Skip to content

Προωθώντας την απλή ασφάλιση ζωής!

Είναι γνωστό σε όλους τους παράγοντες της ασφαλιστικής αγοράς: τα συμβόλαια που περιλαμβάνουν ασφάλιση ζωής δεν έχουν τη διείσδυση που θα τους άξιζε στην ελληνική κοινωνία. Μιλάμε για την απλή ασφάλιση ζωής, την ασφάλιση δηλαδή που εξασφαλίζει ότι οι άνθρωποι που ζουν από το εισόδημα κάποιου άλλου, όπως για παράδειγμα τα παιδιά που ζουν από το εισόδημα των γονιών τους, θα συνεχίσουν αξιοπρεπώς τη ζωή τους ακόμα και μετά την απώλεια της ζωής του προστάτη τους.

Τα πρόσφατα στοιχεία αλλά και τα στοιχεία κάθε άλλου έτους που βγαίνουν από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών, επιβεβαιώνουν το πολύ μικρό μερίδιο των συγκεκριμένων συμβολαίων στο σύνολο της παραγωγής.

Αποτελεί άραγε συμπέρασμα ή φιλοσοφία της κοινωνίας και των γονέων η αντίληψη ότι η ασφάλιση ζωής δεν είναι απαραίτητη; Ειδικά των τελευταίων που είναι και οι άμεσοι υποψήφιοι πελάτες; Ή μήπως ευθύνεται και η ίδια η αγορά που δεν έχει φέρει κοντά τη συγκεκριμένη ασφάλιση στον πολίτη;

Ένα είναι σίγουρο. Όποια και να είναι η αντιμετώπιση της κοινωνίας έναντι στην ασφάλιση ζωής, απο άγνοια, αδιαφορία έως άρνηση, και η αγορά και ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μπορούν να κάνουν κάτι καλύτερα. Η αλήθεια είναι ότι η κάλυψη της ασφάλισης ζωής επειδή διαπραγματεύεται και αφορά στη πιθανότητα ενός πολύ βίαιου γεγονότος, που κανείς δεν θέλει να το σκέφτεται, είναι και ασφάλιση που απαιτεί υψηλή πίστη για την αξία της από τον διαμεσολαβητή, ώστε να μην φοβηθεί να μιλήσει γι’ αυτόν τον κίνδυνο.

Από την άλλη βέβαια, παρατηρούμε ότι με πολύ μεγαλύτερη ευκολία η ασφαλιστική διαμεσολάβηση είναι αποτελεσματική σε συμβόλαια που αφορούν την αποταμίευση για τα παιδιά, για την εξασφάλιση του μέλλοντος τους.

Αυτό λοιπόν που σίγουρα θα άξιζε να δοκιμάσουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που κρίνουν ότι αξίζει να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους σε αυτές τις καλύψεις, στις καλύψεις δηλαδή της ασφάλισης της ζωής, είναι, σε όλες τις παρουσιάσεις που κάνουν και αφορούν αποταμιεύσεις για τα παιδιά, ή ακόμα και σε παρουσιάσεις που κάνουν για νοσοκομειακά προγράμματα παιδιών, να προτείνουν ένα εναλλακτικό σενάριο με επιπλέον παροχή για την περίπτωση της απώλειας της ζωής.

Θα βοηθούσε δε ιδιαίτερα εάν αυτό το σενάριο το παρουσίαζαν κάνοντας αναγωγή στο κόστος ανά 10.000 ευρώ κεφάλαιο προστασίας, και παροτρύνοντας τον συνομιλητή τους υποψήφιο ασφαλισμένο, να διαλέξει πόσα χρήματα θα άξιζε να θυσιάσει, ώστε για τα επόμενα χρόνια της ζωής του, μέχρι να ενηλικιωθούν τα παιδιά του, να υπάρχει το κεφάλαιο προστασίας που αυτός θα επέλεγε.

Μία παρουσίαση δηλαδή η οποία θα περιλαμβάνει την αναφορά “η λύση κύριε πελάτη που συζητήσαμε για την αποταμίευση του παιδιού σας είναι αυτή, ή για την υγεία του παιδιού σας είναι αυτή. Η άλλη επιλογή που έχετε είναι να εμπλουτίσετε αυτή την προστασία που μόλις σχεδιάσατε είτε για το μέλλον του παιδιού σας, είτε για την προστασία της υγείας του, με ένα κεφάλαιο που αν ο μη γένοιτο εχτές είχατε φύγει απ’ τη ζωή, θα καταβαλλόταν άμεσα στο παιδί σας για να διατηρήσει ένα αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης. Αυτή η λύση μπορεί να σχεδιαστεί στο ύψος που θέλετε και σας ενημερώνω ότι για μία προστασία για τα επόμενα 15 χρόνια, κάθε 10.000 ευρώ προστασία για το παιδί σας στοιχίζει 25 ευρώ ετησίως. Τί κεφάλαιο προστασίας για το παιδί θα θέλατε να υπολογίσουμε ώστε να εμπλουτίσουμε την παροχή σας και με αυτή την προστασία;”.

Αξίζει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής στις επόμενες ενδεικτικά είκοσι παρουσιάσεις που θα κάνει να εντάξει αυτή την εναλλακτική πρόταση σε όλους όσους έχουν παιδιά και φροντίζουν είτε για την υγεία είτε για την αποταμίευση για τα παιδιά τους. Είναι δεδομένο ότι θα έχει σημαντικό ποσοστό θετικών απαντήσεων και αυτό θα έχει ένα διπλό όφελος για τον ίδιο, το πρώτο και πιο ουσιαστικό θα είναι ότι θα έχει ακόμα καλύτερα προστατεύσιμη την πρότασή του για τον υποψήφιο πελάτη, το δεύτερο, που όμως κι αυτό έχει σημασία, είναι ότι η θετική αντίδραση των ανθρώπων θα του δώσει ακόμη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, ώστε να αναπτύξει ακόμα καλύτερες τεχνικές τόσο στην ανάλυση αναγκών, όσο και στην παρουσίαση λύσεων για να πετύχει ακόμα υψηλότερο ποσοστό πωλήσεων της συγκεκριμένης κάλυψης – η οποία μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη στη ζωή του ανθρώπου.

Από τον Βετεράνο

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *