Skip to content

Δ. Αποστολίδης (Infomax): Μέλημά μας να τακτοποιούμε τις ζωές των ανθρώπων

Μπορεί μια ασφαλιστική εταιρεία να ζήσει επιχειρηματικά και να εξελιχθεί προσφέροντας μόνο προγράμματα Ζωής; Είναι εφικτό, απαντά σε συνέντευξή του στο Underwriter.gr ο CEO της Infomax, Δημήτρης Αποστολίδης μιας εταιρείας της οποίας το βασικό πλεονέκτημα είναι η επικέντρωση στην ανάπτυξη και διατήρηση μιας ολοένα και πιο αποτελεσματικής μεθοδολογίας ασφάλισης εξ αποστάσεως.

του Χρήστου Γαβαλά

Ο CEO της Infomax, Δημήτρης Αποστολίδης

Στοχεύοντας σε πελάτες αλλά και διαμεσολαβητές του κλάδου ζωής, ο κ. Αποστολίδης ξεχωρίζει τη συγκεκριμένη κατηγορία λέγοντας ότι κρατούν στα χέρια τους «ανθρώπινες στιγμές περιστατικών που είναι δύσκολα διαχειρίσιμες και καταστάσεων που απαιτούν ενσυναίσθηση, γνώση και απόλυτη σοβαρότητα».

Εκφράζει μάλιστα την πεποίθηση ότι μια υπεύθυνη ασφάλιση κατά την οποία παρέχεται μέριμνα και για την παραμικρή λεπτομέρεια που αφορά στη ζωή ενός ανθρώπου, δεν θα πρέπει να συνδυάζεται απαραίτητα με την φυσική παρουσία.  

«Όταν κάποιος εργάζεται υπεύθυνα και φροντίζει τη λεπτομέρεια θεωρώντας υποχρέωσή του να αποδεικνύει τα λεγόμενά του, νομίζω ότι κοσμεί το χώρο μας και είναι επιθυμητός και μοναδικός για τους πολίτες που εκπροσωπεί, ακόμη και αν στερείται η δυνατότητα χειραψίας και φυσικής παρουσίας», τονίζει χαρακτηριστικά.

Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη του κ. Αποστολίδη στο Underwriter.gr.

Κ. Αποστολίδη, καταρχάς πείτε μας δυο λόγια για την εταιρεία σας πότε ξεκινήσατε και ποιό ήταν το βασικό σας κίνητρο;

H Infomax Insurance Brokers είναι μία εταιρεία η οποία τον περασμένο Νοέμβρη, γιόρτασε τα 15 χρόνια ζωής της. Φυσικά, το όλο εγχείρημα απαρτίζεται από ανθρώπους που προέρχονται από το agency, έχοντας γνώση σε βάθος των προσωπικών και ομαδικών ασφαλίσεων για περισσότερα από 25 χρόνια.

Το 2018 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την εταιρεία μας, αλλάζοντας τα δεδομένα στην ασφαλιστική αγορά της Ελλάδας. Η Infomax παρουσίασε την πρώτη και μοναδική πλατφόρμα στην Ελλάδα για online τιμολόγηση νοσοκομειακών προγραμμάτων υγείας. Ήταν μία ιδέα που υπήρχε στο μυαλό μου χρόνια πριν και έγινε πράξη με πολύ κόπο, συνδυάζοντας την εξειδίκευση, τη μεθοδολογία και την τεχνολογία. 

Ο στόχος που ετέθη εξ αρχής ήταν η δημιουργία λύσεων για μη υποχρεωτικές ασφαλίσεις online. Αυτό σημαίνει ότι, ενώ υπήρχαν πλατφόρμες για την ασφάλιση οχημάτων, η οποία είναι και υποχρεωτική από τον νόμο, δεν υπήρχε διαδικτυακά μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα με εξειδικευμένα προϊόντα, μη υποχρεωτικής ασφάλισης, όπως είναι τα νοσοκομειακά προγράμματα, οι ομαδικές ασφαλίσεις, η ασφάλεια ζωής, ταξιδιωτική
ασφάλιση υγείας κά.

Συνεπώς, δώσαμε τη δυνατότητα στους πολίτες να καλύψουν πιο εξειδικευμένες ανάγκες μέσα από πληθώρα επιλογών (εντός και εκτός Ελλάδος), συγκριτικών αναλύσεων, αλλά και με τη βοήθεια εξειδικευμένων συμβούλων.

Ουσιαστικά, από μία απλή ιδέα, καταφέραμε να καλύψουμε το κενό που υπήρχε και συνεχίζει να υπάρχει στις εξειδικευμένες, όσο και απαιτητικές στη διαχείριση, ασφαλίσεις. H Infomax δεν είναι απλώς μία εταιρεία που δημιούργησε ένα λογισμικό συγκριτικών τιμών ασφάλισης υγείας, όπως εσφαλμένα πιστεύεται από αρκετούς. Είναι ένα ολόκληρο οικοσύστημα υγείας που βασίζεται σε μία εξελισσόμενη μεθοδολογία, η οποία συνδυάζει όλα τα απαιτούμενα και χρειαζούμενα για πολίτες που επιθυμούν κάτι πολύ παραπάνω από το να έχουν στην κατοχή τους απλώς ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα.

Όντως, αυτό που θα διακρίνει σίγουρα κάποιος είναι ότι είστε η μοναδική εταιρεία που προσφέρει μόνο προγράμματα Ζωής. Με ποιο κριτήριο το αποφασίσατε αυτό;

Το κριτήριό μας είναι πολύ απλό και βασίζεται στην έλλειψη της ασφαλιστικής αγοράς, συγκεντρωμένων ποιοτικών στοιχείων, τα οποία θα πρέπει απαραίτητα να αποτυπώνονται ρεαλιστικά και καθάρια καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας του ασφαλισμένου με το διαμεσολαβητή του. Το κίνητρό μας είναι βαθιά εμπλουτισμένο με τον ανθρωποκεντρικό ρόλο που συνιστά η εκπροσώπηση ενός διαμεσολαβητή στα ειδικά σχεδιασμένα προϊόντα ζωής.

Μη λησμονούμε ότι εμείς οι διαμεσολαβητές του κλάδου ζωής κρατάμε στα χέρια μας ανθρώπινες στιγμές περιστατικών που είναι δύσκολα διαχειρίσιμες και καταστάσεων που απαιτούν ενσυναίσθηση, γνώση και απόλυτη σοβαρότητα.

Στην Infomax, μέλημά μας είναι να “τακτοποιούμε ανθρώπους”, να χτίζουμε εμπιστοσύνη για τις υπηρεσίες ασφάλειας στην κοινωνία και να λύνουμε σημαντικά προβλήματα, όταν αυτά προκύπτουν.

Ο κλάδος ζωής, επειδή απαιτεί συνεχή ενημέρωση, μελέτη όρων, διαδικασιών και τεχνικών ζητημάτων, δεν αποτελεί θελκτικό τομέα για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Αυτό, άλλωστε, το αποδεικνύει και το γεγονός πως ένα ποσοστό πάνω από 70% των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, δεν είναι σε γνωστική θέση, ούτε αποτελεί προτεραιότητα της καθημερινότητά τους, να ενημερώνει τους πελάτες τους στον κλάδο αυτό.

Επίσης, ενώ η εξ αποστάσεως ασφάλιση είναι μια αμφιλεγόμενη τακτική για πολλούς απασχολούμενους στον κλάδο, εσείς την έχετε υιοθετήσει. Πείτε μας με ποιο τρόπο.

Εγώ θα πω χαριτολογώντας το «όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια», όπως λέει και ο σοφός λαός μας. Είμαι στο χώρο 25 χρόνια, άρα γνωρίζω πάρα πολύ καλά και έχω πραγματοποιήσει εκατοντάδες πωλήσεις με την τεχνική door to door και με το κλασικό τηλεφωνικό ραντεβού για προγραμματισμένη επίσκεψη στο σπίτι του υποψηφίου ή στο γραφείο μου. Συνεπώς, πιστεύω ότι έπρεπε να μεταλλαχθούμε σύμφωνα με τις επιταγές της αγοράς μας. Η τεχνολογία δεν είναι μόνο το email, οι λογιστικές πλατφόρμες και το back office για την εσωτερική διαχείριση, αλλά περισσότερο για μένα είναι η μορφή επικοινωνίας, η οποία πρέπει να δίνει εναλλακτικές λύσεις στους πολίτες, στον κλάδο μας.

Δεν πιστεύω πως πρέπει να απαξιώνουμε τους τρόπους προσέγγισης, αλλά να ενισχύουμε με γνώση και με σύννομες διαδικασίες τον χώρο μας. Για παράδειγμα, στην Infomax
έχουμε ολοκληρώσει την ψηφιακή υπογραφή εδώ και 4 χρόνια και δεν υπάρχει περίπτωση να τοποθετηθεί πρόταση ασφάλισης ζωής χωρίς την υπογραφή και την εξατομικευμένη συμπλήρωση, για κάθε πολίτη και για κάθε εταιρεία χωριστά, των προαπαιτούμενων εντύπων εργασίας του κλάδου μας.

Να υποθέσει κανείς ότι για να έχετε στραφεί σε αυτό το οικοσύστημα, δεν πιστεύετε ιδιαιτέρως στη σημασία της διαμεσολάβησης με τον παραδοσιακό τρόπο;

Πίστευα και πιστεύω ότι η διαμεσολάβηση είναι το μόνο ασφαλές απάγκιο των πολιτών σε αυτά τα εξειδικευμένα προϊόντα, τα οποία απαιτούν ενσυναίσθηση, γνώση, συνέπεια, εξειδίκευση και γλυκύτητα λόγου και πράξεων.

Για εμάς, στην Infomax αποτελεί μία φυσική συνέχεια και εξέλιξη της διαμεσολάβησης ο τρόπος που υιοθετήσαμε τα τελευταία χρόνια. Συνεπώς, όταν κάποιος εργάζεται υπεύθυνα και φροντίζει τη λεπτομέρεια θεωρώντας υποχρέωσή του να αποδεικνύει τα λεγόμενά του, νομίζω ότι κοσμεί το χώρο μας και είναι επιθυμητός και μοναδικός για τους πολίτες που εκπροσωπεί, ακόμη και αν στερείται η δυνατότητα χειραψίας και φυσικής παρουσίας. Εμείς, θα συνεχίσουμε να διορθώνουμε τις ατέλειές μας, που προκύπτουν στην πράξη, δίνοντας έμφαση στην ανθρώπινη συμπεριφορά μας, την εξειδίκευση των ανθρώπων μας, συνδυασμένη με κάθε τελευταία τεχνολογική εξέλιξη, η οποία λαμβάνει χώρα και μπορεί να προσφέρει μετεξέλιξη στην ήδη προηγμένη τεχνολογικά εταιρεία μας.

Πάντα, από την Infomax θα αναμένετε πρωτοποριακές μεθόδους και ουσία, η οποία απευθύνεται συνολικά σε πελάτες, αλλά και σε επαγγελματίες «ερωτευμένους» με τον κλάδο ζωής της ασφαλιστικής αγοράς.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *