Skip to content

Ιάσονας Κατσουλάκης (Insurance Beat): Απαραίτητη σήμερα η ισορροπία μεταξύ ανταγωνιστικών τιμών και ευελιξίας ασφαλιστικών προγραμμάτων

Το όραμά του για την ασφάλιση του σήμερα και του αύριο ξεδίπλωσε μιλώντας στο Underwriter.gr ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Insurance Beat, Ιάσονας Κατσουλάκης.

Ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Insurance Beat, Ιάσονας Κατσουλάκης

του Χρήστου Γαβαλά

Ως νέος άνθρωπος ο ίδιος εξηγεί ότι αφουγκραζόμενος τις απαιτήσεις της νέας γενιάς, διαβλέπει την ανάγκη παροχής προσιτότητας τιμών, διαφάνειας αλλά και ψηφιακής εμπειρίας προς τους πελάτες.

«Οι νέοι εκτιμούν την ευκολία και την αποτελεσματικότητα. Αναμένουμε από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές να γνωρίζουν καλά τις ψηφιακές τεχνολογίες, παρέχοντας γρήγορες λύσεις απλοποιώντας παράλληλα τις διαδικασίες», επισημαίνει.

Εκτιμά παράλληλα ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες οφείλουν να βρίσκουν πάντα το σημείο ισορροπίας, κατανοώντας τις προτιμήσεις των πελατών και τις συνθήκες της αγοράς.

Ενώ μιλώντας για το μέλλον, υπογραμμίζει ότι η εταιρεία του θα συνεχίσει να επενδύει σε τεχνολογίες αιχμής, εξερευνώντας αναδυόμενες τάσεις και παρέχοντας εξατομικευμένα ασφαλιστικά προϊόντα, υιοθετώντας κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης.

Διαβάστε εδώ αναλυτικά τη συνέντευξη του κ. Κατσουλάκη στο Underwriter.gr

1. Πότε ξεκινήσατε με την Insurance Beat και ποιο ήταν το σημαντικότερο κίνητρό σας;

Η Insurance Beat ιδρύθηκε το 2021, με κύριο κίνητρο να επαναπροσδιορίσει το τοπίο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Ελλάδα. Έχουμε μια αποστολή, να φέρουμε μια νέα προσέγγιση και να εισάγουμε νέους ρυθμούς στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση, απομακρυνόμενοι από απηρχαιωμένα συστήματα και προσφέροντας καινοτόμες ασφαλιστικές λύσεις.

Παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες αναδοχής, διαχείρισης συμβολαίων και διεκπεραίωσης αποζημιώσεων για λογαριασμό κορυφαίων ασφαλιστικών εταιρειών στην ελληνική αγορά. Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται στον ασφαλιστικό κλάδο με επίκεντρο τον κλάδο των οχημάτων, ενεργώντας ως αξιόπιστος διαμεσολαβητής μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών, πρακτόρων και μεσιτών.

Η ομάδα μας αποτελείται από 60 στελέχη και το όραμά μας είναι να προσφέρουμε κορυφαίες υπηρεσίες και πρόσθετη αξία στους συνεργάτες και τους πελάτες μας με σχέση εμπιστοσύνης.

2. Ποιο είναι το στοιχείο που σας διαχωρίζει θεωρείτε ως εταιρεία παροχής ασφαλιστικών υπηρεσιών και πού έγκειται η εξειδίκευσή σας στην ασφάλιση οχημάτων;

Η προσέγγιση μας είναι να διαφοροποιηθούμε και να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες που παρέχονται από αντίστοιχες Εταιρείες Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών (ΕΠΥ) σε εγχώριο και σε παγκόσμιο επίπεδο.

Συγκεκριμένα, το σύνηθες μοντέλο λειτουργίας μιας Εταιρείας ΕΠΥ παγκοσμίως, είναι η εστίαση σε ένα τομέα της επιχείρησης, συνήθως στις πωλήσεις, χωρίς ιδιαίτερη έμφαση στα υπόλοιπα τμήματά της.

Από την αρχή διαχωρίσαμε τη θέση μας από το κατεστημένο (status quo), αναπτύσσοντας και εξελίσσοντας όλες τις πτυχές του επιχειρηματικού μας μοντέλου, όπως είναι οι τεχνικές ανάληψης κινδύνου, σύγχρονα μοντέλα τιμολόγησης ασφαλίστρων, γρήγορες διαδικασίες αποζημιώσεων και πολλά άλλα.

Στην εγχώρια αγορά έχουμε παρατηρήσει μια τάση προς την συγκεντρωτική λήψη αποφάσεων, ιδιαίτερα στις ελληνικές οικογενειακές επιχειρήσεις. Για να αποφευχθεί αυτό, έχουμε δημιουργήσει μια στρατηγική που βασίζεται στην εμπιστοσύνη προς τους ανθρώπους της ομάδα μας έτσι ώστε τα στελέχη μας να έχουν την δυνατότητα λήψης αποφάσεων στους αντίστοιχους τομείς εξειδίκευσής τους.

Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνουμε ισορροπία, συνδυάζοντας έμπειρους επαγγελματίες με νεαρά ταλέντα, δημιουργώντας μια δυναμική και καινοτόμο λειτουργία. Με απλά λόγια είμαστε η ομάδα μας!

Επιπλέον, δίνουμε προτεραιότητα στην ειλικρινή επικοινωνία και προάγουμε σχέσεις αμοιβαίου οφέλους (win-win) με το δίκτυο των συνεργατών μας. Συγκεκριμένα, προσφέρουμε ειδικά προνόμια και δυνατότητες που ενισχύουν τη συνεργασία τους μαζί μας. Το πρόγραμμά μας “IB Rewards” για παράδειγμα, παρέχει ανταγωνιστικές αποδοχές και διάφορα οφέλη, όπως Μπόνους Καλού Αποτελέσματος L/R, Διατήρησης Παραγωγής, Νέων Συμβολαίων και Σύστασης Νέων Συνεργατών.

Αυτό το πρόγραμμα μας επιτρέπει να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας στους συνεργάτες μας για την εμπιστοσύνη και την αφοσίωσή τους.

3. Ποιο εκτιμάται ότι είναι σημαντικότερο στην εποχή μας, η ευελιξία στα προγράμματα ή η ανταγωνιστικότητα στις τιμές;

Στον ασφαλιστικό κλάδο, τόσο η ευελιξία στα ασφαλιστικά προγράμματα όσο και η ανταγωνιστικότητα στις τιμές είναι κρίσιμοι παράγοντες, αλλά η σημασία τους μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με τις ατομικές προτιμήσεις των πελατών και τη δυναμική της αγοράς.

Σήμερα, οι πελάτες αναζητούν ασφαλιστικά προγράμματα που προσφέρουν όχι μόνο ανταγωνιστικές τιμές αλλά και την ευελιξία για να καλύψουν τις μοναδικές τους ανάγκες (bespoke insurance solutions). Αναζητούν ασφαλιστικές λύσεις οι οποίες προσαρμόζονται στις απαιτήσεις τους και τους δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το πακέτο ασφάλισης που ταιριάζει με το προφίλ τους, τον τρόπο ζωής και τον προϋπολογισμό τους, παρέχοντάς τους μια αίσθηση ελέγχου και ικανοποίησης. Πάντα όμως με την δίκαιη τιμολόγηση για την ανάληψη των κινδύνων.

Σε τελική ανάλυση, η επίτευξη της σωστής ισορροπίας μεταξύ ευελιξίας και ανταγωνιστικότητας είναι απαραίτητη για τους ασφαλιστικούς παρόχους. Ενώ η προσφορά ελκυστικών τιμών είναι σημαντική για την προσέλκυση πελατών, η παροχή ευελιξίας στα ασφαλιστικά προγράμματα είναι εξίσου ζωτικής σημασίας για την κάλυψη των διαφορετικών και εξελισσόμενων αναγκών των ασφαλισμένων.

Οι ασφαλιστικές εταιρείες οφείλουν να βρίσκουν πάντα το σημείο ισορροπίας, κατανοώντας τις προτιμήσεις των πελατών και τις συνθήκες της αγοράς.

4. Είστε ο ίδιος νέος άνθρωπος και πέρα από ασφαλιστής αφουγκράζεστε και τις επιθυμίες της γενιάς σας. Τι ζητούν οι νέοι από την ασφαλιστική αγορά του σήμερα;

Αυτό είναι ένα εξαιρετικό ερώτημα. Οι επιθυμίες των νέων ατόμων εκτείνονται πέρα από τον ασφαλιστικό κλάδο, επομένως είναι κρίσιμο να αναφερθούμε στη συζήτησή μας συνολικά για το περιβάλλον εντός της Ελλάδας.

Σχετικά με τον ασφαλιστικό κλάδο:

Δεδομένων των οικονομικών προκλήσεων και των πληθωριστικών πιέσεων που αντιμετωπίζουμε, οι προσιτές τιμές είναι πρωταρχικής σημασίας. Ως νέοι επαγγελματίες που τώρα ξεκινάμε την καριέρα μας, αναζητούμε ασφαλιστικές λύσεις που είναι προσιτές και δεν θα μας επιβαρύνουν με υπέρογκα έξοδα, επιτρέποντάς μας να φροντίζουμε για το μέλλον μας.

Οι νέοι εκτιμούν την ευκολία και την αποτελεσματικότητα. Αναμένουμε από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές να γνωρίζουν καλά τις ψηφιακές τεχνολογίες, παρέχοντας γρήγορες λύσεις απλοποιώντας παράλληλα τις διαδικασίες.

Μια απρόσκοπτη ψηφιακή εμπειρία είναι ζωτικής σημασίας για εμάς.

Ως νέος και ο ίδιος επιθυμώ την διαφάνεια. Τα ψιλά γράμματα, οι ασαφείς ρήτρες και ορολογίες είναι απαγορευτικές. Οι νέοι επιθυμούν σαφείς, απλούς όρους και προϋποθέσεις. Προτιμούμε τον απλό και ξεκάθαρο λόγο χωρίς κρυφές εκπλήξεις.

Ακόμη, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι κάθε ένας από εμάς έχει μοναδικές ανάγκες και βιώνει διαφορετικές καταστάσεις. Εκτιμούμε τις εταιρίες που το κατανοούν αυτό και προσφέρουν εξατομικευμένες υπηρεσίες και προϊόντα. Άλλωστε μια προσέγγιση που ταιριάζει σε όλους δεν είναι ελκυστική για εμάς.

Ωστόσο, η συζήτηση δεν τελειώνει εδώ. Η Ελλάδα ακόμα βιώνει το σημαντικό θέμα του “brain drain”, με πολλά ικανά και μορφωμένα άτομα νέας γενιάς να αναζητούν καλύτερες ευκαιρίες σε άλλες χώρες. Έτσι, θέματα όπως η εταιρική ευθύνη, η εταιρική κουλτούρα και οι ανταγωνιστικές αποδοχές αποτελούν προτεραιότητα μας. Δηλαδή, ψάχνουμε να εμπιστευτούμε οργανισμούς που επενδύουν στα στελέχη τους ενώ παράλληλα τους αντιμετωπίζουν με σεβασμό και παρέχουν δίκαιες αμοιβές.

Πιστεύω ότι όλα τα παραπάνω είναι βασικές αρχές που έχουν σημαντική απήχηση σε πολλούς νέους Έλληνες και Ελληνίδες σήμερα. Στην Insurance Beat, έχουμε επικεντρωθεί στην ικανοποίηση αυτών των προσδοκιών και δεσμευόμαστε να τις υλοποιήσουμε. Αγκαλιάζοντας την ψηφιοποίηση, παρέχοντας διαφάνεια, διασφαλίζοντας προσιτές τιμές, προσφέροντας εξατομικευμένες υπηρεσίες και εφαρμόζοντας δίκαιες εργασιακές πρακτικές, στοχεύουμε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες της νεότερης γενιάς και να συμβάλλουμε σε μια καλύτερη εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο.

5. Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το μέλλον σε επίπεδο προϊόντων και συνεργασιών;

Αρχικά, θέλουμε να εκφράσουμε ένα ειλικρινές ευχαριστώ στους χιλιάδες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και πελάτες που μας έχουν εμπιστευτεί από την αρχή της λειτουργίας μας. Εκτιμούμε βαθύτατα την εμπιστοσύνη, τη συνεργασία και τη συνεχή υποστήριξή τους, που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της επιτυχίας μας και δεσμευόμαστε να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι ώστε να εξυπηρετούμε τις ανάγκες τους.

Με έμφαση στο μέλλον, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στις τεχνολογίες αιχμής, να εξερευνούμε τις αναδυόμενες τάσεις και να παρέχουμε εξατομικευμένα ασφαλιστικά προϊόντα πάντα με μια κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης.

Θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε μακροχρόνιες σχέσεις με ελληνικές και ξένες ασφαλιστικές εταιρείες υψηλής αξιοπιστίας, καθώς και με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που μοιράζονται το όραμα μας.

Είμαστε ευγνώμονες για την υποστήριξη που λάβαμε και προσβλέπουμε στην θετική αλλαγή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *