Skip to content

Η wedo.insure αναζητά υπάλληλο διαχείρισης γενικών κλάδων

Η εταιρεία wedo.insure, που δραστηριοποιείται στον ασφαλιστικό τομέα από το 1975 και είναι γραφείο 2ης γενιάς αναζητά υπάλληλο διαχείρισης γενικών κλάδων και Αυτοκινήτου για εργασία πλήρους απασχόλησης. Συνοπτικά, οι αρμοδιότητές του συμπεριλαμβάνουν την γνώση Underwriting εκδόσεων Συμβολαίων, την τιμολόγηση, την έκδοση Ασφαλιστηρίων Συμβολαίων και προσθέτων Πράξεων. Απαιτείται να είναι εξοικειωμένος με τα Portal των ασφαλιστικών εταιρειών και front Office (Hermes) και να διακρίνεται από ευγένεια, ακρίβεια, προσοχή στη λεπτομέρεια και Δεξιότητες διαπροσωπικών σχέσεων.

Αρμοδιότητες
• Έκδοση προσφορών
• Έκδοση Συμβολαίων
• Διαχείριση Χαρτοφυλακίου (πρ. πράξεων, ανανεώσεων, κτλ)
• Εξυπηρέτηση Συνεργατών και ασφαλισμένων
• Επικοινωνία με Ασφαλιστικές εταιρείες

Aπαραίτητα προσόντα
• Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση back Office ή γραμματειακής υποστήριξης
• Πτυχίο ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
• Άριστη γνώση MS Office
• Καλή γνώση Αγγλικών
• Χειρισμός Portal Ασφαλιστικών εταιρειών
• Εμπειρία στο χειρισμό των portal Hermes, onesoft θα εκτιμηθεί
• Δεξιότητες διαπροσωπικών σχέσεων
• Δεξιότητες διαχείρισης χρόνου
• Ικανότητα εφαρμογής διαδικασιών
• Πιστοποιητικό Ασφαλιστικού Πράκτορα – τύπου Α (προαιρετικά)
• Ομαδικό πνεύμα και διάθεση επαγγελματικής ανέλιξης

Α: Λ. Αθηνών 71, 10173 Αθήνα
Τ: 210 3410 058 Φ: 210 3410 059 E: info@wedo.insure
wedo.insure

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *