Skip to content

Πέντε χρόνια Anytime: οι μετασεισμοί συνεχίζονται

Πέντε χρόνια μετά την έκρηξη που επέφερε στην αγορά το λανσάρισμα της Anytime, η εταιρεία που αγαπήθηκε αλλά και “μισήθηκε” όσο καμία άλλη σπάει (με διάφορες αφορμές τελευταία) τη σιωπή της.

Ίσως η σκόνη επιτέλους να έκατσε, ίσως η ίδια η εξέλιξη της κοινωνίας και της αγοράς να δικαίωσε την τόλμη της που στην τελική, δεν ήταν παρά μια προσπάθεια να κάνει αυτό που όλες οι εταιρείες είναι “καταδικασμένες” να κάνουν, αν θέλουν να επιβιώσουν:  να συμβαδίζουν με τις εξελίξεις.

της Χριστίνας Μωράκη

Ο τρόπος με τον οποίο θα γίνει η υποδοχή του “καινούργιου”, εξαρτάται βεβαίως από την κάθε εταιρεία. Η συγκεκριμένη δέχθηκε σκληρή κριτική, όχι τόσο γιατί εισήγαγε την απευθείας ασφάλιση (και άλλες εταιρείες την υιοθέτησαν από τότε) αλλά γιατί αποφάσισε να δώσει δύο διαφορετικές τιμές για το ίδιο ακριβώς προϊόν – μια τιμή για τα Δίκτυα και μια άλλη, φτηνότερη, στα πλαίσια της Anytime –  δεδομένου ότι στην περίπτωση της δεύτερης απαλάσσονταν από το κόστος της προμήθειας. Έτσι όμως ήρθε σε απευθείας αντιπαράθεση με το ίδιο της το Agency…

49.ΓΙΩΡΓΟΣ-ΚΩΤΣΑΛΟΣ_ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ-ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ-INTERAMERICANΔεν κάναμε τίποτε άλλο παρά να επιτρέψουμε στον πελάτη να επιλέξει πώς θέλει να συνεργαστεί μαζί μας”, δήλωσε τις προάλλες, επ΄ ευκαιρία της παρουσίασης του buy the mile, του νέου προϊόντος που λανσάρει η Anytime, ο Γιώργος Κώτσαλος. Αλλά όταν ξεκινάς μια καινοτομία, περνάς τρία βασικά στάδια, είπε: το στάδιο της αντίστασης και της αντίδρασης (κολαστήριο το ονόμασε χαρακτηριστικά), το στάδιο της αντιγραφής και το στάδιο του πλαφοναρίσματος.

Αυτή η πρώτη φάση είναι είναι πάρα πολύ επίπονη – ειδικά σε μια εταιρεία με ένα τέτοιο μέγεθος, τέτοιο αριθμό πελατείας και συνεργατών, είναι πολύ δύσκολη.  Αλλά μπορέσαμε και το ξεπεράσαμε, είπε. “Άλλωστε, αν συμφωνούν όλοι με αυτό που πας να κάνεις, μάλλον είσαι λάθος”.

Η δεύτερη φάση, είναι η περίοδος κάτα την οποία οι άλλοι προσπαθούν να σε αντιγράψουν – η πρώτη είναι η ρήξη, η δεύτερη είναι η αντιγραφή ή αλλιώς, ο ανταγωνισμός και ο συναγωνισμός:

“Εκεί πρέπει να έχεις δημιουργήσει τόσο δυνατή βάση για αυτό που κάνεις, υποδομές, τεχνολογία, marketing, που να καθιστούν αδύνατη την αντιγραφή”.

Η τρίτη φάση, είπε ο Γ. Κώτσαλος, είναι το πλαφονάρισμα. Φτάνεις κάποια στιγμή σε ένα σημείο όπου δεν υπάρχει άλλο περιθώριο. “Τι πρέπει να κάνεις; Να ξανανατρέψεις την κατάσταση και αυτή τη φορά να ανατρέψεις τον εαυτό σου. Αν δεν το κάνεις εσύ, θα το κάνει κάποιος άλλος. Εκεί λοιπόν έρχεται στη δική μας ιστορία, η εισαγωγή του buy the mile”…

Το Anytime ξεκίνησε ως μια προσπάθεια να αλλάξει η ασφαλιστική αγορά, από μια εταιρεία – κατεστημένο στην ελληνική αγορά, είπε στην ίδια εκδήλωση και απευθυνόμενος στους δημοσιογράφους ο Γιάννης Καντώρος, Γενικός Διευθυντής Ασφαλιστικών Εργασιών.

“Συνειδητοποιήσουμε ότι για να πάμε μπροστά, για να αλλάξουν μερικά πράγματα στην αγορά αυτή, πρέπει να γίνουν κάποιες μεγάλες ανατροπές”. Η πρώτη ανατροπή ήταν η προσπάθεια που έγινε με την Anytime, δηλαδή η διάθεση των ασφαλιστικών προϊόντων κατευθείαν στο κοινό, στους καταναλωτές, χωρίς διαμεσολάβηση, χωρίς να υπάρχει κάποιος ενδιάμεσος.

Αυτό βεβαίως δεν μπορεί να γίνει παντού. Δεν μπορεί να γίνει σε πολύ σύνθετα ή βαριά προϊόντα, είπε, μπορεί να γίνει όμως με πολύ μεγάλη επιτυχία για απλά προϊόντα όπως είναι η ασφάλιση αυτοκινήτου η μια ασφάλεια πυρός ή κάποιες άλλες απλές ασφαλίσεις.

Η απευθείας ασφάλιση εφαρμόζεται ήδη με μεγάλη επιτυχία σε πάρα πολλές χώρες στο εξωτερικό.

Η φιλοσοφία του Anytime είναι να αποτελέσει έναν διαφορετικό, έναν εναλλακτικό τρόπο ασφάλισης. Πολύ πιο άμεσο, πολύ πιο δίκαιο, πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα των καταναλωτών. Δίκαια ασφάλιστρα, σωστά και τίμια προϊόντα χωρίς ψιλά γράμματα. Θα το εξελίξουμε το προϊόν, θα έχει και συνέχεια και στο μέλλον θα δούμε προϊόντα που δεν έχουν να κάνουν μόνο με πόσα χιλιόμετρα οδηγεί κάποιος, αλλά και με τον τρόπο που οδηγεί. Θέλουμε να μοιράσουμε την αξία της Anytime με δίκαιο τρόπο για τους πελάτες της αλλά και για την εταιρεία, η οποία έχει κάνει πολύ μεγάλες επενδύσεις, της τάξεως των 60 με 70 εκατ. ευρώ, είπε ο Γιάννης Καντώρος.

  • Anytime:
  • 280.000 ασφαλισμένα οχήματα
  • 70% μερίδιο κερδών στον κλάδο αυτοκινήτου της Interamerican
  • 90% ποσοστό ανανεώσεων (60%-65% μ.ο. αγοράς)

Ποιό είναι το νέο προϊόν “Buy the Mile”

Με το “buy the mile” έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα ασφαλιστικό προϊόν τελείως διαφορετικής λογικής από όλα τα υπόλοιπα προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά: Ο πελάτης δεν αγοράζει διάρκεια τριών, έξι μηνών ή ενός έτους, αλλά χιλιόμετρα.

ANYTIME FACT SHEETΣυγκεκριμένα, υπογράφει συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους για 5.000 χλμ. H εταιρεία του παραδίδει μια μικρή συσκευή την οποία τοποθετεί πολύ εύκολα ο ίδιος κάτω από το τιμόνι ή στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου. Η συσκευή είναι συνδεδεμένη με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και με την βοήθεια της ΙΜΒ καταγράφει ημερομηνία και διάρκεια αποστάσεων που διανύει το όχημα, καμία ωστόσο άλλη πληροφορία όπως για παράδειγμα διαδρομές ή τοποθεσίες.

Ο πελάτης μπορεί κάθε στιγμή να παρακολουθεί αναλυτικά πόσα χιλιόμετρα έχει διανύσει και πόσα του απομένουν,  είτε με τηλέφωνο στο τηλεφωνικό κέντρο, είτε μπαίνοντας με κωδικούς στην ιστοσελίδα της Αnytime ή κατεβάζοντας δωρεάν στο κινητό του μια εφαρμογή κατάλληλη για όλα τα τηλέφωνα.

Η συσκευή είναι κατάλληλη μόνο για οχήματα ΙΧ κατασκευής από το 2000 και μετά  – το buy the mile δεν απευθύνεται σε οδηγούς φορτηγών ή σε όσους κυκλοφορούν δίκυκλα.

Η ασφάλιση παρέχεται σε τρεις επιλογές, τρία διαφορετικά πακέτα καλύψεων, ίδια με τα υφιστάμενα της Anytime, αλλά με 20% έως 25% φτηνότερη τιμή.

«Θελήσαμε να γυρίσουμε στον πελάτη το όφελος το οποίο έχουμε εμείς ως ασφαλιστική εταιρεία, λόγω του μειωμένου ρίσκου στα συγκεκριμένα οχήματα», είπε ο επικεφαλής της Anytime Τάσος Λιακόπουλος. «Όταν μια μέση κυκλοφορία ενός αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι γύρω στα 12.000 χλμ  το χρόνο, δεν γίνεται να υπάρχει η ίδια τιμή για κάποιον που του έχεις ορίσει να μην ξεπερνά τα 5.000 χλμ».

Αν ένας οδηγός πριν την πάροδο του ενός έτους συμπληρώσει τα 5.000 χλμ μπορεί να αγοράσει άλλα 1.000 χλμ κάνοντας ένα τηλέφωνο στην Anytime. Μετά τις 6.000 o πελάτης θα πρέπει να κάνει καινούργιο συμβόλαιο.

Είναι ακριβό το buy the mile;

 Το προϊόν αυτό εξυπηρετεί αυτούς  που δεν κινούν πολύ τα οχήματά τους. Απευθύνεται αποκλειστικά σε αυτούς που κάνουν κατά μέσο όρο μέχρι 5.000 χλμ το χρόνο και όχι σε όσους ενδέχεται να κάνουν παραπάνω ή είναι στο όριο.

Και υπάρχουν πολλοί τέτοιοι. Το όριο των 5.000 δεν είναι τυχαίο και επιλέχθηκε μετά από έρευνες που έδειξαν ότι υπάρχει μεγάλη συγκέντρωση οχημάτων που δεν ξεπερνά αυτά τα χιλιόμετρα.

Υπάρχουν άνθρωποι που καθημερινά κινούν το αυτοκίνητό τους μόνο μέχρι μια στάση μετρό ή άλλοι που το κινούν κάθε Σαββατοκύριακο ή μόνο σε μακρινές αποστάσεις. Το ποσοστό αυτό έχει διαπιστωθεί ότι αντιστοιχεί στο 20% – 25% των οχημάτων, περίπου 1 στα 4 οχήματα.

H όλη διαδικασία έχει πολύ μεγάλο κόστος, είπε μιλώντας στο Underwriter.gr ο Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Αναπληρωτής  Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ. Στο εξωτερικό η συσκευή χρεώνεται ή επιδοτείται αλλά μόνο κατά το ήμισυ, από τις εταιρείες. Εμείς δεν θέλαμε να περάσουμε αυτό το κόστος στον πελάτη. Επιπλέον του εξοπλισμού χρηματοδοτήσαμε την έρευνα και το software. Το σύνολο της επένδυσης θα αρχίσει να φαίνεται από τη στιγμή που το προϊόν λανσαρίστηκε στην αγορά και αρχίζουν οι χρεώσεις για την χρήση του – το κόστος είναι ανάλογο με τον όγκο των πωλήσεων.

Σε καμία περίπτωση δεν είναι φτηνή επένδυση, για αυτό ίσως και άλλες εταιρείες δεν προχώρησαν στην υλοποίησή της.  Σύμφωνα με τους συντελεστές του, το προϊόν και θα αλλάξει και θα μετεξελιχθεί. Επόμενο βήμα είναι να μειωθούν τα κόστη της τηλεματικής και αυτό να περαστεί στον πελάτη κατ’ αναλογία. Στόχος είναι να φτάσουν στη φιλοσοφία μιας εντελώς αναλογικής τιμολόγησης η οποία θα δίνει επιλογή και για τα 7.000, 8.000 ή 10.000 χλμ.

Γεγονός είναι πως οι οδηγοί που εμπίπτουν στην άνω κατηγορία, με το buy the mile έχουν την δυνατότητα να πληρώνουν έως 25 % λιγότερο ασφάλιστρο.

Η Anytime είναι μόνο στην αρχή

Η Anytime είναι μια ωραία έφηβη, φιλάρεσκη και τολμηρή, με δρασκελισμό που η μαμά πρέπει να συγκρατεί και να φέρνει στο μέτρο της αγοράς, είπε ο Γιάννης Ρούντος, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων και ΕΚΕ. “Θα την ανακαλύπτουμε συνεχώς στο μέλλον με ό,τι καινούργιο μας επιφυλάσσει”, συμπλήρωσε.

Το buy the mile θα μεγαλώσει, θα εμπλουτιστεί αλλά ακόμη και μέσα σε δύο με τρία χρόνια ενδέχεται να είναι έτοιμη από την Interamerican η νέα γενιά της λογικής “pay as you drive”: το “pay how you drive”, που θα βασίζεται και θα ανταμείβει την  οδηγική συμπεριφορά, με την συναίνεση βεβαίως του πελάτη.

Δεν απέχει άλλωστε πολύ ο καιρός (λιγότερο από 7 με 8 χρόνια σύμφωνα σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας) που θα φτάσουν στην Ελλάδα τα αυτοκινούμενα οχήματα. Η Interamerican ασφάλισε το πρώτο αυτοκινούμενο που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα (σ.σ. στα Τρίκαλα, το λεωφορείο) στο πλαίσιο πιλοτικού, πανευρωπαϊκού προγράμματος.

Προς το παρόν και μέσα σε δύο μόλις μήνες από την γέννησή του, 1.600 πελάτες ( 30%-35% ήδη πελάτες της Anytime) έχουν επιλέξει το buy the mile, προϊόν πρωτοποριακό για την ελληνική αγορά. Με τον ρυθμό αυτό στόχος είναι στα επόμενα δύο χρόνια το χαρτοφυλάκιο να έχει φτάσει τους 12.000 πελάτες.

Η τηλεματική τώρα ξεκινάει και το τι θα φέρει από δυνατότητες κανείς δεν το γνωρίζει, είπε ο Τάσος Λιακόπουλος. Στο εξωτερικό η ασφάλιση με βάση τα χιλιόμετρα χρησιμοποιείται ήδη ευρέως όχι μόνο στην Αμερική αλλά και στην Αγγλία και στην Ιταλία – το 10% των οχημάτων στην Ιταλία είναι ασφαλισμένα με αυτή τη λογική. Προβλέπεται ότι το ίδιο θα συμβεί και στην Ελλάδα, γιατί είναι κάτι λογικό, απλό και το περιμένει ο καταναλωτής: δεν είναι δίκαιο να πληρώνουν όλοι τα ίδια ασφάλιστρα όταν ο ένας κάνει 30.000 και ο άλλος 5.000 χλμ.

Η Anytime είναι μια προσπάθεια που αναπτύσσει και την αγορά, και την εταιρεία, είπε ο Γιώργος Κώτσαλος. Η φιλοσοφία του Αnytime δεν είναι μόνο η φτηνή ασφάλιση. Στοχεύει να είναι  κοντά σε αυτό το οποίο περιμένει ο σημερινός καταναλωτής, κοντά στον τρόπο με τον οποίο έχει μάθει να συναλλάσσεται.

Τα ανθρώπινα δίκτυα είναι πολύ σημαντικά και δεν τα αφορίζουμε καθόλου, είπε. “Αλλά η σημερινή επανάσταση του διαδικτύου, δημιουργεί νέες αξίες και συνθήκες από τις οποίες η ασφαλιστική αγορά δεν πρέπει να απέχει. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε καταναλωτές που εκπαιδεύονται ταχύτατα και καλομαθαίνουν στις εξελίξεις πολύ γρήγορα από άλλους χώρους όπως το Αirbnb,  ο μεγαλύτερος ξενοδόχος του κόσμου, το Uber ο μεγαλύτερος όμιλος ταξί του κόσμου, το Netflix που παρέχει ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. Υπηρεσίες φτηνές, καθημερινές, απαραίτητες. Οι εταιρείες αυτές σαρώνουν την αγορά και δημιουργούν μια κουλτούρα “ηλεκτρονικών συναλλαγών” από την οποία δεν μπορεί να απέχει ο ασφαλιστικός χώρος. Στην επαφή του με την ασφαλιστική αγορά ο πολίτης πρέπει να συναντήσει παρόμοιες, γνώριμες καταστάσεις και όχι αποκλειστικά τις υπηρεσίες με τις οποίες πορεύτηκε η αγορά όλα τα προηγούμενα χρόνια…”

6 Comments

  1. Avatar

    Μάλλον το διαμεσολαβητή τον έχουν καταλάβει λάθος ότι είναι μεσάζοντας αυτοί οι κύριοι, θα έλεγα να σταματήσουμε και τους νομικούς να μην τους δίνουμε αμοιβή για τα δικαστήρια να πηγαίνουμε χωρίς δηκηγόρο γιατι σε λιγο θα τον θεωρήσουμε και αυτόν μεσάζοντα…… για γέλια και για κλάματα……. βγήκαν οι ξύπλνιοι μετά απο αιώνες να μας πουν, ενώ τόσα χρόνια που τους τάϊζαν οι διαμεσολαβητές και τους στέλνανε και ταξίδια οι κύριοι αυτοί, ηταν καλοί…. Τώρα πάνω στην αναμπουμπούλα βρήκαν το ΄΄σοστό δρόμο”….

  2. Avatar

    Εδώ και πολλά χρόνια, σε όλα τα συνέδρια της Interamerican αυτό που ακούγαμε ήταν «Εσείς είστε η δύναμη της εταιρείας. Εσείς μας κάνατε Νο1 εταιρεία στην Ελλάδα. Μαζί θα προχωρήσουμε!». Τώρα διαβάζουμε «Συνειδητοποιήσουμε ότι για να πάμε μπροστά, για να αλλάξουν μερικά πράγματα στην αγορά αυτή, πρέπει να γίνουν κάποιες μεγάλες ανατροπές» και συνεχίζει …η πρώτη ανατροπή ήταν η προσπάθεια που έγινε με την Anytime, δηλαδή η διάθεση των ασφαλιστικών προϊόντων κατευθείαν στο κοινό, στους καταναλωτές, χωρίς διαμεσολάβηση, χωρίς να υπάρχει κάποιος ενδιάμεσος (χωρίς εισαγωγικά). Φαίνεται πως είναι κοινό γνώρισμα της εποχής μας οι «κολοτούμπες»! Η «ευκολία» του να «αδειάζεις» ανθρώπους που στήριξαν μια εταιρεία με την δικαιολογία της αλλαγής της αγοράς, είναι ανεπίτρεπτο. Η πρόφαση του ότι προσφέρουνε επιλογή στον πελάτη (να είσαστε καλά…) να διαλέξει το προϊόν απευθείας ή με «συνοδεία» διαμεσολαβητή, είναι αστεία. Το να λες ότι έχεις έναν εναλλακτικό τρόπο ασφάλισης, πολύ πιο άμεσο, πολύ πιο δίκαιο, πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα των καταναλωτών, είναι τραγικό! Τόσο καιρό οι διαμεσολαβητές τι πούλαγαν; Άδικα προϊόντα; Στην σφαίρα της φαντασίας; Η μεγάλη εταιρεία οφείλει να προσαρμόσει τα νέα δεδομένα πάνω στο «οικοδόμημα» της, τους ασφαλιστές της! Εμείς κρατήσαμε την εταιρεία, με τεράστιες θυσίες, στις δύσκολες φάσεις τους (1999…), που ήμασταν οι «κυματοθραύστες» της και αυτές μας είχαν παρατήσει μέχρι να κοπάσει η «μπόρα». Η πραγματικότητα όντως είναι σκληρή και καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε τα νέα δεδομένα της αγοράς, μόνοι μας! Το καταστροφικό για εμάς είναι ότι έχουμε δύναμη αλλά δεν την χρησιμοποιούμε…!

  3. Avatar

    ΠΟΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗ ΚΑΤΙ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ 24 ΩΡΕΣ 365 ΗΜΕΡΕΣ
    ΗΡΘΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΝΑ ΠΑΡΩ anytaim με 5 % ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΞΑΝΑΕΝΟΧΛΗΣΟΥΣ
    ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΗ 3 ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ
    ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΘΕΜΗΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝ ΤΩΡΑ ΚΕΡΔΗΣΑΝ ΚΑΤΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΤΟ ΧΑΣΟΥΝ ΑΦΟΥ ΠΡΟΣΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΥΛΟΒΑΤΕΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΛΥΠΑΜΕ ΟΠΟΙΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΕ ΑΚΟΜΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΜΑΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥΣ

  4. Avatar

    Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ!!ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ?ΜΗΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΜΕ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΙΔΡΩΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΥΡΩΣΟΥΝ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΗΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΠΡΟ ΤΡΙΑΚΟΝΤΑΕΤΙΑΣ.ΑΠΑΡΝΙΟΥΝΤΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΠΟΡΕΥΘΗΚΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.ΑΥΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΝ ΔΙΠΛΟ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΜΕΤΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ?ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΔΙΠΡΟΣΩΠΙΣΜΟΣ?ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ!ΜΑ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΙΜΗ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΩΝ.ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΧΑΜΗΛΗ ΤΙΜΗ ΣΑΣ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΚΟΡΩΝΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΝΑΡΤΙΖΕΤΕ ΣΤΗΝ ΤV,ΡΑΔΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΦΥΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟΥΣ ΝΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΥΨΗΛΩΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΟΡΘΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΗΣΦΟΡΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΟΑΕΕ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΣΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ ΚΑΙ Κ.Ο.Κ. Η ΑΓΟΡΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΖΟΡΙΑ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ ΣΕ ΥΠΕΡΘΕΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΟΦΤΗ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΙΝΑ ΑΡΓΑ ΔΙΟΤΙ Η ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΤΙΝΑ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΑΣ ΜΕ ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ!!

  5. Avatar

    Δυστυχώς όσα λένε είναι παραπλανητικά. Εννοώ διαφημίζουνμέχρι 5.000 χιλιόμετρα στην πραγματικότητα καταλήγεις με ένα συμβόλαιο που μιλάει για μέχρι 3.000. η συσκευή τους δεν μπορεί να λειτουργήσει παρά μόνο αν κάθε τόσο βάζουμε μπρος το αυτοκίνητο και το κινούμε με δικά μας έξοδα και εις βάρος των χιλιομέτρων. Όταν γίνει σαφές το πρόβλημα θα σεχρεώσουν για το χρόνο που έκανες να καταλάβεις την παραπλάνηση.

  6. Avatar

    Απρόσωπη ρομποτική αντιμετώπιση των πελατών με έτοιμες απαντήσεις που συνήθως δεν έχουν σχέση με το θέμα που απασχολεί τον πελάτη. Δυστυχώς το φθηνό αποδεικνύεται φτηνιάρικο.


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *