Skip to content

Πρωτοβουλία για το δημογραφικό από την Eurobank

– Φ. Καραβίας: Έχουμε όλοι οι μεγάλοι οργανισμοί αυξημένη κοινωνική ευθύνη

Το κρίσιμο και επίκαιρο ζήτημα του δημογραφικού προβλήματος της χώρας που αγγίζει τις κοινές ευαισθησίες και αγωνίες όλων των Ελλήνων ανέδειξε ο διευθύνων σύμβουλος της Eurobank Φωκίωνας Καραβίας, μιλώντας σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος με αφορμή την ανακοίνωση σχετικής πρωτοβουλίας εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της τράπεζας.

«Δεν υπάρχει τομέας, είτε αφορά τα οικονομικά είτε τα κοινωνικά μεγέθη, που να μην επηρεάζεται καθοριστικά από τις δημογραφικές προβλέψεις της Ελλάδας. Μια αρνητική δημογραφική τάση προβάλλεται και μεγεθύνεται, προϊόντος του χρόνου στην οικονομία, στην ανάπτυξη, στη δημοσιονομική σταθερότητα, στη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού συστήματος, αλλά και στη δυνατότητα στήριξης του κοινωνικού κράτους, την παιδεία, τη διαγενεακή αλληλεγγύη, την ποιότητα, εντέλει, του κοινωνικού μας μοντέλου” τόνισε ο Φωκίωνας Καραβίας.

Η λύση του δημογραφικού δεν μπορεί παρά να έρθει και μέσα από τη στήριξη της οικογένειας για αυτό η Eurobank με σειρά ενεργειών στόχο έχει να βοηθήσει όσους θέλουν παιδιά, περιορίζοντας κατά το δυνατόν τα αντικειμενικά, υλικά εμπόδια.

Οι άξονες της πρωτοβουλίας

Πρώτον, ενέργειες κοινωνικής ευθύνης. Στο πλαίσιο αυτό, η Eurobank συνεργάζεται με φορείς υψηλού κύρους που αναπτύσσουν σχετική δράση. Πρώτα από όλα με την Αρχιεπισκοπή Αθηνών και την φιλανθρωπική της οργάνωση, την Αποστολή. Ακόμη, με την Be-Live, που βοηθά ζευγάρια να γίνουν γονείς με υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, και την ΜΚΟ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, που δραστηριοποιείται στον εξαιρετικά σημαντικό χώρο της ψυχολογικής στήριξης.

Οι δράσεις του συγκεκριμένου άξονα ξεκινούν να αναπτύσσονται στον Έβρο και  στα νησιά του ΒΑ Αιγαίου έως τα Δωδεκάνησα και το Καστελόριζο, γιατί οι ανάγκες είναι μεγάλες σε όλη τη χώρα, αλλά κατεξοχήν σε αυτές τις ακριτικές περιοχές.

Δεύτερον, στην ίδια γεωγραφική περιοχή αφορούν δράσεις σχετικές με τη βασική δραστηριότητα της τράπεζας, δηλαδή τη συνεργασία με τους πελάτες της και την κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό η Eurobank σχεδίασε μια σειρά από τραπεζικά και ασφαλιστικά προϊόντα που ανταποκρίνονται, “πρωτίστως με κοινωνική στόχευση και όχι ως επιχειρηματική προτεραιότητα ή λογική”, στις ανάγκες των νέων τη στιγμή που αποφασίζουν να κάνουν παιδιά.

Τρίτον, η επιστημονική προεργασία για μια νέα πολιτική για το δημογραφικό. Για το σκοπό αυτό η Eurobank θα χρηματοδοτήσει την εκπόνηση μιας «λευκής βίβλου» για το δημογραφικό, με τη συμμετοχή κορυφαίων Ελλήνων και ξένων επιστημόνων, με όλες τις ενδεδειγμένες πολιτικές, ως έναν οδικό χάρτη για την διαμόρφωση εθνικής πολιτικής.

Τέταρτον, η δημιουργία ενός δικτύου επιχειρήσεων με τις οποίες μοιράζεται παρόμοιες ανησυχίες.  Μέσα από την ανταλλαγή εμπειριών και βέλτιστων πρακτικών στόχος είναι να ενισχύεται το πλαίσιο στήριξης των νέων, ώστε να αποκτήσουν ή να μεγαλώσουν την οικογένειά τους.

Και, τέλος, πέμπτος άξονας, η Eurobank έχει ένα εκτεταμένο και πολύπλευρο πρόγραμμα στήριξης των δικών της εργαζομένων, των νέων υπαλλήλων της που ξεκινούν ή βρίσκονται σε φάση διεύρυνσης της οικογένειάς τους.

 

 

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *