τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης για την αξιολόγηση της κατάστασης οποιουδήποτε νέου ή μεταχειρισμένου έξυπνου τηλεφώνου, χωρίς την ανάγκη εφαρμογής.

Discovery (Νότια Αφρική) – έλαβε το βραβείο «Product & Service Innovation 2022» για το Discovery Hospital at Home, το οποίο παρέχει ένα εναλλακτικό περιβάλλον φροντίδας για μια σειρά από ιατρικές και μετεγχειρητικές καταστάσεις που διαφορετικά θα απαιτούσαν εισαγωγή στο νοσοκομείο.

Allianz Partners (Ισπανία) – έλαβε το βραβείο «Re-imagining the Customer Experience 2022» για το Visi´Home, μια υπηρεσία βίντεο-διαγνωστικής υπηρεσίας που υποστηρίζει τους πελάτες εξ αποστάσεως.

PZU (Πολωνία) – έλαβε το βραβείο «Social, Sustainable & Responsible 2022» για την πρόληψη του καρκίνου του δέρματος με τεχνητή νοημοσύνη. Οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στον προληπτικό έλεγχο του καρκίνου του δέρματος γρήγορα και εύκολα μέσω μιας εφαρμογής για κινητά με δυνατότητα AI.

Zurich Insurance Co. (Ισπανία) – έλαβε το βραβείο «Workforce Transformation 2022» για το One Zurich, μια εφαρμογή all-in-one για κινητά για υπαλλήλους στη Ζυρίχη που απλοποιεί την καθημερινή εργασιακή εμπειρία τους, είτε στο σπίτι είτε στο γραφείο.

Discovery (Νότια Αφρική) – ονομάστηκε «Global Innovator 2022» για την εισαγωγή πολλών καινοτομιών όπως:

– Discovery Hospital στο σπίτι. Αυτό το πρόγραμμα προσφέρει δυνατότητες τηλεϊατρικής, ψηφιακά εργαλεία για τα μέλη και τους γιατρούς και συσκευές απομακρυσμένης παρακολούθησης για την παρακολούθηση της κλινικής προόδου σε πραγματικό χρόνο και τη γρήγορη παροχή φροντίδας.

– Discovery Strength in Unity – Εμβολιάζοντας ένα Κράτος. Αυτό το πρόγραμμα υποστηρίζει το πρόγραμμα εμβολιασμού κατά του Covid-19 στη Νότια Αφρική, δημιουργώντας εννέα τοποθεσίες εμβολιασμού για συμπληρωματική χωρητικότητα.

– Calculator Υγιούς Μέλλοντος. Η αριθμομηχανή αναλύει τα μοναδικά βιομετρικά στοιχεία μεμονωμένων πελατών για να τους δώσει μια βασική επισκόπηση της υγείας τους και παρέχει προσωπικές, επιστημονικές συστάσεις και πληροφορίες.

– Motion Alert. Αυτό το εργαλείο χρησιμοποιεί τεχνολογία τηλεματικής για να ανιχνεύσει πότε ένα όχημα μπορεί να έχει κλαπεί, ειδοποιώντας τον ιδιοκτήτη και εκκινώντας αυτόματα τις υπηρεσίες ανάκτησης του οχήματος.

– Περίπολος λακκούβων (Pothole Patrol). Σε συνεργασία με την Dialdirect και την πόλη του Γιοχάνεσμπουργκ, αυτό το πρόγραμμα διαχειρίζεται και επισκευάζει λακκούβες για να κάνει τους δρόμους πιο ασφαλείς, χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή για αναφορά λακκούβων.

«Θα θέλαμε να συγχαρούμε τους νικητές και να ευχαριστήσουμε όλους τους συμμετέχοντες που υπέβαλαν πολλές φανταστικές καινοτομίες και φέτος», σχολίασε ο Τζον Μπέρι, Διευθύνων Σύμβουλος της Efma, η οποία έχει μετονομαστεί σε «Qorus».

«Οι νικητήριες συμμετοχές δείχνουν ότι ο ασφαλιστικός κλάδος στρέφεται σε ένα μοντέλο με επίκεντρο τον καταναλωτή και προσφέρει νέες εμπειρίες», πρόσθεσε.

«Εν μέσω της διαταραχής της αγοράς και των αυξημένων προσδοκιών των καταναλωτών, οι αερομεταφορείς αναπτύσσουν περισσότερες μεμονωμένες προσφορές. Για παράδειγμα, στον χώρο της υγείας και ευεξίας, έχουμε δει μια αύξηση σε προϊόντα που στοχεύουν στη βελτίωση της ποιότητας και της διάρκειας ζωής των πελατών. Είμαστε περήφανοι που βλέπουμε ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες ανταποκρίνονται στη συνεχώς εξελισσόμενη αγορά και στις ευρύτερες κοινωνικές προκλήσεις», δήλωσε ο Μπέρι.

Από τη μεριά της, η Σύλβια Μίλιαν, διευθύνουσα σύμβουλος στον όμιλο του κλάδου Ασφάλισης; της Accenture και επικεφαλής για τα βραβεία, δήλωσε:

«Είχαμε άλλον έναν ισχυρό γύρο υποβολών φέτος που απεικονίζουν την πορεία των ασφαλιστικών ούτως ώστε να αναδιαμορφώσουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα, να σφυρηλατήσουν νέες συνεργασίες και να αξιοποιήσουν ευκαιρίες σύγκλισης με οικοσυστήματα υγείας και οικονομικής διαχείρισης, όλα με τον πελάτη στον πυρήνα. Η ασφαλιστική του μέλλοντος μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία, επηρεάζοντας συμπεριφορές και συμβάλλοντας σε ασφαλέστερες, πιο πράσινες και πιο συμπεριληπτικές βιομηχανικές πρακτικές, όπως αποδεικνύεται από την αυξανόμενη εστίαση στη βιωσιμότητα μεταξύ των υποβολών».

Αξίζει κανείς πάντως να επισκεφθεί το portal των βραβείων Efma ή το hashtag #InsAwards22 στο Twitter για να μάθει περισσότερα για τις καινοτομίες που βραβεύτηκαν.

Η Efma με έδρα το Παρίσι (τώρα ονομάζεται Qorus) είναι μια Ένωση περισσότερων των 2.550 εταιρειών λιανικών χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σε 133 χώρες. Η Accenture με έδρα το Δουβλίνο είναι μια εταιρεία επαγγελματικών υπηρεσιών, που ειδικεύεται στα ψηφιακά προϊόντα, στο cloud και στην ασφάλεια, σε περισσότερους από 40 κλάδους.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *