Skip to content

ΕΑΕΕ: Τα “oops” επιστρέφουν με νέα καμπάνια

Πριν από περίπου ένα χρόνο εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στις οθόνες μας και μέσα από διάφορα βίντεο, στα πλαίσια της διαφημιστικής καμπάνιας της ΕΑΕΕ, προσπάθησαν να ενημερώσουν και να «ευαισθητοποιήσουν το κοινό με έξυπνη ματιά και χαριτωμένο χιούμορ» για τη σημασία της ασφάλισης.

Ο λόγος για τα oops, τα οποία είχαν ως αποστολή να περάσουν το μήνυμα της ΕΑΕΕ «Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω» σε τέσσερις κλάδους: σεισμό, σύνταξη, αυτοκίνητο και υγεία.

Όπως φαίνεται τα oops ετοιμάζονται να κάνουν δυναμικό comeback, κρίνοντας από το teaser βίντεο, το οποίο ανέβηκε στην επίσημη σελίδα της Ένωσης στο Facebook.

«Όπου πάνε προκαλούν ταραχή. Ετοιμαστείτε, γιατί θα πρέπει να τ’ αντιμετωπίσετε ξανά! #oops #EAEE» γράφει η ΕΑΕΕ, η οποία κατά το λανσάρισμα της καμπάνιας πέρσι το φθινόπωρο είχε δηλώσει σχετικά:

«Έχουμε στα χέρια μας μια καμπάνια πρωτότυπη και ξεχωριστή, που θα δυναμώσει τη φωνή μας και θα ενισχύσει την αξία της ασφάλισης και του κλάδου μας στα μάτια του κοινού. Ας φροντίσουμε λοιπόν, τόσο σε επίπεδο εταιρειών-μελών όσο και ο καθένας προσωπικά, να μοιραστούμε το θετικό μήνυμά της στον περίγυρό μας, αλλά και στα social media. Γιατί και σε αυτή την περίπτωση… ασφαλίζω, σημαίνει φροντίζω!».

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *