Skip to content

Η έλλειψη ασφαλιστικής κάλυψης καθηλώνει τους Ρώσους

«Δαγκώνουν» οι δυτικές κυρώσεις τη Ρωσία και τις χώρες που συνεργάζονται μαζί της – «Απαγορευτικό» στην ασφάλιση της ρωσικής ενέργειας

Η India’s Oil and Natural Gas Corp. (ONGC) δυσκολεύεται ιδιαίτερα να βρουν πλοίο για να μεταφέρει 700.000 βαρέλια αργού πετρελαίου από την Ρωσία, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι μεγάλες συναλλαγές στις οποίες εμπλέκεται η Ρωσία δέχονται ισχυρό χτύπημα από τις δυτικές κυρώσεις.

του Χρήστου Γαβαλά

Αυτό μεταφέρουν πηγές πληροφόρησης προς το πρακτορείο ειδήσεων Reuters.

Ειδικότερα, αρκετές ινδικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της ONGC, έχουν μερίδια σε περιουσιακά στοιχεία ρωσικού πετρελαίου και φυσικού αερίου, ενώ η Ινδία, από τη στιγμή που η Μόσχα εισέβαλε στην Ουκρανία, αγοράζει πλέον ακόμα περισσότερο ρωσικό αργό!

Πιο συγκεκριμένα, συνεχίζει να εισάγει τη δημοφιλή κατηγορία αργού Urals, την ίδια στιγμή που άλλοι αγοραστές αποφεύγουν τις ρωσικές εξαγωγές.

Η ικανότητα της Μόσχας να αποστέλλει πετρέλαιο μέσω πλοίων δυσχεραίνεται όλο και περισσότερο γιατί οι πλοιοκτήτες, εκτός του ότι ανησυχούν για τη φήμη τους, δεν μπορούν να βρούν ασφαλιστή που να ασφαλίζει ρωσικό προϊόν.

Πιο συγκεκριμένα, τα φορτία πετρελαίου τύπου Sokol που αγοράζει η Ινδία, αποστέλλονται πρώτα με αφετηρία τον τερματικό σταθμό De-Kastri στην Άπω Ανατολή της Ρωσίας και μέσω πλοίων που μπορούν και σπάνε το πάγο φθάνουν στη Νότια Κορέα, όπου στη συνέχεια φορτώνονται εκ νέου σε ένα συμβατικό δεξαμενόπλοιο. Τα ρωσικά πλοία που χρησιμοποιούνται για αυτές τις μεταφορές δε, επίσης δεν μπορούν να βρουν ασφαλιστική και αντασφαλιστική κάλυψη για τα ταξίδια.

Ο ναυτιλιακός τομέας της Ρωσίας δίνει στην κυριολεξία μάχη με την συνεχιζόμενη κατάργηση των υπηρεσιών προς αυτόν, συμπεριλαμβανομένης της πιστοποίησης πλοίων από κορυφαίους ξένους παρόχους, όπως η βρετανική LR και η νορβηγική DNV.

Την ίδια ώρα, οι πωλητές καυσίμων πλοίων σταμάτησαν να εξυπηρετούν πλοία που φέρουν ρωσική σημαία σε μεγάλους ευρωπαϊκούς κόμβους, συμπεριλαμβανομένης της Ισπανίας και της Μάλτας, κάτι που αποτελεί ένα ακόμη πλήγμα στις εξαγωγές της Μόσχας.

Φέτος, πάντως η Ινδία αγόρασε περισσότερο από το διπλάσιο αργό πετρέλαιο από τη Ρωσία τους δύο μήνες που ακολούθησαν την εισβολή της στην Ουκρανία από ό,τι σε όλο το 2021.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *