Skip to content

Ο Δωδεκάλογος του Ασφαλιστικού Συμβούλου

H πώληση των ασφαλειών είναι διαφορετική από κάθε άλλη πώληση. Είναι ένα από τα πιο ακριβά πράγματα που αγοράζει ο άνθρωπος ενώ ταυτόχρονα δεν μπορεί να το δει, να το αγγίξει, να το κρατήσει. Για αυτό οι Σύμβουλοι, στην ουσία πουλάνε ιδέες. Πουλάνε εμπιστοσύνη. Πουλάνε υποσχέσεις. Στην τελική, πουλάνε τον εαυτό τους!!

Αυτή είναι μια τεράστια πρόκληση. Για αυτό και οι περισσότεροι Σύμβουλοι τα παρατάνε τα πρώτα δύο χρόνια στο επάγγελμα και για αυτό πολλοί Μάνατζερ φοβούνται να προσλαμβάνουν άπειρους πωλητές.

Για όλα όμως, υπάρχει τρόπος. Διαβάστε το πρώτο μέρος από τον Δωδεκάλογο του Επιτυχημένου Ασφαλιστή. Απευθύνεται σε όσους έχουν αρκετό πείσμα και δύναμη, για να πετύχουν πολλά στη ζωή τους.

Δηλαδή σε όλους τους Ασφαλιστικούς Συμβούλους που αρνούνται να τα παρατήσουν και συνεχίζουν να δοκιμάζονται κάθε μέρα σε ένα από τα ωραιότερα – και δυσκολότερα – επαγγέλματα στον κόσμο.

Ο Δωδεκάλογος του Ασφαλιστικού Συμβούλου:

  • Ντύσου επαγγελματικά και φέρσου με τον ίδιο τρόπο. Χωρίς υπερβολική οικειότητα, χωρίς πρόχειρες εκφράσεις
  • Προετοιμάσου μέχρι εξάντλησης. Αν αισθάνεσαι οποιαδήποτε ανασφάλεια, μάθε για να σου περάσει. Μάθε περισσότερα για τα προϊόντα, ξεσκόνισε τις παροχές, προετοίμασε μια απάντηση για κάθε πιθανή ερώτηση. Διάβασε βιβλία για τις πωλήσεις, πήγαινε σε σεμινάρια. Στάσου στον καθρέφτη, μπροστά σε ένα φίλο και κάνε πρόβα. Στην παρουσίαση, στο κλείσιμο, στην ερώτηση για συστάσεις. Τίποτα δεν έρχεται σε σένα. Προετοιμάσου και πήγαινε να το πάρεις
  • Έχε ενθουσιασμό. Όλοι θαυμάζουμε αυτούς που έχουν ενέργεια και πίστη σε αυτό που κάνουν
  • Βρες κάτι κοινό με τον υποψήφιο (την ίδια ομάδα, γειτονιά, μανάβικο ή τόπο διακοπών. Την αφοσίωση στην οικογένεια. Τα σκυλιά. Η λίστα είναι μεγάλη)
  • Μίλα λιγότερο, άκου περισσότερο. Μην βιάζεσαι να δείξεις όσα ξέρεις ή να πεις όσα έχεις μάθει. Ο κόσμος αγοράζει από άτομα που συμπαθεί. Αυτούς που μας ακούν τους συμπαθούμε
  • Παρουσίασε την συλλογική προσπάθεια. Υπενθύμισε στον υποψήφιο ότι δεν αγοράζει μόνο από εσένα. Αγοράζει από το γραφείο σου με τα x χρόνια εμπειρίας και παρουσίας, αγοράζει από τον βραβευμένο διευθυντή σου που ελέγχει ο ίδιος δύο φορές κάθε ασφαλιστική πρόταση, αγοράζει από την «οικογενειακή & έντιμη» ή «διεθνή & επιτυχημένη» εταιρεία σου κ.λπ…
  • Μάθε από τους συναδέλφους σου. Η τεχνολογία έχει κάνει τους νέους να νομίζουν ότι είναι εξυπνότεροι απ’ ότι είναι. Μην πέφτεις στη παγίδα. Η επιτυχία των μεγαλυτέρων σου δεν σχετίζεται με την τεχνολογία. Μάθε ό,τι μπορείς περισσότερο
  • Άκου τη φωνή σου στο τηλέφωνο. Ηχογράφησε τη φωνή σου όταν μιλάς στο τηλέφωνο με τον υποψήφιο και κατόπιν άκου τον εαυτό σου. Ακούγεσαι έξυπνος; Ακούγεσαι με αυτοπεποίθηση; Ακούγεσαι σαν το παιδάκι που σήκωσε το τηλέφωνο στο γραφείο του μπαμπά του;…
  • Μην κολλάς με την τιμή. Μην πουλάς με την τιμή. Ο κόσμος ούτε ψάχνει, ούτε συγκρίνει, ούτε αγοράζει την…τιμή. Ούτε κι εσύ ο ίδιος άλλωστε! Αν πιστεύεις κάτι τέτοιο, διάλεξες λάθος καριέρα
  • Μην χρησιμοποιείς πολύ ορολογία, μην παραθέτεις κάθε χαρακτηριστικό της παροχής με λεπτομέρεια, μόνο και μόνο επειδή τα ξέρεις όλα απέξω. Ρώτα να μάθεις τι τον αφορά περισσότερο και μείνε σε αυτό
  • Γίνε το μάρκετινγκ του εαυτού σου. Μην βασίζεσαι στο γραφείο σου ή στην εταιρεία που πουλάς, να βρει και να εκτελέσει όλες τις φοβερές ιδέες προώθησης. Κοίταξε γύρω σου, βρες τις δικές σου
  • Να θυμάσαι ότι θα ζεις στα χαρακώματα. Οι Σύμβουλοι με τα εισοδήματα 6 ψηφίων, τα σπίτια και τις βάρκες, δεν έφτασαν εκεί σε μια νύχτα. Η πώληση της ασφάλειας είναι σκληρή δουλειά. Πρέπει να πουλάς, να ξαναπουλάς και μετά να πουλάς λίγο περισσότερο. Είναι ο μόνος τρόπος για να πετύχεις.

3 Comments

  1. Avatar

    Πόσο δίκιο έχετε.. Σκληρή δουλειά, επιμονή,επιμονή κόντρα επιμονή και εκεί που λές ότι κάτι έκανες…..καταλήγεις στην υπομονή.

  2. Avatar

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ 13…..
    ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟΤΥΧΟΥΝ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!!!!!!!!!

  3. Avatar

    Τίποτα απ΄όλα αυτά δεν ισχύει! (Sorry guys..).
    Οι ασφαλιστές ούτε “αέρα” πουλάνε, ούτε “ιδέες”, ούτε τον “εαυτό τους”…
    Αυτές είναι ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ που κάνουν την πώληση
    δύσκολη (ενώ δεν είναι καθόλου όταν ξέρεις τον τρόπο…)!

    Δηλαδή, αν πιστεύεις ότι “πουλάς αέρα, ιδέες κλπ.”
    αισθάνεσαι λίγο-πολύ άχρηστος και ότι αυτό που κάνεις είναι ιδιαίτερα
    δύσκολο, οπότε προκαταβάλλεσαι αρνητικά και με άγχος…
    Βέβαια, αυτή η πεποίθηση έχει εντέχνως καλλιεργηθεί, για να δικαιολογούμε
    την μετριότητα πολλών (γιατί αν παραδεχθούμε ότι είναι εύκολο, τότε
    γιατί να μην πουλάμε Χ10 πλάσια συμβόλαια;).

    Το πρώτο βήμα για να πουλήσεις κάτι, είναι να καταλάβεις τι ακριβώς πουλάς!
    Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν ούτε προϊόντα, ούτε υπηρεσίες, ούτε ιδέες, ούτε
    τους πωλητές -ασφαλιστές κτλ. Αυτό που στην πραγματικότητα αγοράζουν
    οι πελάτες είναι τα ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ που τους προκαλούν τα προϊόντα ή
    οι υπηρεσίες σας και εσείς ο ίδιος.

    Δηλαδή, αν κάποιος βιώνει άγχος κι απογοήτευση (για το επάγγελμά του, για το
    μέλλον του κλπ.) και εσύ μπορείς να του εμπνεύσεις και να του δημιουργήσεις
    αίσθημα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ & ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ, τότε μπορείς να του πουλήσεις
    (συγκεκριμένα αυτός να θέλει να αγοράσει) ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ. Οι
    άνθρωποι αγοράζουν όταν ΝΙΩΘΟΥΝ ΚΑΛΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ή ΑΠΟ ΚΑΤΙ (γι αυτό
    στα εμπορικά κέντρα παίζουν χαρούμενη, μοντέρνα μουσικά για να μας
    φτιάχνουν το κέφι και να ψωνίζουμε περισσότερο…).

    Συμπέρασμα: τίποτα δεν είναι δύσκολο όταν ξέρεις τον τρόπο…


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *