Skip to content

ΝΝ Hellas: Αύξηση παραγωγής 4% – κέρδη 9 εκατ. ευρώ

  • Στο Μέγαρο Μουσικής πραγματοποιείται σήμερα το ετήσιο Πανελλήνιο Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων
  • Μετατροπή της επικοινωνίας σε ηλεκτρονική, νέο μοντέλο λειτουργίας που θα απελευθερώνει πόρους και χρόνο για το Δίκτυο και δημιουργία ενιαίας βάσης δεδομένων που ενδέχεται να εκτοξεύσει τις πωλήσεις, είναι κάποιοι από τους στόχους για φέτος 

Με ευχαριστίες προς την εταιρεία για τον τρόπο με τον οποίο την υποδέχθηκε και υποστήριξε τις προσπάθειές της τα τελευταία τρία χρόνια  κήρυξε, νωρίτερα σήμερα, την έναρξη του φετινού ετήσιου Συνεδρίου της ΝΝ Hellas, η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος, Μαριάννα Πολιτοπούλου.

Εμφανώς συγκινημένη, εκτός από συνεργάτες, διοίκηση και μέτοχο, η Μαριάννα Πολιτοπούλου έκανε ιδιαίτερη μνεία στους Διευθυντές των Γραφείων και ονομαστική στον Παντελή Πιτόγλου, «για όλη την υποστήριξη και από την πρώτη μέρα και στη συνέχεια, για τη μετάβαση από το παλιό μοντέλο στο καινούργιο, με την αλλαγή των ρόλων του και όλη τη συμβουλή του στα στρατηγικά θέματα που χρειάστηκε να αντιμετωπίσουμε παρέα», είπε χαρακτηριστικά, ενώ στη συνέχεια, έδωσε τις ευχαριστίες της στον Διευθυντή Πωλήσεων, Μιχάλη Σωτηράκο, που όπως είπε, «κάνει κάθε μέρα στο γραφείο, να είναι μια πολύ ωραία μέρα».

Στη συνέχεια προχώρησε στα της εταιρείας, σημειώνοντας τη «μεγάλη ανατροπή» που κατάφερε η ΝΝ Hellas και που ξεκίνησε το 2016, με στόχο τη βελτίωση των οικονομικών μεγεθών, αλλά και της εταιρικής διακυβέρνησης και κουλτούρας:

Από το αρνητικό λειτουργικό αποτέλεσμα των 9 εκατ. ευρώ ζημιών το 2016, έφτασε στην καταγραφή κερδών 9 εκατ. ευρώ το 2018, πέτυχε δηλαδή μια βελτίωση ύψους 18 εκατ. ευρώ μέσα σε δύο μόλις χρόνια. Την ίδια χρονιά, κατέγραψε αύξηση ασφαλίστρων +3,7% σε σχέση με ένα χρόνο πριν  – τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα το 2018 έφτασαν τα 421,6 εκατ. ευρώ, ποσό μάλιστα, που αντιστοιχεί σε ετήσια αύξηση 5% σε σχέση με το μέσο όρο της αγοράς η οποία πέρυσι συρρικνώθηκε κατά 1%.

Το μυστικό της επιτυχίας μας, είναι η ομαδικότητα, συνέχισε η Μαριάννα Πολιτοπούλου. Το κοινό όραμα και οι αξίες, η αλληλοϋποστήριξη, η συχνή ειλικρινής επικοινωνία, το πνεύμα συνεργασίας. Είμαστε μια πραγματικά δεμένη, επιτυχημένη ομάδα και το απέδειξαν τα αποτελέσματά μας, είπε χαρακτηριστικά.

Στρατηγική προτεραιότητα επί του παρόντος είναι ο εκσυγχρονισμός λειτουργιών και διαδικασιών, ο οποίος δεσμεύτηκε η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2019, καλύπτοντας μάλιστα «κενά και εκκρεμότητες» του παρελθόντος, όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε.

Κεντρικά και Δίκτυο μαζί, σε συμβουλευτικό και ελεγκτικό ρόλο, θα βοηθήσουν να τακτοποιηθούν αυτά που πρέπει να τακτοποιηθούν ώστε να μη χάνεται χρόνος σε λεπτομέρειες, οι οποίες δεν έχουν σημασία, συμπλήρωσε.

Το μέλλον της εταιρείας εξαρτάται από την υλοποίηση σημαντικών πρωτοβουλιών, όπως η πλήρη επικαιροποίηση του αρχείου των πελατών και η μετατροπή της επικοινωνίας μαζί τους σε ηλεκτρονική.

Σημείο – σταθμό αποτελεί η ολοκληρωμένη εφαρμογή του νέου μοντέλου λειτουργίας, όπου καθετοποιημένες ομάδες, θα εξυπηρετούν τόσο τον πελάτη όσο και τον συνεργάτη, για θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας των κεντρικών, έτσι ώστε το δίκτυο να μπορεί να ασχολείται απρόσκοπτα με την κερδοφόρο ανάπτυξη και διατήρηση του πελατολογίου.

Το παραδοσιακό μοντέλο λειτουργίας των ασφαλιστικών εταιρειών, συμπεριλαμβανομένης της ΝΝ, είχε πολλές αγκυλώσεις, επισήμανε χαρακτηριστικά η κα. Πολιτοπούλου, τονίζοντας ότι επιβάρυνε τους συνεργάτες με κόστη και μη παραγωγικές εργασίες – κάτι που η ΝΝ είναι αποφασισμένη να αλλάξει.

Όνειρο ετών, που θα εκτοξεύσει την εταιρεία

Αυτό είναι η δημιουργία μιας ενιαίας βάσης δεδομένων, η οποία όχι μόνο θα προσφέρει πληρέστερη, ταχύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία και υποστήριξη σε Δίκτυα και Διευθύνσεις, αλλά θα δημιουργήσει σύγχρονες μεθόδους και εργαλεία που θα στηρίξουν με μοναδικό τρόπο τις πωλήσεις.

Τέτοιες βάσεις δεδομένων έχουν εφαρμοστεί με επιτυχία και σε άλλους κλάδους, όπως τράπεζες και τηλεπικοινωνίες, προσφέροντας ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. «Πρόκειται για έναν όνειρο ετών, του οποίου η υλοποίηση μπορεί να εκτοξεύσει την ΝΝ Hellas», τόνισε η Μαριάννα Πολιτοπούλου, «σε ένα αριστούργημα άλλου επιπέδου, που κανείς δεν θα μπορεί να το πλησιάσει, και κάθε απόπειρα αντιγραφής θα είναι αποτυχημένη».

Στόχος μας είναι να γίνουμε μια εταιρεία – πρότυπο σε όλους τους τομείς και ιδιαίτερα στην ανθρωποκεντρικότητα και στη μοναδική εμπειρία που θα προσφέρουμε στον πελάτη κατά την επαφή του μαζί μας, τόνισε ολοκληρώνοντας, υπογραμμίζοντας ότι πρεσβευτές αυτού του οράματος είναι το Δίκτυο της εταιρείας, με τον καθημερινό κόπο που καταβάλλει και τη συμπεριφορά που επιδεικνύει στους πελάτες της.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *